Hop til indhold
Guest Genboen

Priser Sugarbabes Sydvestjylland

Recommended Posts

Guest Trinetease

@Nemtøs Jeg tror virkeligt at der er meget meget langt imellem danske piger som føler sig presset ud i noget som helst. Der findes med garanti og rigtigt mange SB'ere som er SÅ presset økonomisk at de føler at SB er vejen frem for dem. 

Jeg ved godt lige indskyde at jeg intet har imod Sugardating. Men klinger satme hult når både købere og SB sælgere prøver at gøre det til noget som det ikke er.

Det er Sex salg/Sex køb med fordele..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sparkster skrev, for 6 minutter siden:

Kan forestille mig at det skal siges med et lidt diskant "i" ;) 

Den vil jeg se frem til, kan vi ikke komme uden om for meget tysk og latin (respektere at du evt er fagligt belastet) :) 

Undskyld mange gange... men hvad i alverden har kvindehandel at gøre med det her? er du Sugarbabe fordi du ikke er handlet? Kan en GP ikke gøre det hun gør af lyst... jeg er lidt forvirret omkring hvad du mener :) 

Jeg  betegner  mig  selv  som  sd  og  jo  jeg  sælger  mig  selv  for  penge.. jeg  siger  ikke  at  alle  er  tvunget  ud  i  prostitution  men  der  er  en  lille  gruppe  og  det  gælder  både  mænd  og  kvinder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

@Nemtøs Jeg tror virkeligt at der er meget meget langt imellem danske piger som føler sig presset ud i noget som helst. Der findes med garanti og rigtigt mange SB'ere som er SÅ presset økonomisk at de føler at SB er vejen frem for dem. 

Jeg ved godt lige indskyde at jeg intet har imod Sugardating. Men klinger satme hult når både købere og SB sælgere prøver at gøre det til noget som det ikke er.

Det er Sex salg/Sex køb med fordele..... 

Jeg  er  ikke  uenig  med  dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 41 minutter siden:

@Nemtøs Jeg tror virkeligt at der er meget meget langt imellem danske piger som føler sig presset ud i noget som helst. Der findes med garanti og rigtigt mange SB'ere som er SÅ presset økonomisk at de føler at SB er vejen frem for dem. 

Jeg ved godt lige indskyde at jeg intet har imod Sugardating. Men klinger satme hult når både købere og SB sælgere prøver at gøre det til noget som det ikke er.

Det er Sex salg/Sex køb med fordele..... 

er det at være pressse.t at man bliver nødt til at fraflytte sin lejlighed, med sit barn , sit barns legekammerater og instittution, hvis man ikke var sb, fordi man har en høj husleje på frederiksberg, og har valgt at videre uddanne sig, i en periode p¨å nogle år ?
det er den slags valg og pres , eller et pres om at have en lois viton, kan nok ikke stave til det, taske fordi veninderne har det, selv om en ansat i netto vel kan klare sig med en nettopose , i mine øjne og være ok
men det er et valg, nogle gør, andre tænder på det med den rette mand, og nogle leger gp for sjov i f m at de er nysgerrige, og måske ret dumme
jeg mener ikke de er pressede , men har taget et valg , nogle da de er dovne og ikke gider gøre noget ved deres situation, men man kan vælge fra hvis man vil
mange gp er vel i samme situation ,  

og nu jeg har sagt det, så får jeg lidt svært ved at forklare forskellen på de to slag piger, men den er der, det mærkes når man mødes , uden at jeg har de store erfaringer med gpl skal siges
god nat sov godt, med hænderne over dynen, det skal jo ikke gå ud over nogens forretniing at man ikke kan holde hænderne for sig selv )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, for 10 minutter siden:

er det at være pressse.t at man bliver nødt til at fraflytte sin lejlighed, med sit barn , sit barns legekammerater og instittution, hvis man ikke var sb, fordi man har en høj husleje på frederiksberg, og har valgt at videre uddanne sig, i en periode p¨å nogle år ?

Ja...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 17 minutter siden:

Ja...

tja måske , men dog et valg , man tager uden indflydelse af psykisk eller fysisk afhængighed , som faktor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Nej ikke "måske", ja det er at være presset... muligtvis på I-Lands plan, men ikke destro mindre, jeg vil mene at en forælder der står på kanten til at skulle rykke sit barn ud af sit hjem og børnehave, vil føle sig ret presset.  

