Hop til indhold

Recommended Posts

@B-ande Jeg tænder vildt på, at se en kvinde sutte pik. Jeg synes det er det smukkeste. Ja så lige på nær når hendes øjne er tunge af lyst. En gang var jeg på swinterklub og til noget GB. Var derfor omringet af stive pikke. Fandt forresten i samme anledning, ud af, at min nu ikke er så lille endda.   Men jeg havde ikke lyst til at rører ved pikkene hos de andre mænd. Jeg ved ikke om det var fordi jeg vidste, eller troede, at de var hetero'er. Eller om der ikke var nogen smukke mænd. Jeg ved det ikke.   Spørgsmålet er - hvis du så en flot pik, men den tilhørte en hetero. Ville din lyst så være lige så står til at spise den. Eller skal den sidde på en bi/homo??? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja det er jo så et rigtig godt spørgsmål, men spurte ikke hvad han var, jeg gjorde det bare, om det så var fordi han's  pik gjorde mig nysgerrige at røre ved, da min kun er 13/14 cm ved jeg ikke.. ( er nu glad nok for den :-) ) lækkert var det, og da Q og jeg så kunne sutte og slikke samtidig var så helt vildt. 

Der var på ingen tidspunkt at han rørte ved mig, så tror nok bare han nok og blive forkælet dobbelt ;-) og Q så følte sig snydt ved jeg ikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@B-ande. Min er også den længde. Jeg spurgte en gang en prostitueret som jeg havde kendt længe om hvordan min vari forhold til andres. 

Hun sagde, at den var som gennemsnittet. Måske lidt tykkere. Men det ikke min pointe. Lad være med at skrive "kun" om 14, for det er den længde vi alle har. Dette finder du ud af hvis du tager på swinger klub til gb-aften. Der ser du flere stive pikke end du nogen sinde har set, altså irl.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...