Hop til indhold
Guest Sweex

Se mig, jeg har en stor pikkemand ???

Recommended Posts

Guest Sweex

Nu lægger jeg mig nok ud med en del mænd her på sitet, men jeg er nødt til at kommentere på det.

Når man sidder og læser anmeldelser er det blevet mere og mere normalt at læse noget i den her stil: " og så tog hun alle mine 20-25 cm som en god pige" 

Er det bare sådan alfahan ting? og skulle det virkelig være sandt at så mange mænd herinde, virkelig render rundt med en fuldvoksen agurk i bukserne?

Ja, jeg er muligvis en smule misundelig, da jeg bare render rundt med en middelmådig pik ifølge dansk statistik, så det behøves ingen kommentarer.

Jeg værdsætter en god historie lige så meget som alle andre, men hvis det virkelig skal være en god historie, så bliver den altså ikke reddet af at du skriver du har en stor pik... det gør faktisk bare at man tænker hvad du dog skal kompensere for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

@Sweex

Eroguide bruges også til selviscenesættelse. 

Kvinder har i hvert ingen problemer med at tage min til roden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 12 minutter siden:

..det tænker jeg nu om alle der skriver "anmeldelser", om de så nævner pik størrelse eller ej :rolleyes:

Anmeldelser bruges i den grad til at fortælle, om det er en god ide at besøge hende eller ej. Det giver god mening i min verden. At der så er nogen der skal kompensere for noget andet, ja det findes nok også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Anmeldelser bruges i den grad til at fortælle, om det er en god ide at besøge hende eller ej. Det giver god mening i min verden. At der så er nogen der skal kompensere for noget andet, ja det findes nok også.

Aha.. så det er en uselvisk serviceydelse for andres skyld? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Vestegnen skrev, for 10 minutter siden:

@Sweex

Eroguide bruges også til selviscenesættelse. 

 

Ja og det er mega absurd, for vi er alle mere eller mindre anonyme, så hvem fanden prøver de at imponere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Aha.. så det er en uselvisk serviceydelse for andres skyld? 

 

Det mener jeg ikke jeg har skrevet. Men kunderne har vel også et behov for at finde ud af, om det er en god ide. Det kommer meget an på, hvordan anmeldelsen er skrevet, hvis du spørger mig. Pigerne er ikke nogen vare.

Men du ser det åbenbart kun fra din side og ikke min eller vores. Hvor tit har jeg fortrudt ikke at have haft mulighed for at læse om andres oplevelser. Man bliver altså trods alt ofte røvrendt, hvis muligheden byder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Claire skrev, for 1 minut siden:

Aha.. så det er en uselvisk serviceydelse for andres skyld? 

 

Nej, vi håber jo alle på at hvis vi deler vores gode oplevelser så deler de andre nok også og så kan det være at jeg får et hint om hvem der er værd at smide penge efter og dermed har min anmeldelse tjent et formål...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 18 minutter siden:

Nu lægger jeg mig nok ud med en del mænd her på sitet, men jeg er nødt til at kommentere på det.

Når man sidder og læser anmeldelser er det blevet mere og mere normalt at læse noget i den her stil: " og så tog hun alle mine 20-25 cm som en god pige" 

Er det bare sådan alfahan ting? og skulle det virkelig være sandt at så mange mænd herinde, virkelig render rundt med en fuldvoksen agurk i bukserne?

Ja, jeg er muligvis en smule misundelig, da jeg bare render rundt med en middelmådig pik ifølge dansk statistik, så det behøves ingen kommentarer.

Jeg værdsætter en god historie lige så meget som alle andre, men hvis det virkelig skal være en god historie, så bliver den altså ikke reddet af at du skriver du har en stor pik... det gør faktisk bare at man tænker hvad du dog skal kompensere for. 

Mange fyre/mænd har meget høje tanker om deres ven dernede :) langt størsteparten jeg har været i nærkontakt med, har nok 14-16 cm at gøre godt med, og en del mindre end det, men i deres øjne kan den jo godt opfattes som 20-25 cm !! 

- og som de fleste ved, er en stor svupper ikke nødvendigvis ensbetydende med at ejermanden kan bruge den til noget der er værd at skrive hjem om ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Det mener jeg ikke jeg har skrevet. Men kunderne har vel også et behov for at finde ud af, om det er en god ide. Det kommer meget an på, hvordan anmeldelsen er skrevet, hvis du spørger mig. Pigerne er ikke nogen vare.

Men du ser det åbenbart kun fra din side og ikke min eller vores. Hvor tit har jeg fortrudt ikke at have haft mulighed for at læse om andres oplevelser. Man bliver altså trods alt ofte røvrendt, hvis muligheden byder sig.