Vi har alle altid et valg, nogen gange er det imellem pest eller kolera :) 

Har ikke selv dokumenterede børn, så det er selvfølgeligt en antagelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Det  er  vel  kendt  for  alle  at  det  ikke  er  alle  der  sælger  sig  selv  af  lyst.. ikke  alt  i den  verden  er  sukkersød.  Kvinder  der  tvinges  ud  i prostitution - det  er  dem  jeg  har  i tankerne.  Holder  fast  i  mit  synspunkt at  ligelænge  der  er  enighed  og respekt  må  folk  lave  de  aftaler  de  har  lyst  til. 

Det er jo noget vrøvl, du skriver i dine indlæg.

De piger, jeg fast har besøgt, var/er glade for deres arbejde, og derfor kommer jeg tilbage til dem. Jeg nåede således at besøge Nikita Darling over 30 gange, og aldrig mødte jeg en sur eller "tvangsfrembragt" glad mine her. Hun arbejdede af ægte glæde.

Da hun lagde op, fandt jeg mig en ny, og heller ikke her har jeg sporet det mindste element af tvang.

Rent faktisk afsporer du tingene, for nu påstår du, at det drejer sig om tvang (og næste skridt: handlede kvinder?), og det er jo slet ikke tilfældet.

Diskussionen drejer sig om, at nogle piger, der driver prostitution, betegner sig som sukkerpiger, mens andre betegner sig som glædespiger.

Der er overhovedet ingen forskel her: Begge tager penge for sex og samvær.

Den ene (2900 Hellerup?) føler sig bare meget finere end den anden og skjuler det under en "smuk" engelsk betegnelse.

Jeg vil kalde din prostitutionsfornægtelse for rent selvbedrag. Du er en glædespige – hverken mere eller mindre.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Det er jo noget vrøvl, du skriver i dine indlæg.

De piger, jeg har fast har besøgt, var/er glade for deres arbejde, og derfor kommer jeg tilbage til dem. Jeg nåede således at besøge Nikita Darling over 30 gange, og aldrig mødte jeg en sur eller "tvangsfrembragt" glad mine her. Hun arbejdede af ægte glæde. Da hun lagde op, fandt jeg mig en ny, og heller ikke her har jeg sporet det mindste element af tvang.

Rent faktisk afsporer du tingene, for nu påstår du, at det drejer sig om tvang (og næste skridt: handlede kvinder?), og det er jo slet ikke tilfældet.

Diskussionen drejer sig om, at nogle piger, der driver prostitution, betegner sig som sukkerpiger, mens andre betegner sig som glædespiger.

Der er overhovedet ingen forskel her: Begge tager penge for sex.

Den ene (2900 Hellerup?) føler sig bare meget finere end den anden og skjuler det under en "smuk" engelsk betegnelse.

Jeg vil kalde din prostitutionsfornægtelse for rent selvbedrag. Du er en glædespige – hverken mere eller mindre.

Jeg  bestemmer  selv  hvad  jeg  betegner  mig  som  og  det  er  fortsat  sb... har  intet  at  gøre  med  at  jeg  føler  mig  finere  eller  benægter hvad  jeg  laver. 

Og  jeg  er  jyde !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Jeg  bestemmer  selv  hvad  jeg  betegner  mig  som  og  det  er  fortsat  sb... har  intet  at  gøre  med  at  jeg  føler  mig  finere  eller  benægter hvad  jeg  laver. 

Og  jeg  er  jyde !!

Vil du så venligst forklare mig forskellen imellem en sukkerpige og glædespige – samt den astronomiske prisforskel, jeg har læst om højere oppe?

PS: Jyde er ikke noget direkte kvalitetsstempel i mit univers.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Vil du så venligst forklare mig forskellen imellem en sukkerpige og glædespige – samt den astronomiske prisforskel, jeg har læst om højere oppe?

PS: Jyde er ikke noget kvalitetsstempel.

Jeg  har  intet  kendskab  til  gp... sb  er  blot  min  definition  af  mig  selv.

Kan  derfor  heller  ikke  udtale  mig  om prisforskellen eller  om  der  er  nogen  prisforskel. 

Jeg  ved  blot  jeg  laver  konkrete  individuelle  aftaler  med  mænd  jeg  tænder  på.  Jeg  har  ingen  prisliste  eller kører  med  en  timepris... og  har  ingen  annoncer  blot  en  profil  på  sd.

