Hop til indhold
Ledvogter

Internalizer er stoppet

Recommended Posts

Som nogen måske har bemærket, så har Internalizer ikke været særlig aktiv i de seneste måneder. Jobbet og privatlivet har krævet al opmærksomhed, og Internalizer har taget konsekvensen af det og er stoppet med sin frivillige tjans som moderator herinde. Der er ikke noget sjov ved at gå rundt med dårlig samvittighed over ikke at hjælpe til. Og man skal kun være moderator, hvis det er drevet af lyst og interesse, og man har tid til det i hverdagens små pauser. Det er med beklagelse, at vi andre moderatorer siger farvel, men vi takker Internalizer for en fin indsats!

På et tidspunkt ønsker Admin en afløser, og det ser vi på, men indtil videre kører vi den ind med penis.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, 1 time siden:

På et tidspunkt ønsker Admin en afløser, og det ser vi på, men indtil videre kører vi den ind med penis.

-Ledvogter

Min kone spørge hvorfor jeg griner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser lige for mig at moderatorerne leger futtog.. Gad vide om det går efter anciennitet. Ældste moderator i gruppen bagerst, og senest tilkommende moderator forrest ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...