Hop til indhold
Romantica

Dina & Sandra inviterer til sexparty 14/2 ;-)

Recommended Posts

Jag är avundsjuk på er... Det hade varit minst 3 svenskar med idag om jag hade lyckats komma loss från jobbet men det är som det är... :) Lycka till och jag ser fram emot er anmeldelse om några dagar  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

erfa, du ska få en anmeldelse nu;)

Here we go again....

Dina och Sandra Valentines day sexparty 2017 at Romantica.

Vilken Valentines day 2017!!! Som en dröm som en deltagare sa....

Efter att varit på Mon Cheries party förre ugen var dette party tight inpå i tid. Men då jag treffet både Dina och Sandra i one on one sessions tänkte jag, ett MUST do party!! Som ni som leser mine anmeldelser vet elsker jag desse sex partyn. Som att vare i en film. Och begge desse piger er egte model flotte piger. Det er icke mange ganger jag sett två så model flotte piger bjude in till party. Begge piger er populäre och det er lätt att förstå varför. Vi snacker högste nivå i smukness;) 

Begge piger var debutanter inom sex party så en meget speciell afton för begge. Ett sex party er speciellt. Hatten av för begge piger för att prove dette koncept. Och Sandra som er ny i denne branche, respekt för att hon ville pröve dette lidt mer hardcore style alleredan!... Det märktes att Sandra er lidt ny i branchen men hon er en meget smuk och sweet pige så det fungerede fint. Hoppas hon vill pröve det igen. 

Och Dina, jag hade icke treffet Dina på en lang tid och jag var mest tid med hende ikväll. Dina var som en egte sex party stjerne och jag kunde icke tro dette var hendes förste gang. Dina kan gå in på vilket sex party hon vill och vare en superstjerne. Period! Kombinationen av hendes megahotte look och sättet hon er i sengen, ja det var noge extra.

Min Grande finale med Dina var ren extas!:wub: 

Romantica er ett lidt sted så det blir meget varmt men syntes det fungerede ok. Partyt verkade sold out med de 10 platser som var annonserede. Superkul för pigerne. Vi var 2 svensker bland de danske bröder. I början var det lidt tight om plats men som vanligt blev det bedre efter någon timme.

Jag hoppas pigerne icke blev avskräckte och vill hålla fler partyn...;)

Tack till er alle. Deltager, staff och till stjernerne Dina och Sandra. Jag kommer minnas denne dag.

Ett special shout out till mine eroguide bröder Svenskt stål Loppan och the gentleman Lynkineseren. Var meget gott att treffe er och ha det så gott.

Och Dina, det ska icke bli så lang tid innan vi ses igen!;) Som sagt, Tack till er 2 underbare piger för att ni arrangerede detta event. Jag var i himmelriket och vände!!:wub:

Hälsningar A

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja fy satan...det var en urladdning det.  Jag kom tidigt till plats tog en dusch, lite lukta gott och packade mina grejer i den svarta säcken. Blev erbjuden dryck av den mycket vänliga tfn damen och satte mig och väntade. Det tog tid, så jag värmde upp med 25 armhävningar där i min ensamhet....jag tokig...näe. :lol: Bara lite överskottsenergi :D Tänk om tfn damen hade kommit in, då hade hon fått sig ett gott skratt skratt. 

Sandra var nog lite nervös första timmen ( vilket jag förstår)och vilken pige tycker det är sjov att ha sex när man måske spänner sig.. Men hon hämtade sig och vi hade en härlig stund en halvtimme från slutet. Nu blir det lättare till nästa gång. ;) Tack för komplimangen :D 

Dina fick måske dra det tunga bördan men hon gör detta fantastisk. Hon var tydlig och så till när vi skulle byta mm, framförallt i början när alla var tända. Det som slår mig så här efteråt är hur härligt bägge dessa piger kysser. Med stor inlevelse :) Seancerna med Dina i en gangbang går upp på top 5 direkt. Hon har en super kropp. Fina ögon, perfekta bröst och en numse som flera av oss kommenterade flera ggr.Och inte nog med det, det ser ut som hon gillar det. Höjdpunkten var att få ta Dina bakifrån i högklackat, mer går jag inte in på detaljer denna gång. Och har man nångång svårt med lilleman så är det bara att kyssa henne samtidigt. Det är väldigt få som kysser med sådan inlevelse.

Tack allesammans, den som först ser inbjudan till nästa sexpartyt, skicka mig ett pm omgående :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det låter fantastiskt :) jag väljer att glädjas för er skull istället för att sörja för minegen :) nu hoppas jag på ett nytt party o gärna nån timme senare på dagen... ;) och tack för era suveräna anmeldelser :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 1 time siden:

erfa, du ska få en anmeldelse nu;)

Here we go again....

Dina och Sandra Valentines day sexparty 2017 at Romantica.

Vilken Valentines day 2017!!! Som en dröm som en deltagare sa....