Jeg  siger  ikke  at  jyde er kvalitetsstempling  men  har  ikke  postnr 2900 eller  er  fisefornem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  har  intet  kendskab  til  gp... sb  er  blot  min  definition  af  mig  selv.

Kan  derfor  heller  ikke  udtale  mig  om prisforskellen eller  om  der  er  nogen  prisforskel.

Men du må da have gjort dig nogle tanker?

M.h.t prisforskellen er det nok mere Zmp, jeg har i tankerne, men min fornemmelse er, at sukkerpiger mener, at de kan tage mere for det samme og oven i købet forvente gavmilde gaver. Hvilken pris tager du så? Og hvad omfatter den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Men du må da have gjort dig nogle tanker?

M.h.t prisforskellen er det nok mere Zmp, jeg har i tankerne, men min fornemmelse er, at sukkerpiger mener, at de kan tage mere for det samme og oven i købet forvente gavmilde gaver. Hvilken pris tager du så? Og hvad omfatter den?

Du  spørger  efter  noget  jeg  ikke  kan  svare  dig  på... jeg  har  nævnt  jeg  ikke  har  nogen  prisliste  eller  timepris. 

Beder  manden  om  at  byde  ind  med hans  ønsker  til  leg  og  hvad  han  vil  give  mig  for  legen.  De  fleste  mænd  er  rigtig fair  i deres  forslag - jeg  får  jo  også  god sex ud  af  at  mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Du  spørger  efter  noget  jeg  ikke  kan  svare  dig  på... jeg  har  nævnt  jeg  ikke  har  nogen  prisliste  eller  timepris. 

Beder  manden  om  at  byde  ind  med hans  ønsker  til  leg  og  hvad  han  vil  give  mig  for  legen.  De  fleste  mænd  er  rigtig fair  i deres  forslag - jeg  får  jo  også  god sex ud  af  at  mødes.

OK, hvis jeg nu foreslog en tur til Anholt på 4 dage med min båd. Hvad skulle den så koste med fri sex undervejs?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

OK, hvis jeg nu foreslog en tur til Anholt på 4 dage med min båd. Hvad skulle den så koste med fri sex undervejs?

Jeg  ville  takke  nej  tak til  sådant  et  tilbud... idet  jeg  ikke  har  nogen  fornemmelse  af  dine  lyster  og  om  der  er  kemi  og  tænding. Og  4 dage  ville  kræve  jeg  tog  fri  fra  mit  arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Vil du så venligst forklare mig forskellen imellem en sukkerpige og glædespige – samt den astronomiske prisforskel, jeg har læst om højere oppe?

PS: Jyde er ikke noget direkte kvalitetsstempel i mit univers.

der er ingen astronomisk prisforskel, der er forskel på hvor megen tid man bruger sammen og hvad man bruger den til

og så den væsentligste, en sb har en mand og ikke flere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Jeg  ville  takke  nej  tak til  sådant  et  tilbud... idet  jeg  ikke  har  nogen  fornemmelse  af  dine  lyster  og  om  der  er  kemi  og  tænding. Og  4 dage  ville  kræve  jeg  tog  fri  fra  mit  arbejde.

Nu var det ikke ment som et konkret tilbud. Det var for at give dig en ramme, som du kunne give en pris ud fra. Hvad skulle du – rent hypotetisk – have for dette arrangement? Selvom du ikke har timepriser eller prislister, må du da have en ide om beløbet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Nu var det ikke ment som et konkret tilbud. Det var for at give dig en ramme, som du kunne give en pris ud fra. Hvad skulle du – rent hypotetisk – have for dette arrangement? Selvom du ikke har timepriser eller prislister, må du da have en ide om beløbet.

Jeg  er  godt klar  over  det  ikke  er  et  tilbud fra  din  side.  Men  jeg  forsøger  blot  at  forklare  at  jeg  ikke  ville  gå  ind  i  sådan  et  tilbud  idet  jeg  forventer en  god  og  fræk  dialog  hvor  der  skrives  om  lyster. 

Mine private  vilkår  forhindre  mig  i at  lave  aftaler  over  flere  dage. 

