Hop til indhold
Soothingone

Mødes op trods sygdom?

Recommended Posts

Som titlen siger, hvis i har lavet aftal at møde op med en pige, men så bliver syge (i mit tilfælde stærk forkølelse), skulle i så aflyse eller mødes op alligevel?

Jeg valgte så at aflyse, og fik i retur en hel opsætning sure svar om dårlig stil med mere.

Jeg skulle i hvert fald ikke vilje mødes op med en pige der var forkølet og med hoste og den slags, syns sex skal nydes helt ud.

Jeg vil ikke skrive pigens navn, i det jeg ikke syns det er vigtigt i forhold til mit spørgsmål, men er kun interesseret i hvad i andre syns?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ringer op kan hun vel høre du har hæs stemme, snotnæse og røde øjne..

Jeg er på din side med at sex skal nyde fuldt ud af begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg tror måske du skulle have aflyst med det samme du blev syg. Nogle glædespiger laver få aftaler og hvis man står med et sted og sidste øjeblik får et afbud af en man havde regnet med kom er det jo lidt nedern. Jeg har mange af disse afbud og tit tror jeg det skyldes de har fortrudt. Så hvis hun har været lidt hård ved dig er det nok kun fordi hun er menneskelig og har mange sidste øjebliks afbud. Har hun svinet dig til ? :angry:

Kh

S

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 7 minutter siden:

Hvis du ringer op kan hun vel høre du har hæs stemme, snotnæse og røde øjne..

Jeg er på din side med at sex skal nyde fuldt ud af begge parter.

Helt enig. Hvis ikke begge parter nyder det så kan det vare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Snotnæse og forkølelse, kommer ikk samme dag som man skal mødes med en glædespige, det kaldes (man har ikk nosser til at mødes med pigen) 

svar til ?    Hvis man aflyser inden for 6 timer man skal mødes med pigen, fortæller man sandheden om man har fået kolde fødder, eller konen er på vej hjem fra arbejde alligevel.

hvis man er forkølet afmelder man self, aftenen før, eller senest når man står op. Det jo ikk anderledes end hvis man melder sig syg på arbejdet? 

Ha respekt for kvinderne og det de laver! så vil respekten blive gengældt!!

godt weekend fra ham der er alt for tyk bag ørene☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
StudineMILF skrev, for 9 minutter siden:

Hejsa

Jeg tror måske du skulle have aflyst med det samme du blev syg. Nogle glædespiger laver få aftaler og hvis man står med et sted og sidste øjeblik får et afbud af en man havde regnet med kom er det jo lidt nedern. Jeg har mange af disse afbud og tit tror jeg det skyldes de har fortrudt. Så hvis hun har været lidt hård ved dig er det nok kun fordi hun er menneskelig og har mange sidste øjebliks afbud. Har hun svinet dig til ? :angry:

Kh

S

Virkede som om der var nogle slagelsegensere som ikk kunne holder deres aftale forleden frække? Det fucking trels og vildt med så mange undskyldninger der findes???!

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 3 minutter siden:

Snotnæse og forkølelse, kommer ikk samme dag som man skal mødes med en glædespige, det kaldes (man har ikk nosser til at mødes med pigen) 

svar til ?    Hvis man aflyser inden for 6 timer man skal mødes med pigen, fortæller man sandheden om man har fået kolde fødder, eller konen er på vej hjem fra arbejde alligevel.

hvis man er forkølet afmelder man self, aftenen før, eller senest når man står op. Det jo ikk anderledes end hvis man melder sig syg på arbejdet? 

Ha respekt for kvinderne og det de laver! så vil respekten blive gengældt!!

godt weekend fra ham der er alt for tyk bag ørene☺️

Jeg aflyste heller ikke samme dag. Vi skulle mødes op en tirsdag aften 18.00, jeg var ude og rejste den weekend, og begyndte at føle mig lidt dårlig allerede om søndagen før jeg kom tilbage hjem. Når jeg så om Mandag morgen kunde fornemme at den her ikke blev bedre, så aflyste jeg, altså mere end 36 timer før aftalt møde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev til sidst spurgt om at holde mig langt væk, når jeg fortalte at jeg ikke syntes det var i orden at give mig dårlig samvittighed fordi jeg blev syg, så jeg valgte så at og blokere pigen herinde. Hvis hun nu læser og prøver at forsvare sig. 