Altså nu skrev jeg jo ikke noget om hvad andre bruger en anmeldelse til, jeg skrev min mening om hvad der typisk ligger bag det at skrive en anmeldelse. De 3 typiske grunde er vist 1. Skuffelse og vrede, 2. Forsøg på at gøre pigen glad 3. Underligt behov for at dele sin oplevelse og gøre pigen ufrivilligt til statist i sin egen fantasi..

min mening selvf. Og i nogengrad også hvorfor jeg frabeder mig at blive anmeldt. :rolleyes: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 24 minutter siden:

Nu lægger jeg mig nok ud med en del mænd her på sitet, men jeg er nødt til at kommentere på det.

Når man sidder og læser anmeldelser er det blevet mere og mere normalt at læse noget i den her stil: " og så tog hun alle mine 20-25 cm som en god pige" 

Er det bare sådan alfahan ting? og skulle det virkelig være sandt at så mange mænd herinde, virkelig render rundt med en fuldvoksen agurk i bukserne?

Ja, jeg er muligvis en smule misundelig, da jeg bare render rundt med en middelmådig pik ifølge dansk statistik, så det behøves ingen kommentarer.

Jeg værdsætter en god historie lige så meget som alle andre, men hvis det virkelig skal være en god historie, så bliver den altså ikke reddet af at du skriver du har en stor pik... det gør faktisk bare at man tænker hvad du dog skal kompensere for. 

22CM andThick , hvordan skal det mon forstås,  thick=unintelligent. eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Mange fyre/mænd har meget høje tanker om deres ven dernede :) langt størsteparten jeg har været i nærkontakt med, har nok 14-16 cm at gøre godt med, og en del mindre end det, men i deres øjne kan den jo godt opfattes som 20-25 cm !! 

- og som de fleste ved, er en stor svupper ikke nødvendigvis ensbetydende med at ejermanden kan bruge den til noget der er værd at skrive hjem om ;)

 

Man kan bare tage en lineal eller et målebånd og bum... længden er verificeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Man kan bare tage en lineal eller et målebånd og bum... længden er verificeret.

Målebånd er for mænd, hvad vægte er for kvinder :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg kunne ikke drømme om at skrive at min pikkerman er 20 - 25 cm, når den nu "kun" er 19,8cm...:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

Altså nu skrev jeg jo ikke noget om hvad andre bruger en anmeldelse til, jeg skrev min mening om hvad der typisk ligger bag det at skrive en anmeldelse. De 3 typiske grunde er vist 1. Skuffelse og vrede, 2. Forsøg på at gøre pigen glad 3. Underligt behov for at dele sin oplevelse og gøre pigen ufrivilligt til statist i sin egen fantasi..

min mening selvf. Og i nogengrad også hvorfor jeg frabeder mig at blive anmeldt. :rolleyes: 

 

Som du ved har jeg skrevet en anmeldelse om dig engang. Jeg har faktisk lidt en "politik" om, at jeg kunne skriver om de gode oplevelser (som jeg også har fået mindre kritik for herinde, da jeg nævnte det). Hvilken kategori hørte denne under?

Jeg var hverken skuffet eller vred (kun på mig selv, for jeg missede noget i mødet - det kunne du ikke gøre for). Jeg har heller ikke skrevet den for din skyld, men for at de kære læser kan se, at hende Claire, hun skuffer ikke sine kunder. Og en statist i sin egen fantasi... jeg har masser af fantasier, som jeg som introvert menneske ikke deler med nogen.

Jeg forstår din pointe, men synes desværre ikke den rammer 100 procent plet. Serviceoplysning som nummer 4 mangler.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Målebånd er for mænd, hvad vægte er for kvinder :rolleyes:

Når jeg er fuld, er min 34 cm lang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den anden side kan jeg ikke huske at jeg har haft reell glæde af en eneste anmeldelse irl. Uanset pikstørrelsen involveret i referatet. De fleste af mine kedelige oplevelser jeg jeg fået hjælp med at finde herinde, men perlerne har jeg fundet af egen kraft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 28 minutter siden:

Når jeg er fuld, er min 34 cm lang.

 

Nis skrev, for 29 minutter siden:

Som du ved har jeg skrevet en anmeldelse om dig engang. Jeg har faktisk lidt en "politik" om, at jeg kunne skriver om de gode oplevelser (som jeg også har fået mindre kritik for herinde, da jeg nævnte det). Hvilken kategori hørte denne under?

Jeg var hverken skuffet eller vred (kun på mig selv, for jeg missede noget i mødet - det kunne du ikke gøre for). Jeg har heller ikke skrevet den for din skyld, men for at de kære læser kan se, at hende Claire, hun skuffer ikke sine kunder. Og en statist i sin egen fantasi... jeg har masser af fantasier, som jeg som introvert menneske ikke deler med nogen.

Jeg forstår din pointe, men synes desværre ikke den rammer 100 procent plet. Serviceoplysning som nummer 4 mangler.

 

 Vi kan godt tilføje service som nr. 4 og når du siger du er oprigtig betvivler jeg det heller ikke.

at jeg så syntes det at anmelde andre mennesker at hamrende uetisk, er selvf en anden sag.

..og jeg husker i ihvertfald ikke din pik som lille :lol: 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

På den anden side kan jeg ikke huske at jeg har haft reell glæde af en eneste anmeldelse irl. Uanset pikstørrelsen involveret i referatet. De fleste af mine kedelige oplevelser jeg jeg fået hjælp med at finde herinde, men perlerne har jeg fundet af egen kraft.

Det må jeg så nikke genkende til. Til dels. Eller omvendt. Jeg har haft oplevelser, hvor jeg simpelthen ikke forstod, at man kunne skrive en god anmeldelse. Men jeg var jo ikke med og vi kan ikke skændes om den gode smag..

Men så har jeg også oplevelser for tiden, der er helt fantastiske og udelukkende er kommet, fordi jeg har læst om pigen på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 10 minutter siden:

Aha.. så det er en uselvisk serviceydelse for andres skyld? 

 

Selvfølgelig - altid for andres skyld :-) en tung byrde...

 

Claire skrev, for 4 minutter siden:

De 3 typiske grunde er vist 1. Skuffelse og vrede, 2. Forsøg på at gøre pigen glad 3. Underligt behov for at dele sin oplevelse og gøre pigen ufrivilligt til statist i sin egen fantasi..

Arhh, @Claire - de forskellige "loger" er vel i sin tid blevet dannet for at mænd kunne dele erfaringer. At pigerne så er blevet lukket ind - kan vi jo altid diskutere nytten af :-)
Mange vil rigtig gerne "please" pigerne - specielt de danske, hvorfor? vi kan kun gisne - men har vel hver især et svar ;-) Det er trods alt sjældent at vi løber med prinsessen på bordellerne... 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 1 minut siden:

Selvfølgelig - altid for andres skyld :-) en tung byrde...

 

Arhh, @Claire - de forskellige "loger" er vel i sin tid blevet dannet for at mænd kunne dele erfaringer. At pigerne så er blevet lukket ind - kan vi jo altid diskutere nytten af :-)
Mange vil rigtig gerne "please" pigerne - specielt de danske, hvorfor? vi kan kun gisne - men har vel hver især et svar ;-) Det er trods alt sjældent at vi løber med prinsessen på bordellerne... 

Dressmann

I så fald gætter jeg punkt 2 har sneget sig ind med pigernes ankomst :) 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

 

 Vi kan godt tilføje service som nr. 4 og når du siger du er oprigtig betvivler jeg der heller ikke.

at jeg så syntes det at anmelde andre mennesker at hamrende uetisk, er selvf en anden sag.

..og jeg husker i ihvertfald ikke dom pik som lille :lol: 

Det her får du selvfølgelig et kæmpe SYNES GODT OM for. Tak for det ;-)

Jeg er i konflikt med mig selv omkring dette. Derfor prøver jeg den bedste løsning / mindst dårlige løsning: at skrive om de virkelig gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 1 minut siden:

Det her får du selvfølgelig et kæmpe SYNES GODT OM for. Tak for det ;-)

Jeg er i konflikt med mig selv omkring dette. Derfor prøver jeg den bedste løsning / mindst dårlige løsning: at skrive om de virkelig gode oplevelser.

Man kan vel spørge pigen om hun er med på at hendes krop, personlighed og seksuelle færdigheder bliver kommenteret og foreviget på nettet? Og så respektere det.

Jeg var nøgen da jeg fortalte dig, at jeg ikke ønsker at blive anmeldt, så såfremt det var en forglemmelse er du selvf tilgivet :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Man kan vel spørge pigen om hun er med på at hendes krop, personlighed og seksuelle færdigheder bliver kommenteret og foreviget på nettet? Og så respektere det.

Jeg var nøgen da jeg fortalte dig, at jeg ikke ønsker at blive anmeldt, så såfremt det var en forglemmelse er du selvf tilgivet :P 

Jeg fortrød anmeldelsen og undskylder for den, for jeg respekterer når man siger nej. Det er også tilfældet nu - i forbindelse med en anden. Ved ikke lige hvad der er sket.. kan desværre ikke kalde det en forglemmelse, men jeg er ked af at den er skrevet og publiceret.

Redigeret af Nis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Jeg fortrød anmeldelsen og undskylder for den, for jeg respekterer når man siger nej. Det er også tilfældet nu. Ved ikke lige hvad der er sket.. kan desværre ikke kalde det en forglemmelse, men jeg er ked af at den er skrevet og publiceret.

No harm done, jeg har aldrig været sur over det, er jo vandt til at det sker i ny og næ.. intentions matter..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...