Hop til indhold

Recommended Posts

God aften ...

jeg søger et sted hvor jeg virkelige kan få et god omgang massage med måske noget ekstra .. men søger helt god omgang massage da jeg virkelige er øm ... ekstra kan man finde ud af hvis lysten kommer og det må også være en dansker ...

tak ..

på forhånd ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndrewR
Kingkong123 skrev, 1 time siden:

God aften ...

jeg søger et sted hvor jeg virkelige kan få et god omgang massage med måske noget ekstra .. men søger helt god omgang massage da jeg virkelige er øm ... ekstra kan man finde ud af hvis lysten kommer og det må også være en dansker ...

tak ..

på forhånd ..

Jeg vil mene du får rigtigt, rigtigt god massage på yen wellness i Ballerup 

yenwellness.dk

Mit yndlingssted..  og det er nok også alemendt kendt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong123 skrev, den 21/1/2017 at 19:58:

Frederiksværk er lidt langt væk :( 

Lidt langt væk fra hvor? 

Du skriver ikke hvor eller max afstand fra dit udgangspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galive
MassageMand skrev, den 22/1/2017 at 10:10:

vallensbæk thai massage ... men spørg efter ejeren ...hun er ikke så køn men super til massage ..

Er hun også super til det ekstra eller kun massagen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Galive skrev, for 13 timer siden:

Er hun også super til det ekstra eller kun massagen ?

Hej Galive og velkommen til. Det bedste for dig og os andre er, hvis du placere din forespørgsel under "Efterlysninger" så er det nemmere og måske det giver mere mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galive
Lucash skrev, for 6 timer siden:

Hej Galive og velkommen til. Det bedste for dig og os andre er, hvis du placere din forespørgsel under "Efterlysninger" så er det nemmere og måske det giver mere mening.

Hej hvad er det for noget sludder jeg stiller et spørgsmål til det der bliver skrevet skal sku da ikke starte en ny tråd i efterlysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Galive skrev, for 8 timer siden:

Hej hvad er det for noget sludder jeg stiller et spørgsmål til det der bliver skrevet skal sku da ikke starte en ny tråd i efterlysninger. 

Sorry Broder - det var mig der sov i timen...selvfølgelig skal DU ikke det - det er mig som har citeret forkert...:huh: det var til trådstarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong123 skrev, den 21/1/2017 at 18:55:

God aften ...

jeg søger et sted hvor jeg virkelige kan få et god omgang massage med måske noget ekstra .. men søger helt god omgang massage da jeg virkelige er øm ... ekstra kan man finde ud af hvis lysten kommer og det må også være en dansker ...

tak ..

på forhånd ..

Hej KingKong og velkommen til. Det bedste for dig og os andre er, hvis du placere din forespørgsel under "Efterlysninger" så er det nemmere og måske det giver mere mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galive
Lucash skrev, for 28 minutter siden:

Sorry Broder - det var mig der sov i timen...selvfølgelig skal DU ikke det - det er mig som har citeret forkert...:huh: det var til trådstarter.

No problemo havde ikke set han havde skrevet under anmeldelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Carstenflækker56 skrev, for 56 minutter siden:

Fantastisk massage hun har været i Roskilde der fik jeg det hele :-) der gik et par gange før ..

Hun ser godt ud, synes også jeg havde set hende før hos Lotus i Roskilde. men det ligner en privat lejlighed hun er i nu?? nogen erfaringer fra stedet? plejer ikke at være så nemt at få det ekstra hvis familien sidder i stuen ::wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Correll skrev, den 10/2/2017 at 11:36:

Ja hun hedder Moon, men jeg tror ikke du skal vælge stedet med baggrund i Carstenflækker56's kommentar.

 

Mener hun hedder momo, hvis det er hende der var i Roskilde i sommers, og der var hun da til at overtale til mere end massage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op Corell - det er dårligt skjult reklame det der !!!

Først skriver du at du har "søgt og fundet" og så ved du pludselig alt om hendes tidligere sted hvor søsteren iøvrigt stadig er ! Mon ikke du er kærresten/ægtemanden ??? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hams skrev, for 12 timer siden:

Hold da op Corell - det er dårligt skjult reklame det der !!!

Først skriver du at du har "søgt og fundet" og så ved du pludselig alt om hendes tidligere sted hvor søsteren iøvrigt stadig er ! Mon ikke du er kærresten/ægtemanden ??? :ph34r:

Overhodet ikke noget med reklame at gøre, bare høflig hjælp.

Moon var jo væk i flere måneder, i mellemtiden havde Corell
søgt efter noget tilsvarende, god massage.

Det lykkedes at finde frem til noget tilsvarende, nemlig Moon selv,
ved min hjælp i al beskendenhed.


-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der kan anbefale nogle i centrum, gerne vesterbro, - skal være rigtig god massage, ekstra er bare et plus men trænger til at blive æltet godt igennem

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonasn skrev, for 1 time siden:

Nogle der kan anbefale nogle i centrum, gerne vesterbro, - skal være rigtig god massage, ekstra er bare et plus men trænger til at blive æltet godt igennem

Tak

Vesterbro? Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: På Vesterbro finder du Asger Rygs gade  og i hvert fald kan Nina ælte godt igennem. Selv om hun også lægger op til ekstra. Og det er ju bare et plus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Vesterbro? Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: På Vesterbro finder du Asger Rygs gade  og i hvert fald kan Nina ælte godt igennem. Selv om hun også lægger op til ekstra. Og det er ju bare et plus ;)

Thanks Bananas, jeg må afsted :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...