Jeg plejer ikke at blive så sur overfor nogen eller noget, plejer at vise respekt og venlighed, hvilket så var grunden til jeg aflyste så tidligt jeg gjorde, men så med den response så blev jeg kun opgivet, og vil ikke mere der nogensinde. Ellers lidt trist i det hun var en super lækker pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
Soothingone skrev, for 1 minut siden:

Jeg blev til sidst spurgt om at holde mig langt væk, når jeg fortalte at jeg ikke syntes det var i orden at give mig dårlig samvittighed fordi jeg blev syg, så jeg valgte så at og blokere pigen herinde. Hvis hun nu læser og prøver at forsvare sig. 

Jeg plejer ikke at blive så sur overfor nogen eller noget, plejer at vise respekt og venlighed, hvilket så var grunden til jeg aflyste så tidligt jeg gjorde, men så med den response så blev jeg kun opgivet, og vil ikke mere der nogensinde. Ellers lidt trist i det hun var en super lækker pige

Husk der altid er 2 sider af en historie. Nu får hun ikke mulighed for at forsvare sig hvis du har blokeret hende. Hun ved jo hvem hun er, hvis hun altså er herinde. En anden ting du burde have gjort er at hvis din forkølelse startde søndag så burde du allerede der af respekt  overfor hende have aflyst. Held og lykke 

vh

SM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er lidt nysgerrig for om der har været meget skriveri frem og tilbage inden? Havde du 100 spørgsmål og skrev mange mails? 

Der er nemlig en tendens til at dem som skriver meget, aldrig kommer eller aflyser.

Jeg siger ikke at du er sådan, men desværre er det noget vi piger oplever ofte.

Iøvrigt tror jeg ikke at man kan oprette hemmelige tråde som specifikke personer ikke kan læse..... er det ikke også lidt fjollet når du tydeligvis ønsker en debat om emnet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er lidt nysgerrig for om der har været meget skriveri frem og tilbage inden? Havde du 100 spørgsmål og skrev mange mails? 

Der er nemlig en tendens til at dem som skriver meget, aldrig kommer eller aflyser.

Jeg siger ikke at du er sådan, men desværre er det noget vi piger oplever ofte.

Iøvrigt tror jeg ikke at man kan oprette hemmelige tråde som specifikke personer ikke kan læse..... er det ikke også lidt fjollet når du tydeligvis ønsker en debat om emnet?

Ja, meget skriverier, men det var begge vejer og ikke kun spørgsmål, der var og telefon samtaler med mere.

Det er ikke min mening at holde den her tråde hemmelig, den er så åben den kan blive, men jeg valgte kun at blokere pigen. Er rimelig klar over hun kan, og kommer til, at læse den her, men jeg ønsker ikke en debat med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan undre mig lidt, at en aflysning kan føre til "sure opstød".  Hvis grunden er regulær nok, må man da antage, at manden laver en ny aftale når han er blevet rask igen. Det sker jo så nok ikke hvis man får skæld ud for at aflyse.

Jeg er med på at der findes mænd der laver aftaler og bare bliver væk. Det er jo så ikke sket her, hvorfor det kan undre mig lidt, at reaktionen skulle være et surt opstød, m.v der stikker noget under, vi sikkert af gode grunde ikke involveres i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er sygdom jo flere ting. Det er klart, at man aflyser, hvis man har måttet lægge sig med en feber på 39. 

