Jernsvinet 13991 Skrevet 27. Januar, 2017 variomaster skrev, for 1 minut siden: Det prikker lidt til en gammel "tanke" om at prøve at være en flue på væggen hos en GP. Du tager da bare til GangBang, så kan du se både lange, tykke, tynde og korte ad libitum 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 140 Skrevet 27. Januar, 2017 Savner nok mod til det, du. Både præstationsnervøsitet.......Og sæt man møder én man kender. Ved godt det er 2 krystalklare tøsedrengsargumenter, meeen alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 140 Skrevet 27. Januar, 2017 Hov, nu kom det til at lyde som om jeg gerne vil se tissemænd.....Godt drejet, Jernsvin...:-) Er dog ikke lige det der er det mest spændende ved at være fluen på væggen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. Januar, 2017 variomaster skrev, for 12 minutter siden: Hov, nu kom det til at lyde som om jeg gerne vil se tissemænd.....Godt drejet, Jernsvin...:-) Er dog ikke lige det der er det mest spændende ved at være fluen på væggen. Hahaha Der var Jernsvinet hurtig - og snedig Tag til et GB langt fra hvor du bor, så er chancen virkeligt minimal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Januar, 2017 Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden: Du tager da bare til GangBang, så kan du se både lange, tykke, tynde og korte ad libitum Eller et gæste visit til det lokale motions center. Der er knapt så langt som til Tyskland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 140 Skrevet 27. Januar, 2017 GB langt væk er en mulighed. Men kunne stadig være skægt at vide lidt mere om os købere, og hvad vi gør, ønsker og formår, når døren lukkes.....insider-viden.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 27. Januar, 2017 Dette gode ved at været glædes pige, her møder jeg alle gode pik størrelser Den ene pik er perfekt i min mund, den anden, fylder min fisse bedst ud og 3. rammer helt rigtig i min numse. Derved betyder størrelse ikke noget før vi mødes men vis mig hvor vi er et godt par Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 27. Januar, 2017 Okay okay.. Jeg bliver sku nødt til at svarer her.. Selvom jeg tit få skudt mig selv i foden.. Hahaha.. Nu ved jeg godt jeg kommer til at chokerer en hel del af jer.. Men sandheden er at jeg har set utrolig mange tissemænd efterhånden.. Jeg har endnu ikke mødt en der var for stor men jeg har nogen gange tænkt "okay det sku da næsten syndt for dig.. Du må næsten ikke kunne føle noget".. Især hos mænd af asiatisk herkomst ser jeg dette.. Ikke altid men tit.. Jeg kan godt sidde på en vagt og føle jeg kun har fået gæster med kæmpe tissemænder og ind kommer der en gæst fra Asien og jeg tænker "en lille en endelig" og så blive taget godt og grundigt ved næsen.. Det er sket en enkel gang eller 5.. Jeg vil gerne svarer at jeg elsker alle tissemænd der sidder fast på søde, dejlige respektfulde mænd.. Uanset størrelsen.. Mænd der er mindre veludrustede er normalt gode til at kompenserer på anden vis.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden: ... Jeg kan godt sidde på en vagt og føle jeg kun har fået gæster med kæmpe tissemænder og ind kommer der en gæst fra Asien og jeg tænker "en lille en endelig" og så blive taget godt og grundigt ved næsen.. Det er sket en enkel gang eller 5.. Jeg kan godt se, at det ville blive en kende for trivielt, hvis jeg dukkede op ........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 27. Januar, 2017 Borende X skrev, 1 time siden: Jeg kan godt se, at det ville blive en kende for trivielt, hvis jeg dukkede op ........ Jeg har dig mistænkt for at være alt andet end triviel.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. Januar, 2017 variomaster skrev, for 9 timer siden: Savner nok mod til det, du. Både præstationsnervøsitet.......Og sæt man møder én man kender. Ved godt det er 2 krystalklare tøsedrengsargumenter, meeen alligevel Så møder han også en han kender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 28. Januar, 2017 Markild skrev, den 1/25/2017 at 16:31: Hvad tænder en GP mest en stor tyk og lang penis eller en tynd kort penis ?? Kontanter, men nok allermest drikkepenge . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 30. Januar, 2017 I kan simpelthen ikke være bekendt at møde op med en på under 20 cm!!!! Sådan en bette vandskabning må i sgu selv håndtere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Falstersvej Skrevet 30. Januar, 2017 Havnebumsen skrev, for 5 minutter siden: I kan simpelthen ikke være bekendt at møde op med en på under 20 cm!!!! Sådan en bette vandskabning må i sgu selv håndtere! Får man så det til halv pris hvis man kun har 10cm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 1. Februar, 2017 Det er et sjovt emne. I min erfaring er det tit at kvinder fortrækker den slags pik man ikke har lol 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 1. Februar, 2017 Kinky Jill skrev, den 27/1/2017 at 15:00: Dette gode ved at været glædes pige, her møder jeg alle gode pik størrelser Den ene pik er perfekt i min mund, den anden, fylder min fisse bedst ud og 3. rammer helt rigtig i min numse. Derved betyder størrelse ikke noget før vi mødes men vis mig hvor vi er et godt par Lige mine ord, perfekt skrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 6. Marts, 2017 Baremig skrev, den 25/1/2017 at 17:58: Personligt er jeg glad for en stor og tyk pik jeg rigtig kan mærke. Arbejdsmæssigt så har jeg da prøvet en lille og tyk som også gav mig nydelse. Men ja det handler mere om kemi og hvilken behandling man får. Det er heller ikke noget man sådan kan sige for alle er jo så forskellige. Nicolai97- Vi er nogle piger indenfor denne verden der nyder det vi laver.. og som gør det både af lyst og spænding. Så den der var lidt tam lagt ud.. at vi hellere vil have en tynd så vi ikke kan mærke noget og kan tænke på noget andet. Jeg tænkte slet ikke på dig, da jeg skrev indlægget. Det er muligt, at du udelukkende gør dit virke, fordi du syns, det er spændende. Men det var ikke dig, jeg tænkte på. Jeg tror ikke, vi har mødt hinanden. Så der er ikke noget, der er tarm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, den 27/1/2017 at 16:19: Jeg kan godt sidde på en vagt og føle jeg kun har fået gæster med kæmpe tissemænder og ind kommer der en gæst fra Asien og jeg tænker "en lille en endelig" og så blive taget godt og grundigt ved næsen.. Det er sket en enkel gang eller 5.. Du mener vel i næsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg