Hop til indhold

Recommended Posts

Havde selv min debut for kort tid siden og læser flittigt på dette forum, hvilket har givet skønne oplevelser. Nu fik jeg så lige lyst igen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burde ikke skrive - Da hun er en af de piger, man bare vil have for sig selv - Er man til petit piger med dejlige ægte små tits, så er Sandra INTET MINDRE, end verdensklasse - en Fantastisk sød, og total lækkke pige - Har haft fornøjelsen af endnu et besøg hos det lille nips, der virkelig mestre gfe - HJÆLP JEG ER SOLGT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er tilbage på AL i Kolding fra i dag. Skrev til hende tidligere på dagen, men har desværre ikke fået svar. Ville sgu ellers gerne have kigget lidt nærmere på hende her til aften :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
BJL skrev, den 22.9.2019 at 23:30:

Hun er tilbage på AL i Kolding fra i dag. Skrev til hende tidligere på dagen, men har desværre ikke fået svar. Ville sgu ellers gerne have kigget lidt nærmere på hende her til aften :-(

Synes jeg har meget svær ved at få svar fra hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har så været så heldig at besøge denne lille FANTASTISKE SKØNHED, af flere omgange - Håber hun passer på sig selv !! Og at de Gentlemen, der besøger hende, ligeledes behandler hende godt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I en tåge af endeløse fantasier, om de skønheder, der hovedsageligt frekventerer Sjælland ( og med en pæn grøn farve i hovedet ) - tjekkes alligevel til tider de " jyske " modeller, på diverse sites - 

Men med de præferencer, man søger her i det mørke Jylland, er der desværre langt mellem snapsene - Denne regnfulde mandag aften, kastede nok engang, i en liderlig stund, et kig på annoncelight, og dæleme jo - blev ramt af en hammer i ansigtet, der minder om den glade ungdom, når man så den pige man var vildt forelsket i -

HUN er tilbage - man tror sgu næppe det er sandt, men tirsdag ( i dag ), er den mega skønne polske skønhed - Sandra tilbage: 

 https://annoncelight.dk/showad/282338 

Har ikke vovet, mig ud på denne vanvittige " legeplads ", under corona virus - men dette besøg, giver udfordringer ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende igår. Hun er godt nok en lille fin petit pige.  Hun er utrolig nem at kaste rundt med og har meget let til fnis, grin og latter. Hun kigger ikke på uret men går meget op i at man får en fuldendt god oplevelse - det synes jeg er super fedt. 

 

https://annoncelight.dk/showad/282338

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...