Hop til indhold
Fløjtespillere

GANGBANG i Vejle - tirsdag den 14. februar med 36 årig jurist og 31 årig sygeplejerske, mulighed for analsex og sex uden kondom.

Recommended Posts

mand 38

Ja du får eddermane "tæsk" herfra. De 2 tøser her nyder virkelig sex og er vilde med at betjene os mænd og gør det 100% med største fornøjelse. Ved ikke hvor du vil hen med dine underlige bemærkninger. Hvis du er så utilfreds er du da altid velkommen til at blive væk. Hvem tvinger dig??

Håber tøserne selv har mod på at skrive deres bemærkninger herinde. Jeg møder 100% op igen næste gang som forhåbentlig bliver inder for længe

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, 1 time siden:

Jeg syndes det var meget kunstig og falsk.... Bare en flok liderlig mænd og 2 kvinder der nød det for penge... de vil skrige lidt ekstra for kr.

Men færre nok for dem der var med...følte at de fik det de kom efter....

Vi fik alle hvad vi kom efter JA ! Det andet du skriver, må være noget der foregår oven i netop DIT hoved. Kan ikke se du kan skrive det, når du ikke har været tilstede !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, 1 time siden:

Nu får jeg tæsk........ af....

Du er ganske simpelthen uforskammet. Du har ikke været tilstede og aner intet om de to kvinder, og selskabet i det hele taget. En ting er sikkert. Du skal heller ikke gøre dig ulejligheden med at dukke op, da det kun kan blive et negativt besøg for os alle.

Jeg har på ingen måde respekt for dine useriøse påstande og postulater. 

Tak til dem, der var med til at give os "alle" en god oplevelse i går, og fordi I tager jer tid til at svare på K....... som mand38 

 

Bh.

rescue

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...