Antrahx 34 Skrevet 22. Januar, 2017 Hvorfor det enlig ikke et koncept her hjemme? Har været på det i Tyskland, elsker konceptet, elsker os i Polen man går på bar, damerne vimser rundt, og kommer og spørg om privat room, hvorfor laver man ikke det koncept i dk? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 22. Januar, 2017 Det koncept er ikke mulig herhjemme, fordi det er i konflikt med lovgivningen om rufferi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 22. Januar, 2017 (edited) Connoisseur skrev, for 1 time siden: Det koncept er ikke mulig herhjemme, fordi det er i konflikt med lovgivningen om rufferi. Hvorfor skulle det være i konflikt med lovgivningen? Klubbens indtægter kommer jo kun fra entréen og evt salg i baren. Jeg tror at omkostningerne til at etablere og drive sådan en klub er for store i Danmark. Set i forhold til antallet af potentielle kunder. Redigeret 22. Januar, 2017 af Kwassi2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13997 Skrevet 23. Januar, 2017 Kwassi2 skrev, for 35 minutter siden: Jeg tror at omkostningerne til at etablere og drive sådan en klub er for store i Danmark Jeg tror snarere at problemet er finanseringen - ingen med ærlige penge vil investere i en sådan klub, før de er sikre på såvel lov- som kundegrundlaget - og dem med sorte - tør slet ikke. Men der findes da flere strip/tabledance- og et enkelt suanaclubetablissement - og kan de køre uden politimæssig indblanding - så må FKK også kunne lade sig gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Januar, 2017 Kwassi2 skrev, for 6 timer siden: Hvorfor skulle det være i konflikt med lovgivningen? Klubbens indtægter kommer jo kun fra entréen og evt salg i baren. Sådan er det jo ikke i virkeligheden, heller ikke i Tyskland - ingen klubber kan drives for entré og salg i baren... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 23. Januar, 2017 Det har jeg nu altid gået og troet. Det er da mange penge man giver i entre og det er både mænd og damer der skal betale. Hvor har du dine påstande fra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 23. Januar, 2017 Kwassi2 skrev, for 8 timer siden: Hvorfor skulle det være i konflikt med lovgivningen? Klubbens indtægter kommer jo kun fra entréen og evt salg i baren. Det er ligegyldigt. Udleje eller udlån af lokaler direkte til prostituerede er ulovligt. Club 18 i Istedgade er netop blevet dømt herfor: http://ekstrabladet.dk/112/ejer-af-sexklub-doemt-for-at-udleje-smaa-kabiner-til-gadens-prostituerede/6449515 Kwassi2 skrev, for 8 timer siden: Jeg tror at omkostningerne til at etablere og drive sådan en klub er for store i Danmark. Set i forhold til antallet af potentielle kunder. Jeg tror nu godt at det kunne lade sig gøre med en FKK-klub i København. Problemer er dog at lovgivningen (jf. ovenstående) modarbejder dette. Derudover så skal man ikke regne med at se ret mange danske piger på en FKK-klub, idet de fleste danske piger ønsker at "screene" deres gæster inden de bliver lukket ind - risikoen for at møde familie/venner er nemlig for stor, set i forhold til Danmarks lille størrelse (både areal og befolkningsmæssigt). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 23. Januar, 2017 Elsker bare det, at de tager teten, og spørg, gør det lige det nemmere, og så kan man få et par drinks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. Januar, 2017 Det kræver en stor pengepung at etablere, spiritus bevilling, mange piger som syntes om konceptet, og en ny lovgivning . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 23. Januar, 2017 Konceptet er ellers bare super lækkert , piger kan i ikke arrangere noget, vis vi kunne finde en kro eller noget som ville være med, ku man så skaffe pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 23. Januar, 2017 Den har været oppe at vende tidligere her inde.@Rejsenetvaerk var meget aktiv og det endte også med at nogen arrangeret et event, men det blev ikke rigtig til mere. Sikkert pga. de problemet som er nævnt i tidligere noter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. Januar, 2017 Antrahx skrev, for 11 minutter siden: Konceptet er ellers bare super lækkert , piger kan i ikke arrangere noget, vis vi kunne finde en kro eller noget som ville være med, ku man så skaffe pigerne Jeg prøvede, Mon-Cherie overtog og prøvede i et godt stykke tid. Mændene udeblev desværre.... Og uden indtjening, ingen piger. Men i er velkomne til at finde 15-20 mand - så skal jeg nok arrangere et sted og nogle piger. Jeg ønsker nødvendigvis ikke selv at deltage som aktiv pige, men jeg vil gerne tilbyde at være 'tov holder en enkelt dag'.