Hop til indhold
Fløjtespillere

GANGBANG i Vejle - tirsdag den 14. februar med 36 årig jurist og 31 årig sygeplejerske, mulighed for analsex og sex uden kondom.

Recommended Posts

Egentlig meget smart.

En jurist og sygeplejeske, så er man dækket ind hvis der skulle ske skader på  ens kalorius..

Den ene kender paragrafferne til at søge erstatning og den anden er klar med gazebind..

Det siges jo at de "stille, pæne piger" med lang uddannelse som feks. jurist også er de mest liderlige..Det vejer jo op for tunge bøger og lovparagraffer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 2 timer siden:

Så skal fløjte ud at føjte og spille:)

Synes dette gb ser meget tiltalende ud. Kvinderne på billederne ser i hvert fald dejlige ud, og så er de aldersmæssigt i min smag :-P

er der måske andre brødre, der kommer og leger med? 

https://annoncelight.dk/showad/222954

Hilsen

Fløjtefløjtefløjt 

De ser virkelig fristende og lækre ud ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 6 timer siden:

Egentlig meget smart.

En jurist og sygeplejeske, så er man dækket ind hvis der skulle ske skader på  ens kalorius..

Den ene kender paragrafferne til at søge erstatning og den anden er klar med gazebind..

Det siges jo at de "stille, pæne piger" med lang uddannelse som feks. jurist også er de mest liderlige..Det vejer jo op for tunge bøger og lovparagraffer..

Ja, vi mener der er et ordsprog som hedder, at det stille vand har den dybe grund... lyder det ikke lovende?
 

Redigeret af 2.dejlige.piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 21 timer siden:

Egentlig meget smart.

En jurist og sygeplejeske, så er man dækket ind hvis der skulle ske skader på  ens kalorius..

Den ene kender paragrafferne til at søge erstatning og den anden er klar med gazebind..

Det siges jo at de "stille, pæne piger" med lang uddannelse som feks. jurist også er de mest liderlige..Det vejer jo op for tunge bøger og lovparagraffer..

Den var go´  ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
ppd skrev, den Thursday, February 09, 2017 at 13:53:

Egentlig meget smart.

En jurist og sygeplejeske, så er man dækket ind hvis der skulle ske skader på  ens kalorius..

Den ene kender paragrafferne til at søge erstatning og den anden er klar med gazebind..

Det siges jo at de "stille, pæne piger" med lang uddannelse som feks. jurist også er de mest liderlige..Det vejer jo op for tunge bøger og lovparagraffer..

He he.... enig.... vi "søde pæne" sygeplejersker har helt sikkert "noget" vi holder hemmeligt  for vores kollegaer;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 3 minutter siden:

jeg husker stadig dengang man fik 2 timer for 1200

og sjovt nok er min løn ikke steget i mellemtiden

var det så også med 2 piger??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 2 timer siden:

næ så var det vist 1400 for 2 timer

det synes jeg nu også er en meget lille forskel på en og 2 piger altså kr. 200,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvad det kommer det her gb ved at i diskutere pris! 

Pigerne bestemmer vel selv hvad de vil tage og så kan vi mænd jo selv syntes om det er ok og kommer og deltage eller lade vær! 

Syntes pigerne skal ha respekteres i at de vil ha en ordenlig betaling! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyderne skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke hvad det kommer det her gb ved at i diskutere pris! 

Pigerne bestemmer vel selv hvad de vil tage og så kan vi mænd jo selv syntes om det er ok og kommer og deltage eller lade vær! 

Syntes pigerne skal ha respekteres i at de vil ha en ordenlig betaling! 

 

Enig, det er pigerne der bestemmer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det i morgen, vi glæder os meget, og gør hvad vi kan for at ignorere sommerfuglene i maven, for jo, det har vi selvfølgelig, man skulle ellers tro at der ikke var så mange sommerfugle på denne her årstid.

MEN forventningen om alt det dejlige sex som vi får, overskygger helt den slags bagateller og vi er ABSOLUT klar
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ferdinand .........??

 

Så du vil ikke føle dig snydt vis du havde givet 2500kr.... for en pige privat og du ved jeg kun havde givet 1000kr....

Hvad skal vi elleres bruge den her hjemme side til...???

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, for 39 minutter siden:

Ferdinand .........??

 

Så du vil ikke føle dig snydt vis du havde givet 2500kr.... for en pige privat og du ved jeg kun havde givet 1000kr....

Hvad skal vi elleres bruge den her hjemme side til...???

Det er jo ikke det der er tilfældet - Knajten skriver at han husker stadig den gang han gav kr. 1200,- for 2 timer og at hans løn ikke er steget i mellemtiden

Jeg spurgte så om det så også var for 2 piger, da jeg finder der er en væsentlig forskel på om der er en eller to piger.

OG - det er min holdning at pigerne bestemmer suverænt hvad de vil have og så må fyrene bestemme om de vil deltage, hvem skulle ellers bestemme det?

Dit eksempel med at jeg betaler kr. 2500,- og du kr. 1000,- er da rent vrøvl i denne sammenhæng - men nej, jeg ville ikke føle mig snydt, hvis jeg synes pigen var de 2500,- værd, men jeg ville måske nok tænke at du havde været heldig.

Mht hvad vi skal bruge denne hjemme side til - tja priser er debatteret et utal af gange tidligere, der er lange tråde specielt om emnet, så det er der intet nyt i - men siden kan da bruges til uendelig meget andet, og  det bliver den jo også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg og andre har opfattet at vi ingen mening må have her på siden kun de højtråbende må føre sig frem. 

Nå men jeg kan da igen for en lang tid holde min kræft og holde mig for mig selv og holde lang pause

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 8 timer siden:

Ja jeg og andre har opfattet at vi ingen mening må have her på siden kun de højtråbende må føre sig frem. 

Nå men jeg kan da igen for en lang tid holde min kræft og holde mig for mig selv og holde lang pause

Kære Knajt!

Jeg er ked af at du opfatter min feedback som værrende højtråbende - det blev ikke skrevet for at "tryne" dig, men bare for at tilkendegive min mening også.

Når jeg så reagerer lidt mere på Mand38's indlæg, så skyldes det at jeg ikke synes det var en relevant sammenligning, og jeg tror heller ikke den situation som han beskrev, var det du mente!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle frække gutter

Jeg har tidligere mødt Mia og kan bare sige at I har noget at glæde jer til. Hun er ganske enkelt fantastisk. Leda kender jeg desværre ikke endnu men hun ser fantastisk ud

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun skrive, at det var alle pengene værd. Trods vinterferien et pænt flow af liderlige bukke ind og ud i mere end en forstand ! Alle fik snablen dyppet både her, der og alle vegne !:P

Stønnene fra de 2 villige piger der blev kneppet, var en ren fornøjelse. :rolleyes:

Der er selvfølgelig forskel på 20 årige piger eller piger midt i 30'erne. Jeg er til begge. Ja mere spændstige kroppe i 20ér, men ihvertfald mere erfaring med årene.    :wub:                   Begge piger gav sig 100% og de har med sikkerhed knaldet før!:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syndes det var meget kunstig og falsk.... Bare en flok liderlig mænd og 2 kvinder der nød det for penge... de vil skrige lidt ekstra for kr.

Men færre nok for dem der var med...følte at de fik det de kom efter....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...