Jeg har heldigvis aldrig måttet aflyse et besøg, men havde jeg fået en forkølelse, ville jeg vurdere, hvor slem den var, og så ville jeg ringe til pigen og høre, hvordan hun forholdt sig til situationen – der ligger jo ofte en del planlægning bag et pigebesøg, både af pigen og af gæsten.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 40 minutter siden:

Snotnæse og forkølelse, kommer ikk samme dag som man skal mødes med en glædespige, det kaldes (man har ikk nosser til at mødes med pigen) 

svar til ?    Hvis man aflyser inden for 6 timer man skal mødes med pigen, fortæller man sandheden om man har fået kolde fødder, eller konen er på vej hjem fra arbejde alligevel.

hvis man er forkølet afmelder man self, aftenen før, eller senest når man står op. Det jo ikk anderledes end hvis man melder sig syg på arbejdet? 

Ha respekt for kvinderne og det de laver! så vil respekten blive gengældt!!

godt weekend fra ham der er alt for tyk bag ørene☺️

Sikke da noget vrøvl - du kan da ikke bestemme hvornår du bliver syg, hvis du har en aftale aften, kan du da sagtens vågne syg morgen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionær skrev, for 2 minutter siden:

Sikke da noget vrøvl - du kan da ikke bestemme hvornår du bliver syg, hvis du har en aftale aften, kan du da sagtens vågne syg morgen!

Trådstarter skrev at han blev syg allerede Søndag dvs. 2 dage før. I mine øjne burde man allerede der have aflyst og pr. telefon hvis man skal have en chance igen. Klart kan man blive syg på dagen og så  det da bare sådan det er og en glædespige skal IKKE blive sur fordi han aflyser. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg er syg aflyser jeg - punktum.
Tror at problemet er at pigerne får så mange aflysninger (flere sikkert fordi mændene fortryder) at når der kommer endnu en sandfærdig aflysning, så tænder de lidt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den slags episoder betyder det nok også noget om der er tale om en stamkunde eller en gæst der aldrig har besøgt pigen før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 24 minutter siden:

I den slags episoder betyder det nok også noget om der er tale om en stamkunde eller en gæst der aldrig har besøgt pigen før. 

Jeg tror, du har en rigtig god pointe her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Funktionær skrev, for 5 minutter siden:

Sikke da noget vrøvl - du kan da ikke bestemme hvornår du bliver syg, hvis du har en aftale aften, kan du da sagtens vågne syg morgen!

Skrev jo os at man så self skriver om morgenen, hvis du forstod det jeg skrev

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære trådstarter. 

Du har helt klart dit på det rene. Og at hun har en dårlig dag, er ik din hovedpine, du aflyste trods alt og det er det vigtigste.

Go weekend ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tror at i undervurdere hvor mange mænd der kan maile os blå i hovedet....lave en aftale....spørge spørge og spørge i et væk....for så at aflyse.

Måske den pågældende pige har prøvet det mange gange og har derfor en lav tolerance for aflysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 20 minutter siden:

Jeg tror at i undervurdere hvor mange mænd der kan maile os blå i hovedet....lave en aftale....spørge spørge og spørge i et væk....for så at aflyse.

Måske den pågældende pige har prøvet det mange gange og har derfor en lav tolerance for aflysninger.

TT har nok helt ret? se bare trådene herind, hvordan der kan spørges og spørges...til opførsel, væreles, kysser hun, må man røre osv osv....spørgsmål der er latterlige - tag da ud og knep hende i stedet..

Jeg tror mange af dem der stiller 1000 spørgsmål til andres besøg herinde, også tæppebomber GP'erne....laver aftale og....aflyser. - det er jo en ærlig at tænde på det at sidde og chatte med en GP uden at turde mere.......

Men.......uden at træde nogen over fødderne..det er jo bare min holdning.

JR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Ja det er ikke altid let, men har selv prøvet at holde 10 km fra pigen, jeg ringede og fortalte hende at jeg måtte aflyse eller komme en time senere, pga bilen ikke ville mere.

Hun valgte så at sige om vi kunne lave en aftale til ugen efter, da hun jo var optaget resten af dagen,  det gjorde vi og der var ingen surhed fra hendes side, ugen efter stod jeg hos hende 15 minutter før aftalt tid, hun spurgte nå ville den gamle bil godt i dag og jo det gjorde den.. 

Vi fik en rigtig god time der varede 1.5 time, hun er desværre stoppet nu.. 

 

Redigeret af sydfyr43
stavelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...