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 23. Januar, 2017 Selvom om der er forskel på lovgivningen i Danmark og i Tyskland, så må der som jeg ser det, logisk betragtet langt mindre plausibelt kunne føres påstand om rufferi, hvis et arrangement, er organiseret således at pigerne er inviterede og betaler o kr for at deltage, mens de gæster mændene som betaler alle udgifter, qua entre, og eller et kontingent. Da særligt når nu dygtige, seriøse, velrenommerede og respekterede konventionelle massageklinikker i det væsentlige, har kunnet eksistere og drive deres virksomhed i årevis, på trods af en lovgivning, hvor de er udfordret af at man i princippet ikke må tjene på rufferi. Det har de nok kunnet fordi at politi og skat, nok trods alt er pragmatiske og fornuftige institutioner, der prioriterer indsatsen de steder hvor åger, og andre irregulære forhold indbyder til at de har fokus, måske bortset fra når politiske vinde lejlighedsvis ånder dem i nakken, og en forbigående politisk forventning af og til skal tilfredsstilles. Så ja jeg tror absolut på at FKK som en niche, både vil kunne udvikle og vokse sig til et bæredygtigt koncept, som et tilstrækkeligt stort mindretal af både piger og mænd med udbytte, vil kunne bakke op om. Både Trine Tease forsøgte sig med FKK København, og Mon Cherie med deres Mens Night out koncept. De tegnede begge ganske lovende, taget i betragtning så nyt og uvant et tiltag, det var i Danmark. Os der deltog var glade og positive, det var vist også de fleste af pigerne, der blev skrevet gode anmeldelser, og interessen for projektet var der mens de prøvede. Desværre kom der også noget støj på linjen, hvor særligt en Tysklands farende søgte at nedgøre hele initiativet til fordel for Tyskland, mens jeg modsat fremhævede alt det positive ved at vi endelig havde fået et alternativ til Tyskland. Set i bakspejlet var det nok en dum negativ diskussion, som jeg måske havde stået mig bedre ved ikke at have engageret mig i. Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor mennesker der både har meget bedre råd, mulighed for, og tid til at rejse til Tyskland i tide og utide, end langt flertallet af vi andre, de så ihærdigt engagerede sig i at skyde et initiativ i sænk, som de bare kunne ignorere, og så lade os om at glæde os over det, som bare gerne ville have et FKK lignende tilbud i Danmark, som vi både har bedre råd til, og mulighed for at benytte oftere end vi har mulighed for at rejse til Tyskland. Beklageligvis endte alle de gode viljer med at, der tilsyneladende ikke nåede at komme gæster nok hver gang til at økonomien i at deltage for pigerne var interessant nok. Personligt så tror jeg at Mon Cherie begrænsede sig for meget til for ensidigt blot at markedsføre, deres virkeligt gode arrangement i deres meget velegnede lokaler, alene i forum på Eroguide.dk, de anmeldelser og den omtale de her fik, mens de forsømte at følge op med en intensiveret markedsføring på andre platforme også. Samtidig undlod de at benytte det helt indlysende værktøj, som de havde, hele den nyhedsmailliste som de havde oprettet, den eneste mail jeg fik det var en bekræftelse på at jeg var oprettet på listen. Som jeg ser det, så havde man heller ikke nok øje for at analyserer styrkerne og svaghederne i det setup man havde forsøgt sig med, som helt overordnet viste sig at kunne lade sig gøre. Som jeg ser det skulle man have gjort sig den overvejelse, om flere måske ville deltage fra gang til gang, hvis det var lukkede arrangementer, med forud tilmelding, end som man gjorde, hvor der var fri og åben adgang fra gaden. Jeg mener absolut at det var rigtigt forsøgt, men jeg mener også at man kunne hav forsøgt sig med en variant, hvor det er en slags medlemsklub, med forud tilmelding, entre, og eller kontingent. Og så selvfølgelig bruge en netværks mailliste til formålet, og gerne med forudbetaling af et forpligtende depositum som er tabt hvis man ikke møder op. Hvis man stille og roligt prøver at organisere både de piger og mænd der gerne vil være med, og så samle dem om at mødes i en klub fra tid til anden, så tror jeg absolut at konceptet har en fremtid for sig i Danmark, som det eneste tilbud til alle der gerne vil det. Hvis så en entre på 300 - 500 k for mændene, og 0 kr for pigerne, også giver rum for priser på sex der hverken er discount eller for billigt, men dog så meget budgetsex, at det virkelig er konkurrencedygtigt med øst pigernes priser, ja så tror jeg at der på sigt vil kunne komme så mange mænd hver gang, at det kommercielt er interessant for piger og klub. Club Mon Cherie endte med at tage 100 kr i entre, og pigerne 900 kr for 30 minutter, men personligt vil jeg hellere som mand betale 300 kr i entre pr gang, og så betale 800 kr for 30 minutters sex, for langsigtet synes jeg også at mutter skal have mulighed for at tjene godt på at lægge lokaler og service til. Alt i alt så tror jeg på at Trine Tease og Mon Cherie, kunne gå sammen om at relancere og markedsføre FKK København i lokalerne hos Mon Cherie. Jeg synes simpelthen af FKK København er et bedre navn end Mens Night Out, hvis de slår sig sammen. Og så synes jeg at de bør indbyde alle piger i branchen til at deltage, og ikke fokusere snævrere på deres egne primære netværk. Desværre kørte nogle tråde af sporet, jeg fik selv kritik, og tager den til mig, men jeg tror på at de erfaringer der allerede er gjort, og de gode oplevelser vi fik, os der nåede at deltage, de er hverken spildt eller tabt, men vil stadigvæk kunne komme et nyt forsøg til gode, hvis blot man denne gang forsøger sig på en lidt anden måde. Sådan at man som det første opretter en klub på nettet, og lade piger og mænd tilmelde sig en nyheds mail, det kan man så oprette en tråd om i forum på Eroguide.dk, og når man er klar man jo forsøge sig med FKK København igen version 2 Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 23. Januar, 2017 Filosoffen skrev, 1 time siden: Det er ligegyldigt. Udleje eller udlån af lokaler direkte til prostituerede er ulovligt. Club 18 i Istedgade er netop blevet dømt herfor: http://ekstrabladet.dk/112/ejer-af-sexklub-doemt-for-at-udleje-smaa-kabiner-til-gadens-prostituerede/6449515 Jeg tror nu godt at det kunne lade sig gøre med en FKK-klub i København. Problemer er dog at lovgivningen (jf. ovenstående) modarbejder dette. Det kan godt ske du har ret, men er det så også ulovligt at drive en svingerklub. Her betaler folk jo også for at komme ind og have sex i klubbens lokaler. Og hvad med klinikerne der lejer ud til GPerne for en dag af gangen er det også ulovligt? Filosoffen skrev, 1 time siden: Derudover så skal man ikke regne med at se ret mange danske piger på en FKK-klub, idet de fleste danske piger ønsker at "screene" deres gæster inden de bliver lukket ind - risikoen for at møde familie/venner er nemlig for stor, set i forhold til Danmarks lille størrelse (både areal og befolkningsmæssigt). Lige netop dette tror jeg også vil afholde nogle mænd fra at besøge en sådan klub i Danmark. Chancen for at møde nogen der kender en, er for stor både for mænd og kvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 23. Januar, 2017 Rejsenetvaerk skrev, for 8 minutter siden: Venlig hilsen Rejsenetværk Viste du kunne komme med relevant input som kun @Rejsenetvaerk kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 23. Januar, 2017 Uden på nogen måde at kende sagen fra andet end af omtale, så har det jo alle dage været sådan at der er steder som bliver lukket, midlertidig eller permanent af myndighederne, mens andre lever i bedste velgående i årevis uden at samme sker for dem. Området Istedgade og det forhold at Club 18 er et sted med rumænere, både bag baren og i klubben, kan med rette eller urette have ført til at myndighederne har haft fokus på klubben. Tiden får vise om myndighederne har belæg for deres handlinger eller ikke, vi får se om noget kommer for dagen herom. Men jeg tror ikke på at princippet om en entre, eller et kontingent helt ensidigt gør at det ikke kan lade sig gøre at køre en FKK lignende event i Danmark. Særligt ikke hvis det er velrenommerede piger, mutre og klinikker som i forvejen har et godt forhold til myndighederne, der forsøger sig. Mig bekendt var der ikke skyggen af en interesse fra myndighederne side, hverken for FKK København eller Mens Night Out, der kan indikere nogle af de samme problematikker, der kan have fået myndighederne til at lukke Club 18 for en stund, men den er vistnok åben igen. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 23. Januar, 2017 Kwassi2 skrev, for 10 timer siden: Det kan godt ske du har ret, men er det så også ulovligt at drive en svingerklub. Her betaler folk jo også for at komme ind og have sex i klubbens lokaler. Alle swingerklubber har udtrykkelige regler om, at der ikke må købes/sælges sex (=prostitution) i klubbens lokaler. Den enkelte klub kan dog ikke kontrollere det, men hvis de får viden om at det foregår, skal de forsøge at bringe det til ophør/forhindre det. Kwassi2 skrev, for 10 timer siden: Og hvad med klinikerne der lejer ud til GPerne for en dag af gangen er det også ulovligt? Det kommer an på hvordan det gøres. Hvis klinikken/bordellet kan dokumentere, at de ikke tjener penge, kan de gå fri af en rufferi-sigtelse. I så fald vil klinikken være en form for forening/kollektiv af GP'ere. Kwassi2 skrev, for 10 timer siden: Lige netop dette tror jeg også vil afholde nogle mænd fra at besøge en sådan klub i Danmark. Chancen for at møde nogen der kender en, er for stor både for mænd og kvinder. Enig. Jeg tror der skal en kultur-revolution til, for at få dansk mænd til at få den samme afslappede holdning til bordel-besøg, som de tyske FKK-gæster tydeligvis har. F.eks. det at møde et familie-medlem, en arbejdskollega, eller forretningskunde på et bordel, vil for en dansker være et grænseoverskridende oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 29. Januar, 2017 Antrahx skrev, den 22/1/2017 at 22:24: Hvorfor det enlig ikke et koncept her hjemme? Har været på det i Tyskland, elsker konceptet, elsker os i Polen man går på bar, damerne vimser rundt, og kommer og spørg om privat room, hvorfor laver man ikke det koncept i dk? Gøglerbåden i Aalborg. Sådan har det været tidligere. Ved ikke om det stadig er sådan. Har aldrig været sammen med nogen af pigerne. Har kun været til striptease, men det er noget siden. Det var udelukkende afrikanske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 31. Januar, 2017 Kwassi2 skrev, den 23/1/2017 at 00:28: Hvorfor skulle det være i konflikt med lovgivningen? Klubbens indtægter kommer jo kun fra entréen og evt salg i baren. Jeg tror at omkostningerne til at etablere og drive sådan en klub er for store i Danmark. Set i forhold til antallet af potentielle kunder. Det er ikke tilladt at formidle prostitution ... dvs lokaler eller services ... men er en gråzone... dog har politiet lukket tidligere forsøg år tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 1. Februar, 2017 Trinetease skrev, den 23/1/2017 at 09:41: Jeg prøvede, Mon-Cherie overtog og prøvede i et godt stykke tid. Mændene udeblev desværre.... Og uden indtjening, ingen piger. Men i er velkomne til at finde 15-20 mand - så skal jeg nok arrangere et sted og nogle piger. Jeg ønsker nødvendigvis ikke selv at deltage som aktiv pige, men jeg vil gerne tilbyde at være 'tov holder en enkelt dag'.... Nogen speciel årsag til du ikke vil smides for Løverne? Det er vel god stil lige at ordne Værtinden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 1. Februar, 2017 Havnebumsen skrev, for 42 minutter siden: Nogen speciel årsag til du ikke vil smides for Løverne? Det er vel god stil lige at ordne Værtinden Hahaha Det er så svært at tage imod gæster, konversere høfligt, vejlede i div ting og sager.....og have sex samtidigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Hahaha Det er så svært at tage imod gæster, konversere høfligt, vejlede i div ting og sager.....og have sex samtidigt Det må være seriøs multitasking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 1. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 11 minutter siden: Hahaha Det er så svært at tage imod gæster, konversere høfligt, vejlede i div ting og sager.....og have sex samtidigt Havnebumsen har svært ved at se problemet! Han har dig mistænkt for at ville finde din indre Domina frem hvor du tropper op yderst nedringet og går rundt og vimser lidt med røven og når mændene så sidder der og savler mishandler du dem ved at sige " nok se ikke røre" alt imens du fortsætter og venter på de falder på deres grædende knæ og tigger og ber om at få lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 1. Februar, 2017 Jeg tror st det må være det helt stramme Sekretær out fit der vil være passende til sådan en dag med lystige mænd - helst med små sekretær briller på næsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 1. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 9 minutter siden: Jeg tror st det må være det helt stramme Sekretær out fit der vil være passende til sådan en dag med lystige mænd - helst med små sekretær briller på næsen Tænkte det fandeme nok! Man kan ikke løbe om hjørner med en som besidder Havnebumsens intelligens niveau Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg