Hop til indhold
StudineMILF

Frækt tøj og Oral

Recommended Posts

UerfarenM skrev, for 1 time siden:

Det tror jeg, at du har ret i. Jeg har været sammen med kvinder, som i mine øjne var helt perfekte og gudesmukke, men de kunne altid finde et eller andet, de var utilfredse med. ;) Det tror jeg egentlig alle mennesker kan.

Tak for lige at pointere at jeg ikke er den eneste :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 25/2/2017 at 11:42:

Hej Frække EG Fyre :wub:

Jeg er lidt nysgerrig angående hvad i mænd helst ser en kvinde iføre sig, hvis i skal føle jer fristede ?

Taler vi "Frækt lingeri", "Sygeplejerske/Skolepige Uniform" eller bare "INTET" ???

Vælger i primært en kvinde som vil give ORAL UDEN ? 

Rigtig god Lørdag  

StudineMILF :)

Meget forskelligt. Afh. af stemning, lyst mv. Lingeri - selvsiddende og afslørende BH som på din profil. Uniform - tæt, stram og kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HyggefyrenDK skrev, for 4 minutter siden:

Meget forskelligt. Afh. af stemning, lyst mv. Lingeri - selvsiddende og afslørende BH som på din profil. Uniform - tæt, stram og kort.

Jeg er helt enig i at det klart afhænger af stemningen og lysten og hvad man skal lege. Jeg kan lide det hele. Men er især glad for små rollespil som kun bliver bedre jo bedre man kende rhinanden. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er helt enig i at det klart afhænger af stemningen og lysten og hvad man skal lege. Jeg kan lide det hele. Men er især glad for små rollespil som kun bliver bedre jo bedre man kende rhinanden. :-P

Rollespil OG tøj, rekvisitter. En rigtig god kombi! Pirrer fantasien og det mentale game mellem to mennesker...og så er det sgu sjovt at lege :D...specielt hvis humor og kemi indfinder sig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HyggefyrenDK skrev, Lige nu:

Rollespil OG tøj, rekvisitter. En rigtig god kombi! Pirrer fantasien og det mentale game mellem to mennesker...og så er det sgu sjovt at lege :D...specielt hvis humor og kemi indfinder sig ;)

Rollespil gider jeg ikke med en jeg ikke har så meget kemi med. Klart skal vi heller ikke ses igen, hvis denne ikke indfinder sig ved første aftale men hvor bliver legen bare meget bedre jo mere man kender hinanden. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Tænder faktisk mest på et par stramme jeans + sneakers..."girl next door" looket <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik engang besøg af @Kamilla K i skolepige uniform, som jeg opgraderede med en gave i form af en lille lak top. Fuck, den sad godt. 

Men knæ lange støvler i lak mums. Uniformer, yeees maam. Latex eller lak er også et hit, gerne kombineret med lingeri som er fiskenet agtigt:wub::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 7 timer siden:

Tænder faktisk mest på et par stramme jeans + sneakers..."girl next door" looket <3

 

Uhm ja... Stramme jeans og en - måske lidt - løs top... Afslappende men stadig fræk og indbydende... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 17 timer siden:

Rollespil gider jeg ikke med en jeg ikke har så meget kemi med. Klart skal vi heller ikke ses igen, hvis denne ikke indfinder sig ved første aftale men hvor bliver legen bare meget bedre jo mere man kender hinanden. :wub:

Studine er som vanlig skarp (positivt ment :)). Enig - kemi først, før der gås videre med div lækre og spændende lege :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
HyggefyrenDK skrev, for 3 timer siden:

Studine er som vanlig skarp (positivt ment :)). Enig - kemi først, før der gås videre med div lækre og spændende lege :P

Mener du jeg er skarp ? :lol:

Har dog oplevet at lege et rollespil med en gæst første gang vi skulle ses og det var noget af det frækkeste sex jeg nogensinde har oplevet med en gæst. Lad mig få nogle flere gæster af den kaliber :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 14 minutter siden:

Mener du jeg er skarp ? :lol:

Har dog oplevet at lege et rollespil med en gæst første gang vi skulle ses og det var noget af det frækkeste sex jeg nogensinde har oplevet med en gæst. Lad mig få nogle flere gæster af den kaliber :wub:

Har også prøvet sådan noget for nylig, det er squ lidt giftigt (lækkert) når gp'en drypper lidt fra starten.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
postmand skrev, for 3 minutter siden:

Har også prøvet sådan noget for nylig, det er squ lidt giftigt (lækkert) når gp'en drypper lidt fra starten.:wub:

Jeg drypper først, når jeg kan mærke kemien mellem gæsten og jeg, og når jeg mærker han er godt tændt på Milfen. Desuden er det vel de færreste GPer der drypper fra gæsten kommer ind af døren. Jeg gør ihvertfald ikke. :P Det handler jo om begges evner til at kunne tilfredsstille den anden. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Jeg drypper først, når jeg kan mærke kemien mellem gæsten og jeg, og når jeg mærker han er godt tændt på Milfen. Desuden er det vel de færreste GPer der drypper fra gæsten kommer ind af døren. Jeg gør ihvertfald ikke. :P Det handler jo om begges evner til at kunne tilfredsstille den anden. :wub:

Du har helt ret. Vi havde lidt skriverier først, og aftalte en tid. Gp'en aflyste pga sygdom og jeg sagde det var helt okay.....men til mit besøg havde jeg bestilt lidt lækkerier som slaven skulle have på, og jeg skrev til hende at hendes gave var kommet:wub:....jeg kunne jo ikke vide at slaven ikke kunne vente på gaver, og derfor tapløb i spænding....:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
postmand skrev, for 1 minut siden:

Du har helt ret. Vi havde lidt skriverier først, og aftalte en tid. Gp'en aflyste pga sygdom og jeg sagde det var helt okay.....men til mit besøg havde jeg bestilt lidt lækkerier som slaven skulle have på, og jeg skrev til hende at hendes gave var kommet:wub:....jeg kunne jo ikke vide at slaven ikke kunne vente på gaver, og derfor tapløb i spænding....:wub:

Tak for dit input

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Jeg drypper først, når jeg kan mærke kemien mellem gæsten og jeg, og når jeg mærker han er godt tændt på Milfen. Desuden er det vel de færreste GPer der drypper fra gæsten kommer ind af døren. Jeg gør ihvertfald ikke. :P Det handler jo om begges evner til at kunne tilfredsstille den anden. :wub:

Står du klar i lak og lange støvler...så drypper jeg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
HyggefyrenDK skrev, Lige nu:

All nude vil også ha samme virkning ;)

Ja det kunne jeg tænke mig. Jeg vil på jagt efter sådan en dragt og et par støvler men ved ikke helt hvordan det skal se ud. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Ja det kunne jeg tænke mig. Jeg vil på jagt efter sådan en dragt og et par støvler men ved ikke helt hvordan det skal se ud. :)

Jeg har et par ideer...:):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, den 28/2/2017 at 19:48:

En kort neglige/chemise der FREMHÆVER/skjuler er mest interessant . :) Resten skal være bart . ;) 

Det nemlig lige mig den påklædning der. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...