Men  du  spørger  efter  hvad  jeg  har  modtaget  i beløb for  mit  selskab - har  svinget  mellem  800 - 5000.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@trold2 Måske har dine SB'ere kun dig. Men jeg kender alligevel 6-7 SB'ere og de har altså en del Daddys. Og når man læser herinde så bruger 9 ud af 10 mænd jo Sugardating som en udvidet ( men alligevel alm ) sex for penge aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

@trold2 Måske har dine SB'ere kun dig. Men jeg kender alligevel 6-7 SB'ere og de har altså en del Daddys. Og når man læser herinde så bruger 9 ud af 10 mænd jo Sugardating som en udvidet ( men alligevel alm ) sex for penge aftale.

min faste har kun mig, hun har ingen profil derinde , efter hun mødte mig 
den anden ser kun mig, en gang i måneden da hun har for travlt med studie og arbejde , og hendes profil er inaktiv derinde nu  så tja
det er de to jeg ser nu jeg taler om
det du nævner er fordi du har gp som veninder derinde, og det har jo ikke noget at gøre med sb , at gøre
jeg har kun , og jeg har mødt over 35 sb, mødt 3 som mødte enkelte mænd , ud over mig, og iøvrigt droppet dem p g a det, ja bortset fra en som så en anden ca en gang i måneden, det var ok de brugte gummi ) og hun havde en selvsiddende f størrelse suuk , kan ikke huske hendes øjenfarve )
hvor du har dine tal fra om mænd herinde må guderne vide ? det er igen et gæt fra din side
men jeg ved hvad jeg gør, og hvem jeg har mødt og det har været eksklusivt, som det hedder;  de piger jeg har haft , har heller ikke haft brug for mere end mig

Redigeret af trold2
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Noget jeg helt ærligt har virkeligt svært ved at fatte... hvorfor betyder det noget om de ser andre? burde da være hammerende ligegyldigt?

trold2 skrev, for 4 minutter siden:

ja bortset fra en som så en anden ca en gang i måneden, det var ok de brugte gummi

Hvis hun var blond og fra greve, så nej vi brugte ikke gummi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 6 minutter siden:

Noget jeg helt ærligt har virkeligt svært ved at fatte... hvorfor betyder det noget om de ser andre? burde da være hammerende ligegyldigt?

Hvis hun var blond og fra greve, så nej vi brugte ikke gummi ;)

ha ha

hun var blondt lidt tyndhåret , men fra charlottenlund og studine , dengang, og besøgte mig i mors bil, som hun lånte
hun tog den helt ind, kunne sprøjte og var meget flot kurvet, stor pige, men gik en del i fitnes
ringer det en klokke så )

det betyder meget for mig , ved sugardating at jeg ser dem eksklusivt, jeg slikker ikke piger der har andre partnere, og jeg er sikker på sygdomme, men

det er jo også fordi det er som en elskerinde, som man har et privat forhold til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 28 minutter siden:

ha ha

hun var blondt lidt tyndhåret , men fra charlottenlund og studine , dengang, og besøgte mig i mors bil, som hun lånte
hun tog den helt ind, kunne sprøjte og var meget flot kurvet, stor pige, men gik en del i fitnes
ringer det en klokke så )

det betyder meget for mig , ved sugardating at jeg ser dem eksklusivt, jeg slikker ikke piger der har andre partnere, og jeg er sikker på sygdomme, men

det er jo også fordi det er som en elskerinde, som man har et privat forhold til 

Hvis de ikke må se andre så må du jo lægge lidt flere lommepenge, og hvis de ikke må se andre end dig så gælder samme regel vel for dig. Jeg søger selv faste, men forventer da en ok pris pr md hvis det kun er ham og jeg. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 5 timer siden:

der er ingen astronomisk prisforskel, der er forskel på hvor megen tid man bruger sammen og hvad man bruger den til

og så den væsentligste, en sb har en mand og ikke flere 

Hvor står denne regel ? Tror ikke på de holder sig til en. :huh:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 9 minutter siden:

Hvor står denne regel ? Tror ikke på de holder sig til en. :huh:

det er op til dig men jeg ved det så ) , f eks har ingen profil der længere eller er ikke aktive derinde )
og til glædespige , det bliver jo til en del når man ses 3 itl 4 gange i måneden og penge er jo relativt , hvis man bor hjemme er 4000 meget imåneden, eller for en studerende 
men i vil gerne tro noget andet , jer om det , og det er ikke en regel men en aftale jeg har med dem 

Redigeret af trold2
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...