Hop til indhold
Markild

Vil GP have store tykke peniser eller små tynde :)

Recommended Posts

variomaster skrev, for 1 minut siden:

Det prikker lidt til en gammel "tanke" om at prøve at være en flue på væggen hos en GP.

Du tager da bare til GangBang, så kan du se både lange, tykke, tynde og korte ad libitum :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Savner nok mod til det, du.

Både præstationsnervøsitet.......Og sæt man møder én man kender.

Ved godt det er 2 krystalklare tøsedrengsargumenter, meeen alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov, nu kom det til at lyde som om jeg gerne vil se tissemænd.....Godt drejet, Jernsvin...:-)

Er dog ikke lige det der er det mest spændende ved at være fluen på væggen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
variomaster skrev, for 12 minutter siden:

Hov, nu kom det til at lyde som om jeg gerne vil se tissemænd.....Godt drejet, Jernsvin...:-)

Er dog ikke lige det der er det mest spændende ved at være fluen på væggen.

:lol::P Hahaha Der var Jernsvinet hurtig - og snedig ;-)

Tag til et GB langt fra hvor du bor, så er chancen virkeligt minimal :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden:

Du tager da bare til GangBang, så kan du se både lange, tykke, tynde og korte ad libitum :)

Eller et gæste visit til det lokale motions center. Der er knapt så langt som til Tyskland ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

GB langt væk er en mulighed. Men kunne stadig være skægt at vide lidt mere om os købere, og hvad vi gør, ønsker og formår, når døren lukkes.....insider-viden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Dette gode ved at været glædes pige, her møder jeg alle gode pik størrelser :-P 
Den ene pik er perfekt i min mund, den anden, fylder min fisse bedst ud og 3. rammer helt rigtig i min numse. Derved betyder størrelse ikke noget før vi mødes men vis mig hvor vi er et godt par ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay okay.. Jeg bliver sku nødt til at svarer her.. Selvom jeg tit få skudt mig selv i foden.. Hahaha..

Nu ved jeg godt jeg kommer til at chokerer en hel del af jer.. Men sandheden er at jeg har set utrolig mange tissemænd efterhånden.. Jeg har endnu ikke mødt en der var for stor men jeg har nogen gange tænkt "okay det sku da næsten syndt for dig.. Du må næsten ikke kunne føle noget".. Især hos mænd af asiatisk herkomst ser jeg dette.. Ikke altid men tit..

Jeg kan godt sidde på en vagt og føle jeg kun har fået gæster med kæmpe tissemænder og ind kommer der en gæst fra Asien og jeg tænker "en lille en endelig" og så blive taget godt og grundigt ved næsen.. Det er sket en enkel gang eller 5.. 

Jeg vil gerne svarer at jeg elsker alle tissemænd der sidder fast på søde, dejlige respektfulde mænd.. Uanset størrelsen.. Mænd der er mindre veludrustede er normalt gode til at kompenserer på anden vis..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

... Jeg kan godt sidde på en vagt og føle jeg kun har fået gæster med kæmpe tissemænder og ind kommer der en gæst fra Asien og jeg tænker "en lille en endelig" og så blive taget godt og grundigt ved næsen.. Det er sket en enkel gang eller 5.. 

Jeg kan godt se, at det ville blive en kende for trivielt, hvis jeg dukkede op ........ :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
variomaster skrev, for 9 timer siden:

Savner nok mod til det, du.

Både præstationsnervøsitet.......Og sæt man møder én man kender.

Ved godt det er 2 krystalklare tøsedrengsargumenter, meeen alligevel

Så møder han også en han kender.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

I kan simpelthen ikke være bekendt at møde op med en på under 20 cm!!!!

Sådan en bette vandskabning må i sgu selv håndtere! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Falstersvej
Havnebumsen skrev, for 5 minutter siden:

I kan simpelthen ikke være bekendt at møde op med en på under 20 cm!!!!

Sådan en bette vandskabning må i sgu selv håndtere! 

Får man så det til halv pris hvis man kun har 10cm :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Kinky Jill skrev, den 27/1/2017 at 15:00:

Dette gode ved at været glædes pige, her møder jeg alle gode pik størrelser :-P 
Den ene pik er perfekt i min mund, den anden, fylder min fisse bedst ud og 3. rammer helt rigtig i min numse. Derved betyder størrelse ikke noget før vi mødes men vis mig hvor vi er et godt par ;-)

Lige mine ord, perfekt skrevet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, den 25/1/2017 at 17:58:

Personligt er jeg glad for en stor og tyk pik jeg rigtig kan mærke.

Arbejdsmæssigt så har jeg da prøvet en lille og tyk som også gav mig nydelse. Men ja det handler mere om kemi og hvilken behandling man får. 

Det er heller ikke noget man sådan kan sige for alle er jo så forskellige. 

Nicolai97- Vi er nogle piger indenfor denne verden der nyder det vi laver.. og som gør

det både af lyst og spænding. 

Så den der var lidt tam lagt ud.. at vi hellere vil have en tynd så vi ikke kan mærke noget og kan tænke på noget andet. 

Jeg tænkte slet ikke på dig, da jeg skrev indlægget.   Det er muligt, at du udelukkende gør dit virke, fordi du syns, det er spændende. 

Men det var ikke dig, jeg tænkte på. Jeg tror ikke, vi har mødt hinanden.

Så der er ikke noget, der er tarm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 27/1/2017 at 16:19:

Jeg kan godt sidde på en vagt og føle jeg kun har fået gæster med kæmpe tissemænder og ind kommer der en gæst fra Asien og jeg tænker "en lille en endelig" og så blive taget godt og grundigt ved næsen.. Det er sket en enkel gang eller 5.. 

Du mener vel i næsen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...