Hop til indhold
Rejsenetværk

Opret jeres foretrukne Youtube video

Recommended Posts

Nu har der været oprettet et utal af selfie tråde, og tråde med diverse nøgen og fetish temaer.
 
Jeg vil gerne have en tråd med brugernes udvalgte Youtube videoer.
 
Youtube er jo et uendeligt hav af både alt det bedste, og alt det værste man kan støde på når man surfer rundt derinde.
 
Hvad der er hvad er selvfølgelig en smagssag
 
Denne tråd er tænkt som en rodebutik, hvor I kan oprette enhver tænkelig Youtube video, uden noget overordnet tema.
 
Så læseren kan aldrig vide om den nyeste video i tråden har dennes interesse eller ikke, men må bare klikke ind og se, hvis I er nysgerrige.
 
Jeg lægger selv ud med en rendyrket propaganda video for de nye jagerfly F35, simpelthen fordi den i mine øjne er smuk og imponerende.
Lockheed Martin kan bare det der med, at få deres døds maskiner til at tage sig lækre, ublodige, teknologisk og designmæssigt imponerende ud på film:
 
F-35B Lightning II Unveil
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

En af mine favoritter, som jeg tit ser når humøret trænger til et boost. En Monty Python sketch der viser deres genialitet og tidsløse humor. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Jeg elsker at finde gode covers af kendte sange på youtube, og dette er sgu en af de bedre. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid være glad for stand-up og comedy i det hele taget.
Denne video med Rowan Atkinson / Mr. Bean er altid god til at få mig i godt humør.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

What does it feel like to fly over planet Earth?

Time-lapse footage of the Earth as seen from the International Space Station (ISS).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dansk by gør tykt grin med hipstere på Vesterbro
Fredag D. 10. MARTS 2017 KL. 19:58
http://www.b.dk/nationalt/dansk-by-goer-tykt-grin-med-hipstere-paa-vesterbro

Afhængig af Vesterbro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Faldt ved et tilfælde over denne video. De små uskyldige musvitter er tilsyneladende blodtørstige dræbere med smag for hjerne. Jeg er i chock. :-o

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se 64 frigivne videoer af USAs atombombe-tests
Hidtil hemmelighedsstemplede filmklip af en lang række atombombeprøvesprængninger er blevet scannet og uploadet til Youtube.

hardtack_1.jpg&server=www.dr.dk&w=620&h=

Her ses en paddehattesky af vanddamp umiddelbart efter detonationen af Nutmeg-testen ved Bikini-øerne. (Foto: DR Viden/Screengrab © LLNL)

http://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/se-64-frigivne-videoer-af-usas-atombombe-tests

Klik på link i artiklen.

Jeg kan ikke få samme link som DR, når jeg henter det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle ikke selv nye noget, men når nu der er en der er dum nok til at prøve, så er det dæleme go SPAS :D især hans sidste kommentar :D:D 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det er da soleklart :huh:
 
Vi har det helt forkerte system her i landet :rolleyes:
 
Se bare geniet her i Mord undskyld Nordkorea :ph34r:
 
Activities of Kim Jong Un in January 2017

 

Husk nu at stille jeg pænt op i en rundkreds, og tag flittigt noter af alle guldkornene, fra "Den store efterfølger", som han tituleres i Mordkorea - hvis I en dag skulle få æren.

Hvis ikke det var for hele den tragedie Nordkorea er, så ville de videoer være lige til Rokokoposten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...