Hop til indhold
Guest Genboen

Priser Sugarbabes Sydvestjylland

Recommended Posts

Guest Genboen

har bevæget mig ind for at kigge på www.sugardaters.dk - men er noget overrasket over hvor højt prisniveauet er :)

Jeg har fået priser præsenteret mellem 2-5000 kr ... og det er i min verden endda en hel del penge :)

Er det niveauet man skal regne med generelt? Både i området jeg bor og i DK i øvrigt?

Hvad er Jeres erfaringer?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1.000 til 1.500 må være vores grænse. Vi må holde sammen. De tøser ved jo ikke, hvad det vil sige at tjene 5.000 kr. for ærligt, almindeligt arbejde, når skatten også er betalt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt en del, og når kemien er der så ender jeg som regel altid på en tusse som jeg synes er en fair pris.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Hvis de præsenterer nogle helt urealistiske forventninger, så dribler jeg generelt ret hurtigt videre. For mig handler SD om, at der skal være en gensidig attraktion udover en form for forkælelse, og det skal også afspejles i prisniveauet. Jeg gør trods alt meget mere ud af , at en SB skal føle sig godt tilpas udenfor sengen, end jeg ville gøre med en GP, hvor jeg dog selvfølgelig vil gøre mit bedste for at tilfredsstille hende seksuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I vil gerne prøve en ung pige - I kommer højest sandsynligt aldrig til det jo mindre I betaler jer fra det. Accepter priserne eller find en anden pige ! Pigerne sælger deres krop og kan fortælle dig at GP'er(SB'er, kald det hvad I vil) ihvertfald ved hvad det vil sige at arbejde for pengene. 

Jeg tror ikke I er klar over hvor psykisk og fysisk hård det er for helt unge piger som finder SB som en nem udvej "at tjene nemme penge".  

Er simpelthen så træt af jer hykler herinde, der konstant taler/brokker jer over priser og simpelthen er så nærige at det gør ondt. I forventer det ene og det andet, men vil aldrig betale for det ! Da min danske veninde startede i branchen kunne man sgu ikke få en halvtime for under 2500-3000kr, ellers måtte man gå til istegade og tage en fra gaden som havde stået der hele natten ! Krummer virkelig tæer over jer ! 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 7 minutter siden:

Da min danske veninde startede i branchen kunne man sgu ikke få en halvtime for under 2500-3000kr, ellers måtte man gå til istegade og tage en fra gaden som havde stået der hele natten ! Krummer virkelig tæer over jer ! 

Jeg kan godt forstå, at man kan blive rimelig træt af at høre "jeg synes priserne er for høje". 

Jeg er dog lige nødt til at kommentere på den halvetime. I det velrenommerede købesex segment (top og ej gadeprostitution) ligger markedsprisen på 1.100 kr for en halvtime.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 31 minutter siden:

Jeg kan godt forstå, at man kan blive rimelig træt af at høre "jeg synes priserne er for høje". 

Jeg er dog lige nødt til at kommentere på den halvetime. I det velrenommerede købesex segment (top og ej gadeprostitution) ligger markedsprisen på 1.100 kr for en halvtime.

 

Ja det gør markedsprisen nu ! Men ikke da de første danske piger kom op på annoncelight. Og ved Gud heller ikke da jeg startede på SD, der kunne jeg nemt få 4-5000kr for 1 time. Men nu handler det om "discount prostitution" så de nærige mænd kan få kontakt med en dansk pige og presse hende i pris og det lykkes desværre tit ! 

I sidste ende bestemmer en pige selv hvad hun vil tage for at sælge sex. Lad os nu bare blive enige om at det er det SD handler om istedet for at pakke det ind i gensidig tiltrækning . Hvis en pige virkelig vil finde en hun tænder på og savner sex så findes der masse af mænd på Scor og andre steder. 

Redigeret af Studinebabe
Skrev forkert :)
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint, men det ændre ikke fakta. ½ time på eksklusive massage klinikker har aldrig været i nærheden af de tal du nævner i de ti år jeg har købt sex. ;) 

Og nej jeg er ikke uenig med dig i,  hvad købsex handler om. :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

priserne er imellem 1500 og 2500 for et møde aldrig mindre eller mere

derinde , og det har været, for måske 2 år siden muligt at få et møde for 1000 men ikke længere

Del dette indlæg


Link til indlæg

4 eller 5000 for en time er jo os helt hen i hækken. Så skal i bare knalde 5 mand pr måned og har så mere udbetalt en en rimelig højt lønnet person. Så kan man tage en flyver til Prag og knalde hele weekenden med nogen som nok er en del lækre en dem på sd med få undtagelser.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad højt betalt kun 20 store i måneden jeg har da 30 og jeg er almindeligt ansat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tak og I er de samme sølle mænd der sidder og hykler over en "dårlig" oplevelse et sted I har betalt 800kr for 1 time. Held og lykke med jeres sørgelige tilgang til købesex. Jeg kan ikke begribe at der findes mænd som jer. Heldigvis bliver jeg besøgt som aldrig før og min timepris ligger på 3000kr. Må det forblive sådan og gud hvor sætter jeg pris på de mænd som besøger mig, som ikke regner "købesex og det at jeg sælger min krop" for ingenting. Nærighed er vejen til alt ondt. Kan ikke vente med at læse jeres næste dårlige anmeldelse af en pige som yder dårlig service for 800kr. ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Det er fint, men det ændre ikke fakta. ½ time på eksklusive massage klinikker har aldrig været i nærheden af de tal du nævner i de ti år jeg har købt sex. ;) 

Og nej jeg er ikke uenig med dig i,  hvad købsex handler om. :)

Desuden taler jeg ikke om klinikker. Det bryder jeg mig personligt ikke om. Men om danske amatør piger som nemt får 3-5000kr for 1 time. Du og I andre er godt nok naive hvis I tror danske unge piger ikke nemt får langt mere i timen. 

Men du er jo en typisk bruger her på EG som ved ALTING om denne branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er jeg naiv

men har også kun erfaring fra den side i over 3 år og måske en del møder og det er som skrevet 1500 til 2000 for et møde
men du snakker bare for at kunne acceptere dine egne priser , kan jeg høre, og det er vel som man kan forvente

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Studinebabe skrev, for 3 timer siden:

I sidste ende bestemmer en pige selv hvad hun vil tage for at sælge sex

Der er vi helt enige, det hedder vist det frie marked, så længe at vi også kan være enige om at pris og kvalitet ikke altid er det samme ;) 

Studinebabe skrev, for 21 minutter siden:

Nærighed er vejen til alt ondt

Nej ikke rigtigt, kig ud i verden - begær og gråddighed... det er det der ødelægger os,

Studinebabe skrev, for 21 minutter siden:

Held og lykke med jeres sørgelige tilgang til købesex.

Jeg er heldig, prisen betyder ikke så meget som selskabet - og på nær 2 besøg hos GP'er har alle mine oplevelser været med SB'er - hvor prisen typisk er noget højere, eller omkostningerne er, har dog aldrig betalt X for 1 times sex, giver hat mening for mig i Sugardating-sammenhæng. Vil dog understrege at jeg ikke syntes der er noget sørgeligt i deres tilgang til købesex - de får det de kan ud af det de har tilråddighed - hellere det end et overforbrug (noget sundere), men dit svar... det gør mig lidt trist - og jeg er ellers normalt en af de tøsedrenge der giver de lyserøde ret i ny og næ ;) 

Studinebabe skrev, for 3 timer siden:

I sidste ende bestemmer en pige selv hvad hun vil tage for at sælge sex. Lad os nu bare blive enige om at det er det SD handler om istedet for at pakke det ind i gensidig tiltrækning . Hvis en pige virkelig vil finde en hun tænder på og savner sex så findes der masse af mænd på Scor og andre steder. 

Igen enig - du bestemmer selv, og du har sikkert ret langt hen af vejen mht. Sugardating, men tror ikke du kan lave en fælles motivation for samtlige profiler derinde - det ville være det samme som hvis jeg sagde at alle kvinder derinde praktiserede "skede-udlejlig" på time basis, det er ikke helt tilfældet kan jeg afslører.

Studinebabe skrev, for 21 minutter siden:

Heldigvis bliver jeg besøgt som aldrig før og min timepris ligger på 3000kr.

Godt for dig :) det er vel heller ikke i den høje ende - jeg har betalt mere for mindre igennem Sugardaters ;)

Studinebabe skrev, for 18 minutter siden:

Men du er jo en typisk bruger her på EG som ved ALTING om denne branche. 

Nej denne ikke til mig, men jeg er den typiske bruger herinde, der ved INGENTING som noget som helst...

Spændende læsning udover det - tak for det :) 

Redigeret af Sparkster
Ord i den rigtige rækkefølge = mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 3 timer siden:

I vil gerne prøve en ung pige - I kommer højest sandsynligt aldrig til det jo mindre I betaler jer fra det. Accepter priserne eller find en anden pige ! Pigerne sælger deres krop og kan fortælle dig at GP'er(SB'er, kald det hvad I vil) ihvertfald ved hvad det vil sige at arbejde for pengene. 

Jeg tror ikke I er klar over hvor psykisk og fysisk hård det er for helt unge piger som finder SB som en nem udvej "at tjene nemme penge".  

