Fruen klb 2 Skrevet 1. Marts, 2017 hvor finder jeg en pengeslave ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yasin448 12 Skrevet 1. Marts, 2017 Er du en kvinde eller mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donderdag 174 Skrevet 1. Marts, 2017 Har du kigget på hvor regnbuen ender ? 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. Marts, 2017 Det vil jeg også gerne vide. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fruen klb 2 Skrevet 1. Marts, 2017 er kvinde,,,har i mange år haft fast pengeslave,,,men han afgik ved døden for 3 måneder siden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 1. Marts, 2017 Fruen klb skrev, for 47 minutter siden: hvor finder jeg en pengeslave ? De er overalt i samfundet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MinKæreste Skrevet 1. Marts, 2017 Fruen klb skrev, for 46 minutter siden: hvor finder jeg en pengeslave ? Hvis du har hvad der skal til for at udøve FinDom så virker det højst mærkeligt at du spørger på EG. FinDom handler ikke bare om at få penge overført. Der ligger en del i det fra fin side som Dom. Så tror du skal læse lidt på lektien;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. Marts, 2017 Fruen klb skrev, for 1 minut siden: er kvinde,,,har i mange år haft fast pengeslave,,,men han afgik ved døden for 3 måneder siden Arver du end ikke noget? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yasin448 12 Skrevet 1. Marts, 2017 Tvivler på der er mænd som giver penge uden at få noget igen, så kan man ihverfald tale om ligestilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 1. Marts, 2017 Yasin448 skrev, for 1 minut siden: Tvivler på der er mænd som giver penge uden at få noget igen, så kan man ihverfald tale om ligestilling. De findes skam der ude.. Altså pengeslaver.. Selvfølgelig få de noget ud af det i form af dominans.. Men som regel ikke "in person".. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 1. Marts, 2017 Fruen klb skrev, 1 time siden: hvor finder jeg en pengeslave ? Get a job! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 1. Marts, 2017 Jeg kunne nu også godt tænke mig at finde en pengeslaveinde. Nogen der ved hvor de findes? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 1. Marts, 2017 Kindhesten80 skrev, for 1 minut siden: Jeg kunne nu også godt tænke mig at finde en pengeslaveinde. Nogen der ved hvor de findes? Jeg kunne godt tænke mig at få Medina som sugarmom. Hvis hun er nærsynet, så kunne jeg muligvis minde om Christopher, som han vil se ud om 25 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 1. Marts, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 24 minutter siden: Arver du end ikke noget? Han havde vel ikke flere penge tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 1. Marts, 2017 Vestegnen skrev, Lige nu: Han havde vel ikke flere penge tilbage Måske var det fattigdom der endte med at tage livet af ham. Kan ikke forestille mig at en pengeherskerinde er billig i drift. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yasin448 12 Skrevet 1. Marts, 2017 Vildt, nogle gange vil man ønske at være kvinde? For kæft mænd er sku dummere end lort undskyld sproget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 1. Marts, 2017 (edited) Yasin448 skrev, for 10 minutter siden: Vildt, nogle gange vil man ønske at være kvinde? For kæft mænd er sku dummere end lort undskyld sproget. Hmm - voksne (myndige) personer, må vel bruge deres penge som de lyster. Jeg kunne sige det samme om folk, der bruger deres tid (foran husalteret) på sportsgrene jeg ingen interesse har i. Held og lykke med jagten på en ny "pengeslave" jeg er desværre "taget".. Redigeret 1. Marts, 2017 af Sniper123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 1. Marts, 2017 Fruen klb skrev, for 1 time siden: hvor finder jeg en pengeslave ? Et godt råd vil være at lave en profil på Sugardaters. Her findes der uden tvivl mænd som er ivrige efter at overhælde deres babes med gaver og penge. Men de forventer ofte at få noget igen. Desuden skal du nok også forvente at der er hård konkurrence. Der findes nemlig masser af sugarbabes på udkig efter pengeslaver(de kalder dem bare "daddys" i stedet). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 67 Skrevet 1. Marts, 2017 Hvis du finder en, så sig endelig til. Sådan en kunne jeg også bruge ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 1. Marts, 2017 Get a job, sell blowjob... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 1. Marts, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden: Arver du end ikke noget? Jo da - hans bundløse gæld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 7. Marts, 2017 (edited) Havnebumsen er en pengeslave med stort P!!! Han pukler og knokler for at aflevere alle pengene til hans skat Han vil iøvrigt mægtig gerne ud af det SM forhold men hænger fast i edderkoppens spind Redigeret 7. Marts, 2017 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kevin77 29 Skrevet 7. Marts, 2017 Jeg tænder på at blive brugt som pengeslave, men der findes ikke mange piger som kan og som oprigtig tænder på at udøver den form for dominans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yasin448 12 Skrevet 11. Marts, 2017 Kevin kan det ikke være en mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg