Hop til indhold

Recommended Posts

Blev tiltrukket af Saisha's profil (GODDESS SAISHA. (Nordsjælland Fredensborg).

Først og fremmest kan det bekræftes, at billederne er af hende. Hun er en særdeles tiltalende og imødekommende. Og hendes krop er skruet godt sammen.

Hun holder til i en lejlighed der både er centralt beliggende med gode parkeringsforhold, men som samtidig er ganske diskret. Lejligheden er moderne, godt indrettet og har gode badefaciliteter. 

Efter ankomsten, kys, kram, lidt small talk og afregning, blev jeg tilbudt bad i et dejligt badeværelse, hvor der ikke manglede noget.

Efter badet fandt jeg Saisha liggende på den japansk inspirerede seng, hvor vi lagde ud med at nusse og kysse. Herefter gik hun i gang med en sensuel massage, hvor hun gned sin nøgne, olieindsmurte krop mod min. En dejlig sanselig omgang massage blev afsluttet med fransk og dansk i forskellige stillinger.

Saisha pris ligger i den høje ende, men Saisha, stedet og ydelsen er bestemt pengene værd. Alt i alt en dejlig oplevelse, der bestemt kan anbefales (dog kan kemi spille ind på oplevelsen).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, hun ser spændende ud. Mener hun har været her tidligere under navnet Valery.

Din beskrivelse af lejligheden minder om et meget centralt sted i Fredensborg nær indkøbscenter hvor jeg for en 4 måneder siden besøgte en anden lækker latino kvinde med en alenlang menu med tantra etc. Dengang var prisen også i den ret høje ende, men der var kvalitet for alle pengene.

Fik du superfransk - og hvis ja, hvordan var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lombardo: Det lyder som om det har været samme sted.

Ja, der var en smule superfransk på programmet. Må dog indrømme, at det ikke var noget særligt.

Umiddelbart var det hele faktisk ikke noget særligt. Men Saisha's udseende, opførsel og personlighed gjorde, at det stadig var pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Legetimen: jeg ved ikke om hendes bryster er kunstige. Men røven føltes ægte.

 

Fallara: Hendes engelsk er ganske udemærket. Der var hverken problemer med at tale eller forstå hinanden.

Jeg havde kastet mig ud i 20 timers "erotisk massage", da tantraen virkede lidt for fokuseret på det mentale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. BB skrev, for 6 minutter siden:

 

Jeg havde kastet mig ud i 20 timers "erotisk massage", da tantraen virkede lidt for fokuseret på det mentale.

Det må jeg nok sige. Imponerende stamina. Både hos dig og pigen. Respekt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, hver gang jeg læser "Gudinde", "Princesse" eller "VIP" eller noget tilsvarende, så skynder jeg mig videre, for jeg mistænker det er den sikre vej til at få en dyr og dårlig oplevelse....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lombardo skrev, den 28/2/2017 at 20:55:

Tak for anmeldelsen, hun ser spændende ud. Mener hun har været her tidligere under navnet Valery.

 

Det er sateme godt husket. Jeg husker hende også fra dengang, vistnok i nærheden af Flintholm station. Besøgte hende et par gange. Det kunne dog også være hendes lillesøster for de lignede hinanden på en prik. Utrolig kønne ansigter begge to, med store latinobagdele hvis man er til den slags ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. BB skrev, den 28. februar 2017 at 20:42:

Blev tiltrukket af Saisha's profil (GODDESS SAISHA. (Nordsjælland Fredensborg).

Først og fremmest kan det bekræftes, at billederne er af hende. Hun er en særdeles tiltalende og imødekommende. Og hendes krop er skruet godt sammen.

Hun holder til i en lejlighed der både er centralt beliggende med gode parkeringsforhold, men som samtidig er ganske diskret. Lejligheden er moderne, godt indrettet og har gode badefaciliteter. 

Efter ankomsten, kys, kram, lidt small talk og afregning, blev jeg tilbudt bad i et dejligt badeværelse, hvor der ikke manglede noget.

Efter badet fandt jeg Saisha liggende på den japansk inspirerede seng, hvor vi lagde ud med at nusse og kysse. Herefter gik hun i gang med en sensuel massage, hvor hun gned sin nøgne, olieindsmurte krop mod min. En dejlig sanselig omgang massage blev afsluttet med fransk og dansk i forskellige stillinger.

Saisha pris ligger i den høje ende, men Saisha, stedet og ydelsen er bestemt pengene værd. Alt i alt en dejlig oplevelse, der bestemt kan anbefales (dog kan kemi spille ind på oplevelsen).

Det kan godt tænkes at Fredensborg trækker i en, i flere henseender...mums virker det til.....

Hun har en spændende hjemmeside, og kan være at man skal kaste sig ud i en latino Tantra end ens vanlige thai Tantra.....http://www.tantrasaisha.com/en/

Bliver en kende nysgerrig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...