Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/221781

Er lige kommet hjem efter en dejlig tur med denne lille nips

Først og fremmest det er hende på billederne og hun er kun i Danmark de næste 8-9 dage så rejser hun tilbage til Polen

Ankom til adressen døren stod åben banke på og gik så ind blev Mød at en lille pige (Sandra ) hun sagde straks hvor jeg kunne tage bade og så videre 

Efter badet fik vi hurtig klart pengesagerne og jeg lave mig på sengen kan kunne godt mærke hun var ny for hun bad om hvordan hun skulle gør men det var nu fint nok

På med kondomet (kan føres uden til 200 ekstra) hun kan nu godt sutte og det varede ikke længe for vi måtte igang med sexen 

Og hold nu da op hun var stram eller som hun sagde det at det var fordi jeg var den første kunde på dagen men kan kunne mærke hun nød det virkelig 

Efter er godt stykke time i forskellige positioner spurgte hun om jeg ikke snart var færdig for hun var ved at blive træt hun var ikke vant til sex i så lang tid 

Men det endte med jeg måtte igang selv og det var ikke noget problem

Da jeg gik sagde hun mange tak for opblevlsen og det gjorde jeg os hold kæft hun er skøn

Gentagelse vil ske hvis hun kom e til Danmark igen

Så pas på hende og se og kom afsted 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun ikke er vant til sex i lang tid er det nok fordi mændene plejer at komme hurtigt. :D

Jeg har bestemt også lyst til et besøg, men håber at hun kommer til Odense inden hun rejser hjem, så jeg ikke skal køre så langt. Pigerne på stedet plejer jo at skifte mellem Kolding og Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens...

så kom jeg også forbi hende igår....desværre hendes sidste dag...

fik adressen en parkeringplads da jeg ankom sendte jeg en sms, fik de nærmere info.. det det var privat lejlighed så meget diskret...

HOLD DA op en fræk lille sag der stod der... vi fik ordnet det økonomiske.. tog en time...ind i bruseren..var kommet direkte fra job...

døren bliver åbnet også hopper en 20årig lille sag ind i bruseren sammen med mig.. der fik jeg en positiv overraskelse.. vi leger lidt med hinanden der også videre ind i soveværelset... der bliver kysset og kælet.. hun tungekysser... jeg lagde mig på ryggen ville ikke mase hende :) så blev det til blowjob og allerede der var min leg tæt på at slutte da jeg ikke kunne modstå hendes dejlig krop... men på med dutten.. hun startede med at ride igen et fantastisk syn.. så blev det missionærstillingen... også benene helt oppe...  så ville jeg mærke hende mere så bagfra... amen kan ikke huske hvor mange stillinger der blev prøvet for kunne ikke få nok :) 

fik massage efter første runde sad og talte lidt også 2. runde igen...

hun er en fræk vild sag... men kunne mærke at hun var ny i branchen og hun var satme lækker.... desværre vil hun ikke være her så tit sagde hun... så hvis man har ledt efter en pige som faktisk er helt ny i branchen og ser godt ud så helt klart hende man skal besøge...

jeg fik hendes private email hun sagde hun ville skrive når hun vidste hvornår hun kom tilbage til DK igen jeg skal helt klart besøge hende igen.... billeder er af hende ingen tvivl hun ser ligeså godt ud i virkeligheden :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Citat
Knægten skrev, for 7 timer siden:

Ved ikke om der kun er mig men hun svar aldrig på de opkald eller smser jeg sender hendes vej desværre 

Hun svarer ikke på sms der vedrører en aftale til næste dag, da de oftest ikke bliver til noget.

