Hop til indhold
Romantica

Dina & Sandra inviterer til sexparty 14/2 ;-)

Recommended Posts

Arabiske drømmepiger inviterer til det vådeste sexparty med en flirt af dominans. 

OBS: Pigerne modtager kun skandinaviske mænd. 

Går du også rundt med en fantasi om at blive forført af to eksotiske skønheder i verdensklasse, så lad Dina og Sandra lade dine vildeste drømme gå i opfyldelse. 

Seancen kommer til at vare i 2 timer i himlen på den sorteste sky, hvor du for kun 2300 kr vil få din frækkeste fantasi opfyldt ;-)


Det kommer til at foregå 

Tirsdag D. 14. Februar kl. 17-19, 

i lokalerne på Romantica på Østerbro (www.romantica.dk)

Hvor du både vil kunne opleve den blide, sensuelle og frække side af disse to skønheder. Og hvis du tør, så vil de med glæde gerne opdrage på dig ;-) 


Her vil blive serveret lidt snacks og et glas champagne. 

Husk at komme i god tid, så du kan nå at få et bad, hvis du ikke har nået det hjemmefra. 

Der vil maks være plads til 10 personer, så det vil være en god idé at ligge depositum på 1000 kr, så du er sikret en plads. 
Depositum skal lægges på Romantica på Marstalsgade 6, 2100 Østerbro. 


Dette er Dina og Sandras aller første sexparty. 


OBS: Husk - pigerne modtager kun skandinaviske mænd!

Kæmpekys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vilket härligt initiativ. Supergott! Har ju treffet både pigerne one on one och dejligt att se begge skönheter på party!!

Skall försöke komme!! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var jag förbi med deposition. Vi ses där!:D 

Med två populäre och hotte piger som Dina och Sandra som arrangerar sitt förste party hoppas vi på fullt hus!:)

Jag er meget förväntansfull. /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg planlægger at deltage, men... KUN små 2 ugers varsel... det er ret kort tid for os travle fyre lige pludselig at hive ca. 4 timer ud af kalenderen.

Ved godt det bliver en... øhh... stor mundfuld ;-) for begge piger at servicere 10 fyre samtidig, men sørger pigerne for at alle deltagerne får "nogenlunde" lov til at komme ligeligt til fadet :mellow:, eller er det Survival of the Fittest? Jeg formoder ikke at teledamen springer til som fluffer? :D

Er det "præcis" 2 timer, hvorefter teledamen banker på døren og sparker alle deltagerne ud? Eller er det: Bad før + 2 timers leg + Det løse + Bad efter, inden man bliver bedt om at forlade hytten?

Tungekysser begge piger? Jeg kan ikke finde et definitivt svar i hverken deres profiler eller gamle anmeldelser. I mine ører tyder svaret på at være: måske ved kemi.

Er ægte dobbelt blowjob muligt med pigerne?

Er det tilladt at røre begge pigers fisser med fingrene? Eller er fingerne off-limits?

 

Redigeret af Investoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 8 timer siden:

Nu var jag förbi med deposition. Vi ses där!:D 

Med två populäre och hotte piger som Dina och Sandra som arrangerar sitt förste party hoppas vi på fullt hus!:)

Jag er meget förväntansfull. /A

Både telen og jeg kunne godt genkende dig Mr. "Brøler" som Rebecca døbte dig..  Hehe.. Jeg er glad for pigerne har sådan en erfaren party gæst med på gæstelisten:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha ja det var ett megafett party och en fantastisk fyrverkeriavslutning;) Du Jenni och Rebecca var ett så gott team!!

Ja ska bli meget spännande att treffe Dina och Sandra på party. Har haft gode one on one med både desse smukke piger:wub:

Men är väl tid att du och jag treffes igen Jenni. Det lär väl bli i Mars med Alex;)

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 11 minutter siden:

Haha ja det var ett megafett party och en fantastisk fyrverkeriavslutning;) Du Jenni och Rebecca var ett så gott team!!

Ja ska bli meget spännande att treffe Dina och Sandra på party. Har haft gode one on one med både desse smukke piger:wub:

Men är väl tid att du och jag treffes igen Jenni. Det lär väl bli i Mars med Alex;)

/A

Jeg er sikker på at pigerne klarer det med bravur:D.. De er jo fantastisk smukke og dejlige begge to.. Jeg krydser for at det bliver noget de gider blive ved med.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej investor :-) 

pigerne har valgt 2 timer, for at være sikre på at de kan holde til det, da de jo gerne skulle synes at det er lige så frækt og sjovt som Jer øvrige deltagere :-) de håber det bliver en succes, så det ikke bliver det eneste sexparty fra Sandras og Dinas side. Bad er muligt både før, under og efter hyggen. Resten af spørgsmålene må du få besvaret til partyet. 

Knus fra Romantica ( på vegne af skønhederne Dina og Sandra )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, for 5 timer siden:

Resten af spørgsmålene må du få besvaret til partyet.

Fair nok, men på det tidspunkt er det vel for sent at bakke ud da depositum i så fald går tabt.

Beklager at mine spørgsmål virker lidt anmassende. Men udover de fysiske rammer, så er annoncen fattig på detaljer, og det er min natur at være velforberedt så jeg ikke møder nogen uventede restriktioner.

Redigeret af Investoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 2 timer siden:

Fair nok, men på det tidspunkt er det vel for sent at bakke ud da depositum i så fald går tabt.

Beklager at mine spørgsmål virker lidt anmassende. Men udover de fysiske rammer, så er annoncen fattig på detaljer, og det er min natur at være velforberedt så jeg ikke møder nogen uventede restriktioner.

Jeg forstår altså ikke helt hvad et "ægte dobbelt blowjob er".? Alt er jo med kondom på klinikken så jeg ved ikke hvad et "ægte" dobbelt blowjob er eller hvad et falsk for den sags skyld er.. Hehe..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 2 timer siden:

Fair nok, men på det tidspunkt er det vel for sent at bakke ud da depositum i så fald går tabt.

Beklager at mine spørgsmål virker lidt anmassende. Men udover de fysiske rammer, så er annoncen fattig på detaljer, og det er min natur at være velforberedt så jeg ikke møder nogen uventede restriktioner.

Hvis du stadig har mod på at deltage, ku' det være, at du ku' få en billet alligevel, selv om du er sent ude. Jeg ville forsøge, hvis jeg var dig. 

Du stiller i to omgange nogle ret specifikke spørgsmål, hvoraf nogle nok er lidt vanskelige at besvare så præcist. - Jeg prøver her at gengi' stemningen ved et tidligere party sidste sommer med to andre piger. - Måske giver det dig svar på en del af din tvivl:

 

Alexandra og Jennifer inviterer igen til sexparty. - Og denne gang vil de virkelig kneppes. - De vil have pik - og de vil have rigtig meget pik. - De vil gerne have mange pikke - og Herre Gud - det kan man vel godt lægge pik til.

Efter sidste party i juli skrev jeg nedenstående små glimt fra dagen. Nogle har ment, at de blev lidt væk i alle teksterne, så jeg gentager lige:

(skrevet den 7. juli, - 2 dage efter sidste sexparty).

Det var så Romanticas lille - men stadig mærkbare - sexparty eller gangbang med Jennifer og Alexandra. Arrangementet skulle så grueligt meget besvær igennem - tidspunktet var nok ikke det bedste valg ud fra at det kom i samme uge som Seduction - og endelig blev det dansk regn, så vi deltagende fyre var våde ved andkomsten til Marstalgade sex.

Ved ankomsten fik man udleveret et håndklæde samt en sort plastik-sæk, som man kunne fylde sit tøj og andre løsdele i. Telefonpigen satte en gul seddel på, og man skrev sit navn på den. Vi tog plads i Romanticas "store" rum og afventede pigerne. De var præcise. Jennifer ridsede kort spillereglerne op, Hvor pigernes "grænser" lå og - husk at skifte kondom når I skifter pige. 