Er simpelthen så træt af jer hykler herinde, der konstant taler/brokker jer over priser og simpelthen er så nærige at det gør ondt. I forventer det ene og det andet, men vil aldrig betale for det ! Da min danske veninde startede i branchen kunne man sgu ikke få en halvtime for under 2500-3000kr, ellers måtte man gå til istegade og tage en fra gaden som havde stået der hele natten ! Krummer virkelig tæer over jer ! 

og jo det ved jeg, har advaret en del som bare var for meget i gang, og mødt et par stykker som gik ned i flere måneder over det de havde oplevet
og så er der jo dem der bliver besjålet , voldtaget , tæsket osv , og som har været så dumme at mødes på en tilfældigt tanktstation med to mænd de ikke vidste hvem var
men studine hvis du syntes det er så hårdt , så lad være ok det er da din mulighed også
så skal jeg nok passe på hvad jeg udsætter mig selv og andre for

Del dette indlæg


Link til indlæg

og så er der alle de piger som har haft en god oplevelse, oplevet nogle værdsatte dem og talte til dem på en værdig måde som ingen af deres sølle kærester

nogensinde havde gjort,

en som var opmærksom på deres behov og ville en god oplevelse

det koster vel ingenting så vel ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Genboen skrev, for 5 timer siden:

Er det niveauet man skal regne med generelt? Både i området jeg bor og i DK i øvrigt?

Hvad er Jeres erfaringer?

Og så lige til herren der oprettede tråden, hvis det er sex du søger - Besøg en GP, de lister deres priser så fint, og du slipper for evigheder med skriveri frem og tilbage :) 

Udover det så lyder 2-5000 meget rigtigt for KBH og Aarhus, alt efter hvad du søger osv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Newsflash: Der er faktisk nogle på SD, der ikke bare er glorificerede prostituerede. Jeg har haft oplevelser, der går fra gratis (med en 18-årig pige), til et par flasker vin, til madlavning, til bare at være en venlig og ældre person der kunne føre en fornuftig samtale, til at betale en rimelig sum for det. Men 5000kr for en time er helt og aldeles ude i hampen.

 

Jeg kan dog godt se, at det er en god måde at forsøge at skubbe prisniveauet op ved at argumentere for et urealistisk højt prisleje, men jeg kommer aldrig til at betale den pris, selvom jeg kan, medmindre Denice Klarskov eller Madelyn Monroe dukker op derinde. :P

 Og så må du godt kalde mig nærig. Jeg er immervæk jyde. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 3 timer siden:

Ja det gør markedsprisen nu ! Men ikke da de første danske piger kom op på annoncelight. Og ved Gud heller ikke da jeg startede på SD, der kunne jeg nemt få 4-5000kr for 1 time. Men nu handler det om "discount prostitution" så de nærige mænd kan få kontakt med en dansk pige og presse hende i pris og det lykkes desværre tit ! 

I sidste ende bestemmer en pige selv hvad hun vil tage for at sælge sex. Lad os nu bare blive enige om at det er det SD handler om istedet for at pakke det ind i gensidig tiltrækning . Hvis en pige virkelig vil finde en hun tænder på og savner sex så findes der masse af mænd på Scor og andre steder. 

"de nærige mænd" - prøv du at gå ud og tjen 4-5.000 kr. på ærlig vis efter skat, så ved du, hvad beløbene dækker over.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg skam. Jeg har et fuldstændig normalt job ved siden af som de fleste andre GP'er min kære ven :))

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige præcis uerfarenM. Jeg så i lang tid en sb  hvor hun fik 500 eller 1000 som hun var rigeligt tilfreds med, og hun var rigtig sød og dejlig.  Kunne være spændende at høre fra noget fra nogen som havde været sammen med studie babe om hun er 5000 værd. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
watthefoxsay skrev, for 9 minutter siden:

Lige præcis uerfarenM. Jeg så i lang tid en sb  hvor hun fik 500 eller 1000 som hun var rigeligt tilfreds med, og hun var rigtig sød og dejlig.  Kunne være spændende at høre fra noget fra nogen som havde været sammen med studie babe om hun er 5000 værd. 

Vær lige grammatisk korrekt inden du leger stor kanon herinde, min ven ;) 

Jeg smutter fra denne tråd. Hyg jer. Ha ha 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 30 minutter siden:

Det gør jeg skam. Jeg har et fuldstændig normalt job ved siden af som de fleste andre GP'er min kære ven :))

Så prøv at nøjes med et almideligt arbejde, så ved du, hvad beløbene dækker over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 40 minutter siden:

Vær lige grammatisk korrekt inden du leger stor kanon herinde, min ven ;) 

Jeg smutter fra denne tråd. Hyg jer. Ha ha 

 

Du glemte komma inden ordet "inden", hvis vi skal gå lidt op i kommaer ;-)

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...