Efter att varit på Mon Cheries party förre ugen var dette party tight inpå i tid. Men då jag treffet både Dina och Sandra i one on one sessions tänkte jag, ett MUST do party!! Som ni som leser mine anmeldelser vet elsker jag desse sex partyn. Som att vare i en film. Och begge desse piger er egte model flotte piger. Det er icke mange ganger jag sett två så model flotte piger bjude in till party. Begge piger er populäre och det er lätt att förstå varför. Vi snacker högste nivå i smukness;) 

Begge piger var debutanter inom sex party så en meget speciell afton för begge. Ett sex party er speciellt. Hatten av för begge piger för att prove dette koncept. Och Sandra som er ny i denne branche, respekt för att hon ville pröve dette lidt mer hardcore style alleredan!... Det märktes att Sandra er lidt ny i branchen men hon er en meget smuk och sweet pige så det fungerede fint. Hoppas hon vill pröve det igen. 

Och Dina, jag hade icke treffet Dina på en lang tid och jag var mest tid med hende ikväll. Dina var som en egte sex party stjerne och jag kunde icke tro dette var hendes förste gang. Dina kan gå in på vilket sex party hon vill och vare en superstjerne. Period! Kombinationen av hendes megahotte look och sättet hon er i sengen, ja det var noge extra.

Min Grande finale med Dina var ren extas!:wub: 

Romantica er ett lidt sted så det blir meget varmt men syntes det fungerede ok. Partyt verkade sold out med de 10 platser som var annonserede. Superkul för pigerne. Vi var 2 svensker bland de danske bröder. I början var det lidt tight om plats men som vanligt blev det bedre efter någon timme.

Jag hoppas pigerne icke blev avskräckte och vill hålla fler partyn...;)

Tack till er alle. Deltager, staff och till stjernerne Dina och Sandra. Jag kommer minnas denne dag.

Ett special shout out till mine eroguide bröder Svenskt stål Loppan och the gentleman Lynkineseren. Var meget gott att treffe er och ha det så gott.

Och Dina, det ska icke bli så lang tid innan vi ses igen!;) Som sagt, Tack till er 2 underbare piger för att ni arrangerede detta event. Jag var i himmelriket och vände!!:wub:

Hälsningar A

 

Hei,

takk for anmeldelse igjen :) Din heldiggris som kommer deg oftere enn meg til slike events.... Hoppas jag kommer meg ned til Jennifer og Alexandra sitt i mars, da ses vi vel. Sejer du det var 10 deltagere (verkade sold out....sier du)

Takk til Loppan också før sin anmeldelse :)

 

laksen

Redigeret af Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo de verkar fyllt upp platserna vilket var meget gott att se. Desse 2 smukke gudinner förtjänar ett sold out party!:D

Ja det är tid för dig igen Laksen.;)

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal sige fra pigerne, at de er mindst lige så begejstrede for seancen som Jer, og takker Jer for at være med til at gøre det til en kæmpesucces :-) tror også godt I kan regne med at de er parate til en fest til.... ;-) 

Kys fra os på Romantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, for 15 timer siden:

Vi skal sige fra pigerne, at de er mindst lige så begejstrede for seancen som Jer, og takker Jer for at være med til at gøre det til en kæmpesucces :-) tror også godt I kan regne med at de er parate til en fest til.... ;-) 

Kys fra os på Romantica

Vi svenskar väntar med spänning och laddar med vårt ANTHEM som Dina ville höra på :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha ja jag har ju lärt mig texten så får väl köra den live för Dina nästa gång då...;) Vi ser verkligen fram emot Dina och Sandra part 2!!:D /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, den 2/14/2017 at 22:05:

Ett special shout out till mine eroguide bröder Svenskt stål Loppan

Okay okay, jeg kan godt se, at Sverige kan levere svensk stangstål og boller fra SKF, men jeg er glad for at være her hvor vi kan levere de superhotte piger og fede partys:D:D

kattjakt skrev, den 2/14/2017 at 22:05:

och the gentleman Lynkineseren

Tak i lige måde Kattjakt. Det var hyggeligt at møde Loppan og dig og også de danske brødre.

Og tak for en superfed oplevelse hos Romantica og to lækre lækre, men samtidigt virkeligt søde piger i højt humør der bare gav den gas. Det var mit første sexparty, men jeg glæder mig allerede til det næste...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 2 timer siden:

Okay okay, jeg kan godt se, at Sverige kan levere svensk stangstål og boller fra SKF, men jeg er glad for at være her hvor vi kan levere de superhotte piger og fede partys:D:D

Tak i lige måde Kattjakt. Det var hyggeligt at møde Loppan og dig og også de danske brødre.

Og tak for en superfed oplevelse hos Romantica og to lækre lækre, men samtidigt virkeligt søde piger i højt humør der bare gav den gas. Det var mit første sexparty, men jeg glæder mig allerede til det næste...

Tack själv Lynkineseren, sjov att få lära känna dig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...