Jennifer var iført sin lille hvide "sag" - hvad Alexandra havde på, har jeg allerede glemt. Vi fik hurtigt pillet tøjet af dem, medens de stod på gulvet. Under afklædningen husker jeg, at jeg et øjeblik stod med et Jennifer-bryst i højre hånd og et Alexandra-bryst i venstre hånd. Der var vist på det tidspunkt syv fyre i lokalet. Om der siden dukke en ekstra op er muligt. 

Pigerne blev hurtigt henlagt på den rimeligt store seng, og nogle af fyrene kravlede med. Det typiske billede var nok, at der befandt sig seks kroppe på sengen i mere eller mindre liggende eller kravlende stilling. Der blev fra begyndelsen suttet ganske meget pik. Mandekroppene gled rundt og fik sig på skift bragt i stilling i forhold til pigerne, så de kunne føre deres pikke ind i pigernes skeder. Pigerne for deres vedkommende varierede deres placeringer på sengen, så man så dem med enden bagud mod os og invitere til at glide ind - de lå på ryggen og spredte benene, så vi kunne finde vej - eller de tilkendegav en fyr, at han skulle lægge sig på ryggen, så de kunne sætte sig overskrævs på ham. Af og til blev en fyr ukampdygtig for en stund, og han satte sig over på tronstolen for at lade op igen. På skift trak en fyr sig tilbage og gav pladsen til en af de ventende på gulvet, og så tog man selv en pause til at iagttage sceneriet på madrassen.

Alexandra, som jeg her oplevede for første gang, virkede aldeles velegnet til det her. Hun havde øje på fyrene omkring sig, og hun styrede med sigende blikke og en strakt pegefinger med mellemrum nye mænd til sig, - det kunne være til sutning og klargøreng af pik, eller det kunne være til direkte indtagning i skede. Lille Jennifer kunne pludselig ligge på ryggen og kigge efter en ny interesseret mandekrop, og hurtigt blev hun naturligvis igen bedækket. Mellem alle skiftene var der hele tiden berøringer af pigerne. Medens jeg kneppede med Jennifer, kunne jeg godt række en arm ud og mærke varmen og fugtigheden i Alexandras fisse, hvis den tilfældigvis var indenfor rækkevidde og ledig til berøring. - Medens jeg lå på Alexandra, og hvis Jennifer tilfældigvis lå ved siden af, kunne jeg gribe om det af hendes bryster, der var nærmest, og rykke lidt i det.

I værelset arbejdede en lille blæser til nedkøling, men der var ganske lunt. Fornemmelsen efter en times masen rundt mellem hinanden var varme. Luften var varm, stemningen var varm - og pigerne svedte. Det er en af de detaljer jeg husker igen og igen. Fornemmelsen når jeg igen nåede frem til Alexandra og lagde armene omkring hendes krop - hendes ryg var varm og glat af sved, - og hvor var det dog en vidunderlig følelse - man skulle holde fast i hende - ellers gled hun ud af ens favntag. - Og hun tog imod - og hun gav igen - hun kyssede og kyssede - og hun så på en med sine dejlige øjne. - Hun var med hele tiden - når det var mig - og når det var andre. - Jennifer - når det var hende man var heldig at overtage - hende kunne man flytte rundt med, så let hun nu er. - Ville man tage hende forfra, eller ønskede man at kaste hende omkring og tage hende bagfra - tage omkring hendes hofter og "anbringe" hende på pikken og så holde godt fast og kneppe - - - man kunne se nydelsen hos hende på ryg og skuldre - og hovedbevægelser. - Eller jeg kunne - medens hun lå på ryggen - stikke min pik (med kondom) i munden på hende og så tage hende i en 69 stilling ovenfra og slikke fisse på hende.

Der tales ikke meget under legen - og slet ikke højt. Mændene taler dæmpet til pigerne - Kan du dreje dig lidt? - er det godt sådan? jeg flytter lige en arm herover  - - -- Tale mellem mændene høres næsten ikke. - Dog taler pigene indimellem sammen. - Jennifer ligger tilfældigvis på maven med benene trukket op under sig - dvs - man ser Jennifers vidunderlige ende stukket bagud mod os, der får det søde syn. Så lyder det fra Alexandra - ganske højt - "jeg bare elsker den den der røv - altså". Og der forstår vi alle. Det gør vi jo også. Det er nærmest Jennifers kende mærke - den bagud-skudte røv. - Jennifer kvitterer med at tale om Alexandras bryster. Alle vi andre ved godt, at Alexandras bryster er dejlige at se på og røre ved, - med det er også dejligt at høre Jennifer omtale Alexandras bryster. - Man husker dem endnu bedre. - Alexandra ligger på ryggen skråt henover madrassen, medens hun får pik mellem lårene. Jennifer ligger på hænder og knæ skråt hen over madrassen, medens hun får pik bagfra. Pigerne ligger således, at Jennifer kan kan bøje sig ned over over Alexandra og kysse hende på munden. De kysser en del tid. Øjeblikket er lidt helligt. Vi glæder os over synet. - Og så glider vi videre mellem hinanden.

Jeg tænker på, at der skulle have været tre piger, - hvordan ville pladsforholdene så have været. Men jeg er ikke i tvivl. Det ville være endnu mere dampende tæt og intimt. Jeg håber, pigerne gør alvor af at gentage eksperimentet om et par måneder. (gerne til september hvad mig angår). Jeg vil melde mig, og jeg tror en hel del vil, når det ikke lige ligger så tæt på et af de andre sexparties. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 13 minutter siden:

Hvis du stadig har mod på at deltage, ku' det være, at du ku' få en billet alligevel, selv om du er sent ude. Jeg ville forsøge, hvis jeg var dig. 

Du stiller i to omgange nogle ret specifikke spørgsmål, hvoraf nogle nok er lidt vanskelige at besvare så præcist. - Jeg prøver her at gengi' stemningen ved et tidligere party sidste sommer med to andre piger. - Måske giver det dig svar på en del af din tvivl:

 

Alexandra og Jennifer inviterer igen til sexparty. - Og denne gang vil de virkelig kneppes. - De vil have pik - og de vil have rigtig meget pik. - De vil gerne have mange pikke - og Herre Gud - det kan man vel godt lægge pik til.

Efter sidste party i juli skrev jeg nedenstående små glimt fra dagen. Nogle har ment, at de blev lidt væk i alle teksterne, så jeg gentager lige:

(skrevet den 7. juli, - 2 dage efter sidste sexparty).

Det var så Romanticas lille - men stadig mærkbare - sexparty eller gangbang med Jennifer og Alexandra. Arrangementet skulle så grueligt meget besvær igennem - tidspunktet var nok ikke det bedste valg ud fra at det kom i samme uge som Seduction - og endelig blev det dansk regn, så vi deltagende fyre var våde ved andkomsten til Marstalgade sex.

Ved ankomsten fik man udleveret et håndklæde samt en sort plastik-sæk, som man kunne fylde sit tøj og andre løsdele i. Telefonpigen satte en gul seddel på, og man skrev sit navn på den. Vi tog plads i Romanticas "store" rum og afventede pigerne. De var præcise. Jennifer ridsede kort spillereglerne op, Hvor pigernes "grænser" lå og - husk at skifte kondom når I skifter pige. 

Jennifer var iført sin lille hvide "sag" - hvad Alexandra havde på, har jeg allerede glemt. Vi fik hurtigt pillet tøjet af dem, medens de stod på gulvet. Under afklædningen husker jeg, at jeg et øjeblik stod med et Jennifer-bryst i højre hånd og et Alexandra-bryst i venstre hånd. Der var vist på det tidspunkt syv fyre i lokalet. Om der siden dukke en ekstra op er muligt. 

Pigerne blev hurtigt henlagt på den rimeligt store seng, og nogle af fyrene kravlede med. Det typiske billede var nok, at der befandt sig seks kroppe på sengen i mere eller mindre liggende eller kravlende stilling. Der blev fra begyndelsen suttet ganske meget pik. Mandekroppene gled rundt og fik sig på skift bragt i stilling i forhold til pigerne, så de kunne føre deres pikke ind i pigernes skeder. Pigerne for deres vedkommende varierede deres placeringer på sengen, så man så dem med enden bagud mod os og invitere til at glide ind - de lå på ryggen og spredte benene, så vi kunne finde vej - eller de tilkendegav en fyr, at han skulle lægge sig på ryggen, så de kunne sætte sig overskrævs på ham. Af og til blev en fyr ukampdygtig for en stund, og han satte sig over på tronstolen for at lade op igen. På skift trak en fyr sig tilbage og gav pladsen til en af de ventende på gulvet, og så tog man selv en pause til at iagttage sceneriet på madrassen.

Alexandra, som jeg her oplevede for første gang, virkede aldeles velegnet til det her. Hun havde øje på fyrene omkring sig, og hun styrede med sigende blikke og en strakt pegefinger med mellemrum nye mænd til sig, - det kunne være til sutning og klargøreng af pik, eller det kunne være til direkte indtagning i skede. Lille Jennifer kunne pludselig ligge på ryggen og kigge efter en ny interesseret mandekrop, og hurtigt blev hun naturligvis igen bedækket. Mellem alle skiftene var der hele tiden berøringer af pigerne. Medens jeg kneppede med Jennifer, kunne jeg godt række en arm ud og mærke varmen og fugtigheden i Alexandras fisse, hvis den tilfældigvis var indenfor rækkevidde og ledig til berøring. - Medens jeg lå på Alexandra, og hvis Jennifer tilfældigvis lå ved siden af, kunne jeg gribe om det af hendes bryster, der var nærmest, og rykke lidt i det.

I værelset arbejdede en lille blæser til nedkøling, men der var ganske lunt. Fornemmelsen efter en times masen rundt mellem hinanden var varme. Luften var varm, stemningen var varm - og pigerne svedte. Det er en af de detaljer jeg husker igen og igen. Fornemmelsen når jeg igen nåede frem til Alexandra og lagde armene omkring hendes krop - hendes ryg var varm og glat af sved, - og hvor var det dog en vidunderlig følelse - man skulle holde fast i hende - ellers gled hun ud af ens favntag. - Og hun tog imod - og hun gav igen - hun kyssede og kyssede - og hun så på en med sine dejlige øjne. - Hun var med hele tiden - når det var mig - og når det var andre. - Jennifer - når det var hende man var heldig at overtage - hende kunne man flytte rundt med, så let hun nu er. - Ville man tage hende forfra, eller ønskede man at kaste hende omkring og tage hende bagfra - tage omkring hendes hofter og "anbringe" hende på pikken og så holde godt fast og kneppe - - - man kunne se nydelsen hos hende på ryg og skuldre - og hovedbevægelser. - Eller jeg kunne - medens hun lå på ryggen - stikke min pik (med kondom) i munden på hende og så tage hende i en 69 stilling ovenfra og slikke fisse på hende.

Der tales ikke meget under legen - og slet ikke højt. Mændene taler dæmpet til pigerne - Kan du dreje dig lidt? - er det godt sådan? jeg flytter lige en arm herover  - - -- Tale mellem mændene høres næsten ikke. - Dog taler pigene indimellem sammen. - Jennifer ligger tilfældigvis på maven med benene trukket op under sig - dvs - man ser Jennifers vidunderlige ende stukket bagud mod os, der får det søde syn. Så lyder det fra Alexandra - ganske højt - "jeg bare elsker den den der røv - altså". Og der forstår vi alle. Det gør vi jo også. Det er nærmest Jennifers kende mærke - den bagud-skudte røv. - Jennifer kvitterer med at tale om Alexandras bryster. Alle vi andre ved godt, at Alexandras bryster er dejlige at se på og røre ved, - med det er også dejligt at høre Jennifer omtale Alexandras bryster. - Man husker dem endnu bedre. - Alexandra ligger på ryggen skråt henover madrassen, medens hun får pik mellem lårene. Jennifer ligger på hænder og knæ skråt hen over madrassen, medens hun får pik bagfra. Pigerne ligger således, at Jennifer kan kan bøje sig ned over over Alexandra og kysse hende på munden. De kysser en del tid. Øjeblikket er lidt helligt. Vi glæder os over synet. - Og så glider vi videre mellem hinanden.

