Hop til indhold
StudineMILF

Frækt tøj og Oral

Recommended Posts

Helt klart nøgen direkte fra badet :D lækker varm og blød og gerne med lidt vådt hår så er jeg solgt. 

Det vigtigste er altså at pigen er vild og tændt og har "kiss me Fuck me eyes"

Jeg fravælger ikke piger som tilbyder sikkerhed og sikker sex ved fransk men går heller ikke efter dem som tilbyder øko fransk - det må jeg få i privaten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

En lækker kort kjole, gerne med nogle pæne/frække højhælede støvler. Og ellers synes jeg brede bælter kan være vildt frække på jer dejlige kvinder.

Andre gange er helt nøgen også sagen.

Stramtsiddende leggins kan også gøre meget, specielt for bagdelen.

Med trusserne på er også skønt, ellers lak/latex kan også være for frækt.

Tror det afhænger lidt af hvad lysten er til de forskellige dage.

Andre dage er nattøj og morgenhår underligt nok også vildt frækt, men det kan være fordi liderligheden har taget overhånd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
wishbone32 skrev, for 4 minutter siden:

En lækker kort kjole, gerne med nogle pæne/frække højhælede støvler. Og ellers synes jeg brede bælter kan være vildt frække på jer dejlige kvinder.

Andre gange er helt nøgen også sagen.

Stramtsiddende leggins kan også gøre meget, specielt for bagdelen.

Med trusserne på er også skønt, ellers lak/latex kan også være for frækt.

Tror det afhænger lidt af hvad lysten er til de forskellige dage.

Andre dage er nattøj og morgenhår underligt nok også vildt frækt, men det kan være fordi liderligheden har taget overhånd :D

I bund og grund handler det vel om at tale sammen omkring påklædningen til den dag man skal ses og så bare igang med legene :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det er meget individuelt, men personligt foretrækker jeg meget afklædte billeder... og meget gerne med bryster og full figure...

 

Og vedr. fransk, så er med/uden for mig underordnet, men det er rigtig rart at vide, om fransk også betyder at der bliver slikket og nusset for nosser og mellemkød, eller om det bare er op og ned....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 33 minutter siden:

Fra du træder ind af døren? Uden at du har gjort noget, for at få hende derhen, udover din blotte tilstedeværelse? Aha. :D

Haha ro på nu :D det jeg forsøger at sige på en måske kejtet måde er, at hvis pigen er sød og fræk så behøver  hun ikke at pynte sig op med lingeri og push up og diverse tingel tangel for at jeg synes det er  dejligt. Stemningen skal naturligvis bygges op sammen til klimaks og kommer  ikke bare ved min blotte tilstedeværelse hahaha ingen storhedsvanvid her ;) 

Som fodnote så er der jo stor individuel forskel på hvordan piger ønsker sex og der må man jo finde hinanden så det bliver en skøn fælles oplevelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 3 timer siden:

Lårlange stillet støvler, med spidse snuder, og lak / læder dress ;)

PS: Sort læder står godt til rødt hår *SF*

Pite

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Fra du træder ind af døren? Uden at du har gjort noget, for at få hende derhen, udover din blotte tilstedeværelse? Aha. :D

Han har vel bestil tid, og udsigten til indtægt gør hende våd villig og dyrisk....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 5 timer siden:

Jeg må tilstå at jeg finder det lækrest med absolut INGENTING på når det drejer sig om påklædning ;)

Med Hensyn til det orale og gummi , så syntes jeg bare der forsvinder noget af glæden. derfor er det ikke noget jeg som sådan ville ønske.

Derimod er jeg ret vild med Pirrings svensk , så det ville jeg til enhver tid vælge fremfor oral med Hætte :)

 

Jeg skal sørge for at tage en Selfie af mig selv i INGENTING og stiletter når jeg er klar til det. Sooooo WATCH OUT GUYS :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Jeg skal sørge for at tage en Selfie af mig selv i INGENTING og stiletter når jeg er klar til det. Sooooo WATCH OUT GUYS :P 

Det vil jeg glæde mig til. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, Lige nu:

Det vil jeg glæde mig til. ;)

Det lyder sku godt, men HUSK at mine babser er naturlige og store så det jo ikke som at se billeder af unge glædespiger med små babser. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal sørge for at tage en Selfie af mig selv i INGENTING og stiletter når jeg er klar til det. Sooooo WATCH OUT GUYS :P 

Glæder mig allerede ;)

"Stirrerpåskærmenikon" 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 55 minutter siden:

Det lyder sku godt, men HUSK at mine babser er naturlige og store så det jo ikke som at se billeder af unge glædespiger med små babser. :lol:

Teaser:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 57 minutter siden:

Det lyder sku godt, men HUSK at mine babser er naturlige og store så det jo ikke som at se billeder af unge glædespiger med små babser. :lol:

Det er ærgerligt, at du er en undskyldning for dig selv, jeg bliver lidt trist hver gang du taler sådan om dig selv. Du er en meget, meget smuk kvinde med en fin og harmonisk krop! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...