Hop til indhold

Recommended Posts

Anmeldelse følger

 

 

 

 

 

 

 

 

Leticia er en lækker og sød pige pige som jeg har besøgt 5-6 gange. Billederne er ægte.

Her følger mine karakterer på 10-skalaen. Alderen er mit subjektive gæt.

Alder: 25

Ansigt: 8

Krop: 7

Personlighed: 8

Xfaktor: 8 (Øjne og smil)

Minusser:

Samlet: 8

 

 

Sabrina (aka Lilly)

Alder: 

Ansigt: 

Krop: 

Personlighed: 

Xfaktor: 

Samlet: 

 

Alder: 

Ansigt: 

Krop: 

Personlighed: 

Xfaktor: 

Samlet:

 

Alder: 

Ansigt: 

Krop: 

Personlighed: 

Xfaktor: 

Samlet:

 

Alder: 

Ansigt: 

Krop: 

Personlighed: 

Xfaktor: 

Samlet:

 

Veronica. Lækker pige fra Ungarn. Sød og charmerende. God service.

Alder: 24

Ansigt: 9

Krop: 8

Personlighed: 9

Xfaktor: 9 

Minusser: Uægte bryster, men pæne. For meget tænder i blow.

Samlet: 9

 

Sisse. Romantica, Sexy Club med flere.

Alder: 22

Ansigt: 9

Krop: 9

Personlighed: 9

Xfaktor: 8

Samlet: 9

Redigeret af Extinguisher
copyrightovertrædelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, hvorfor venter du ikke med billederne, indtil du har noget at sige om dem? Det virker meningsløst – nærmest som nyhedsudsendelsernes reklamebrøl: "Se nærmere forklaring om lidt". Og overskriften bliver direkte vildledende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, Jeg tilpassede lige billederne, så de var nogenlunde ensartede. Vær nu lidt tålmodig ;-)

+ Jeg oplever nogen gange, at blive logget af inden jeg får oploaded teksten, som så skal skrives forfra :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 6 minutter siden:

Du har god smag ;) vem är pige 6? Kan inte halla mig :D  

Veronica :-)

Jeg skynder mig at bedømme hende. Har lige været der. Hun kom i dag...

Kan du iøvrigt ikke få navnet på den pæneste af de to blondiner i sofaen, hvis du besøger hende?

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Du må ikke oploade billeder du ikke har rettighederne til, så dumt at starte med dem.

Link istedet til deres profiler/annoncer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Littlefinger - den sikre måde at sætte moderatorne på overarbejde på er ikke at følge retningslinierne herinde. Tiol gengæld er det ikke det vi synes er allersjovest

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 10 minutter siden:

Littlefinger - den sikre måde at sætte moderatorne på overarbejde på er ikke at følge retningslinierne herinde. Tiol gengæld er det ikek det vi synes er allersjovest

Shit, jeg har haft så travlt med at redigere og skrive, at jeg ikke fik læst indlæggene, i særdeleshed dit. Kan du ikke kort fortælle, hvad jeg har gjort forkert. Er det det med billederne? Jeg mente blot at det blev for kedeligt med syv links...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 3 minutter siden:

jeps. det er det med billederne. Vi har copyrightudfordringer -  hvis pigerne selv vil lægge fotos op, så er det helt iorden. 

 

Undskyld, jeg har tidligere vedhæftet billeder, hvor det ikke blev påtalt. Så derfor troede jeg ikke det var et problem. Ked af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Littlefinger. Jag tycker du har fine ambitioner med din specielle anmeldelse, men tyvärr ger denne sort av anmeldelse mig mer frågor än svar.

Jag er positiv till dine ambitioner men för mig som läsare hjälper dine siffror icke mig i att välje pige alls. Se det jag skriver som konstruktivt, icke negativt.

Jag uppskatter alle anmeldelser men uden egentlig förklaring kommer jag icke förstå vad som menes med rent subjektive siffror.

Dine siffror är rolige, de blir som en rolig lek, men ger inte mig någon direkt information av värde då jag icke vet vad du har för smak. Du sätter minus för silicone bryster men besöker silicone brystede piger mange ganger? 

Jag har selv treffet flere av pigerne du anmelder och jag har även skrivit anmeldelser av desse. Jag treffede fx Sabrina hendes förste gang i Danmark. Sedan regelbundet och senaste besök förre ugen. Jag har icke någon gang upplevt mindre god hygiejne fra hendes side. Hur mener du där? Och vad mener du i att du betaler mer för mindre på mansiongirls? Jag ser det tvärtemot. Då Sabrina kom till mansiongirls blev allt så meget bedre. Och mansiongirls har standard priser med de danske steder. Lite lägre even.  

Sedan undrar jag vad betyder Xfaktor?

Ja det blev mange frågor... Alle anmeldelser är subjektive men det ger ju också oss läsare rätt att ge vår version.

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...