Jeg tænker på, at der skulle have været tre piger, - hvordan ville pladsforholdene så have været. Men jeg er ikke i tvivl. Det ville være endnu mere dampende tæt og intimt. Jeg håber, pigerne gør alvor af at gentage eksperimentet om et par måneder. (gerne til september hvad mig angår). Jeg vil melde mig, og jeg tror en hel del vil, når det ikke lige ligger så tæt på et af de andre sexparties. 

Hehe.. Jeg elsker at blive mindet om gode tider og det der var gode tider:wub:..

Men det er langt fra alle piger der modtager fingre oppe ligesom jeg f.eks gør.. Jeg gør kun i kraft af at jeg også få sprøjteorgasmer hvilket der jo skal bruges fingre til.. Jeg kan ikke udtale mig omkring hvorvidt de pågældende dejlige piger gør..

Men derudover er det en ganske god beskrivelse af hvordan et sexparty foregå som @Investoren efterspurgte noget uddybning omkring i en anden tråd.. 

Jeg synes bestemt at han skal tage chancen og ellers ringe ned når en af pigerne sidder på vagt og få svar på evt spørgsmål det tror jeg er det allernemmeste hvis han ikke ønsker at tage chancen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

Det var så Romanticas lille - men stadig mærkbare - sexparty eller gangbang med...

Tak for beskrivelsen ;)
 

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår altså ikke helt hvad et "ægte dobbelt blowjob er".?

To piger som giver et sjaskvådt og møgbeskidt blowjob samtidig :wub: (selvfølgelig med gummi) - ikke blot en pige efter den anden med kondom skift i mellem dem. Se fx: http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5869b1401b760 Blot en ting man i så fald kunne krydse af ens personlige Sex Bucket List...
 

Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

Hvis du stadig har mod på at deltage, ku' det være, at du ku' få en billet alligevel... 

Har allerede udsat/aflyst kundeaftaler den tirsdag så håber ikke det har været forgæves :|
 

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes bestemt at han skal tage chancen og ellers ringe ned når en af pigerne sidder på vagt og få svar på evt spørgsmål...

Havde egentligt blot regnet med et par bekræftende Ja'er eller Nej'er, så man kunne forventningsafstemme som nybegynder og så småt begynde at glæde sig med sommerfugle i maven til Valentinsdag ^_^ Havde ikke forestillet mig at de spørgsmål skulle være kontroversielle - det var i hvert fald ikke min hensigt :oops:

God ide, jeg hiver fat i Romantica på onsdag hvor begge piger er på vagt.

Redigeret af Investoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 5 timer siden:

Tak for beskrivelsen ;)
 

To piger som giver et sjaskvådt og møgbeskidt blowjob samtidig :wub: (selvfølgelig med gummi) - ikke blot en pige efter den anden med kondom skift i mellem dem. Se fx: http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5869b1401b760 Blot en ting man i så fald kunne krydse af ens personlige Sex Bucket List...
 

Har allerede udsat/aflyst kundeaftaler den tirsdag så håber ikke det har været forgæves :|
 

Havde egentligt blot regnet med et par bekræftende Ja'er eller Nej'er, så man kunne forventningsafstemme som nybegynder og så småt begynde at glæde sig med sommerfugle i maven til Valentinsdag ^_^ Havde ikke forestillet mig at de spørgsmål skulle være kontroversielle - det var i hvert fald ikke min hensigt :oops:

God ide, jeg hiver fat i Romantica på onsdag hvor begge piger er på vagt.

Jeg vil tro at muligheden for dobbelt blowjob er der men det kræver ligesom at man få helligt sig begge pigers munde samtidig hvilket godt kan være svært når der er 10 mænd der skal til^_^..

Dine spørgsmål er på ingen måder kontroversielle.. Og jeg synes egentlig du få nogenlunde svar på dem.. Hehe.. 

Men ja ring ned onsdag som du siger.. Og så er jeg sikker på du nok skal få svar på yderligere spørgsmål..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 20 timer siden:

Tak for beskrivelsen ;)
 

To piger som giver et sjaskvådt og møgbeskidt blowjob samtidig :wub: (selvfølgelig med gummi) - ikke blot en pige efter den anden med kondom skift i mellem dem. Se fx: http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5869b1401b760 Blot en ting man i så fald kunne krydse af ens personlige Sex Bucket List...
 

Har allerede udsat/aflyst kundeaftaler den tirsdag så håber ikke det har været forgæves :|
 

Havde egentligt blot regnet med et par bekræftende Ja'er eller Nej'er, så man kunne forventningsafstemme som nybegynder og så småt begynde at glæde sig med sommerfugle i maven til Valentinsdag ^_^ Havde ikke forestillet mig at de spørgsmål skulle være kontroversielle - det var i hvert fald ikke min hensigt :oops:

God ide, jeg hiver fat i Romantica på onsdag hvor begge piger er på vagt.

Som dig er pigerne også nybegyndere som sexparty"værtinder", så det er svært at svare på ud fra tidligere erfaringer :-) men de glæder sig meget,- og håber I vil være med til at gøre deres første party-oplevelse til en super succes for alle ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ser spændende ud :) 

Hvor mange mænd er der plads til ? 

Og er der stadig plads? 

Mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 10 timer siden:

Ser spændende ud :) 

Hvor mange mænd er der plads til ?

Mvh Anders 

Af hvad jeg kan læse er der plads til 10 mænd.. 

Og med hensyn til pladser så synes jeg du skal ringe derned;)..

Ikke alle piger anvender Eroguide som jeg.. Og derfor kan det godt tage lang tid før du få svar på dine spørgsmål hvis du ikke tager fat i dem dernede.. Især også fordi det er nemmere for telen der sidder dernede at fortælle dig om der er plads.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :-)

Som Jennifer skriver er der plads til 10 mænd til partyet. Der er foreløbig lagt depositum fra 6 herrer, så efter lidt hurtig tællen på fingre, kan vi med et stort smil fortælle at der er plads til 4 deltagere endnu :-D 

knus og kys fra os

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Romantica skrev, for 48 minutter siden:

Hejsa :-)

Som Jennifer skriver er der plads til 10 mænd til partyet. Der er foreløbig lagt depositum fra 6 herrer, så efter lidt hurtig tællen på fingre, kan vi med et stort smil fortælle at der er plads til 4 deltagere endnu :-D 

knus og kys fra os

Kan man lægge depositum med mobile pay? Eller skal man fordi med kontanter ? Er lidt presset på tiden i denne uge med rejser 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen skrev, den 9. februar 2017 at 21:41:

Kan man lægge depositum med mobile pay? Eller skal man fordi med kontanter ? Er lidt presset på tiden i denne uge med rejser 

mvh Anders 

Hej Anders :-)

Kan godt se at vi er lidt sent ude med svar.. Nej, ingen mobilepay -sorry :-( Vi ved ikke hvor mange pladser der er tilbage, men vil du ikke ringe ned imorgen efter kl. 9 og spørge?

kys fra os på Romantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ska bli en sjov stund på Romantica. Kärt återseende med Dina :wub: och ny "bekantskap" med Sandra ;) 

Glömmer aldrig mitt besök hos Dina på en av hennes första vagter.....magic ;) 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget spännande med två debutanter i dette party universum;)

Men jag har haft fine treffer med begge piger så er meget tänd nu:wub:

Vi ses snart:D

Och Loppan, glöm icke att verme upp med Shotline på vejen;) /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...