Hop til indhold
NoBS

Mens vi keder os

Recommended Posts

Hvor er clairvoyancen blevet af - ingen skænd, ingen konspirationer, ingen finker, ingen bashing - her er kedeligt.

Sælgere der supplerer S.U. - uddannelser i fiction og ønsketænkning.

Har mistet min yndlings, fundet en gammel yndling, knaldet en uden hætte, lavet pagt med fruen - trods aggression er jeg en rotte i bur.

Tjekker nostalgisk billeder, her ved æ Vesterhav med 80'er hår, tog hendes hinde - og forlængede livet med 6 måneder.

Hvorfor skruer jeg altid ned for musikken, når jeg skal parkere? Hvornår får jeg lært ej at tisse i modvind..............

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 4 minutter siden:

Sandt @gerog - hvad drømmer du om?

Udover mine våde drømme, så drømmer jeg om at rejse rundt i de sydamerikanske lande og sydafrikanske lande.
Hvad med dig NoBS?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drømmer om at bestille en rocker til at gennemtæve 2 idioter jeg kender, vinde Eurojackpot og bosætte mig i Las Vegas......

Men er også helt med dig @gerog mht. Sydamerika :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 timer siden:

Hvor er clairvoyancen blevet af - ingen skænd, ingen konspirationer, ingen finker, ingen bashing - her er kedeligt.

Sælgere der supplerer S.U. - uddannelser i fiction og ønsketænkning.

Har mistet min yndlings, fundet en gammel yndling, knaldet en uden hætte, lavet pagt med fruen - trods aggression er jeg en rotte i bur.

Tjekker nostalgisk billeder, her ved æ Vesterhav med 80'er hår, tog hendes hinde - og forlængede livet med 6 måneder.

Hvorfor skruer jeg altid ned for musikken, når jeg skal parkere? Hvornår får jeg lært ej at tisse i modvind..............

Ja for en gang skyld skriver du noget som JP forstår og ikke er akademisk !! TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 31 minutter siden:

Ja for en gang skyld skriver du noget som JP forstår og ikke er akademisk !! TAK

Dejligt med en kommentar fra EG's mest positive medlem. Tak min ven ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 minutter siden:

Dejligt med en kommentar fra EG's mest positive medlem. Tak min ven ;)

UPS der rørte du mig en gang mere !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2
jp skrev, 1 time siden:

Ja for en gang skyld skriver du noget som JP forstår og ikke er akademisk !! TAK

Are you serious, jp? Guess not. Men kedsomhed kan jeg snakke med om: Jeg keder mig - altså er jeg (her) :-(.

 

Redigeret af Mr.1x2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...