Hun rejser vistnok i dag, så prøv om du ikke har heldet med dig inden hun smutter igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var i fredags hvor jeg opdagede at hun var tilbage skrev til hende og prøvede 1 eller 2 opkaldog det var efter kl 11 hvor hun selv skrev hun vil være på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Knægten skrev, den 20/1/2017 at 13:48:

https://annoncelight.dk/showad/221781

Er lige kommet hjem efter en dejlig tur med denne lille nips

Først og fremmest det er hende på billederne og hun er kun i Danmark de næste 8-9 dage så rejser hun tilbage til Polen

Ankom til adressen døren stod åben banke på og gik så ind blev Mød at en lille pige (Sandra ) hun sagde straks hvor jeg kunne tage bade og så videre 

Efter badet fik vi hurtig klart pengesagerne og jeg lave mig på sengen kan kunne godt mærke hun var ny for hun bad om hvordan hun skulle gør men det var nu fint nok

På med kondomet (kan føres uden til 200 ekstra) hun kan nu godt sutte og det varede ikke længe for vi måtte igang med sexen 

Og hold nu da op hun var stram eller som hun sagde det at det var fordi jeg var den første kunde på dagen men kan kunne mærke hun nød det virkelig 

Efter er godt stykke time i forskellige positioner spurgte hun om jeg ikke snart var færdig for hun var ved at blive træt hun var ikke vant til sex i så lang tid 

Men det endte med jeg måtte igang selv og det var ikke noget problem

Da jeg gik sagde hun mange tak for opblevlsen og det gjorde jeg os hold kæft hun er skøn

Gentagelse vil ske hvis hun kom e til Danmark igen

Så pas på hende og se og kom afsted 

 

 

Hvor er link til billederne ? jeg kan da ik finde billeder, kan i?

Jeg kan ellers se links til eroguide... ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 43 minutter siden:

Tænker måske at besøge hende den 30 eller den 1. Og så håber jeg hun er i Odense der. 

Hun plejer kun at være på nogle få dage, max 4-5 dage, så tror du må have hende til gode indtil næste gang hun er på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende igår i Odense... ja hvad skal man sige om hende som ikke i allerede har skreven, hun er virkelig på min top 5 listen.. topper den sikkert :)

men hun sagde at hun var der til Torsdag i denne omgang så i skal skynde jer gutter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun ser jo virkelig skøn ud. Når hun nu er så petit, som det lyder til at hun er, kan hun så godt klare en pik over gennemsnittet? og skal man være meget forsigtig med hende eller kan hun godt lide, at man går lidt til den og får lidt sved på panden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at hun skriver ny i branchen, når hun linker til 2 år gamle anmeldelser.

Men hendes 8 vagter kan selvfølgelig godt være spredt ud over 2 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt pigen, da jeg ikke helt er tilhænger af fake news ! 

Det kan jo ikke blive ved med at være 8 gang hun har vagt :( 

men når det er sagt, så får hun fine anmeldelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde hun været i Odense imorgen, så havde jeg også besøgt hende. 

Hun er en flot pige, og har kun fået en god behandling, de gange jeg har besøgt hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have smugkigget på dette forum i lang tid, og brugt diverse anmeldelser af de piger, som falder i min smag, til at fantasere om at turde tage skridtet - fuldt ud, og få taget "min mødom" hos en GP,  ja så bød muligheden sig til at gå hele vejen, igår ...

Har længe kigget på den lille polske skønhed - Sandra, og sidst hun var i Kolding, tog jeg mig mod til - og kontaktede hende - desværre var det lige op over hvor hun var på vej hjem, ( tænker jeg), for fik aldrig et svar fra hende. -

Men i går var hun tilbage, så prøvede igen lykken og sendte en sms til SANDRA, og bum - der kom svar med det samme. Bestilte en time. Grænseoverskridende på mange måder, når man aldrig har betalt for sex, før ... Hele cirkusset med at komme til den rigtige adresse, og blive guidet videre ind til den rigtige opgang osv. var nok det værste - da man ikke ønsker at blive genkend af nogen, havde man følelsen af, at ALLE, som færdes udenfor, kunne gennemskue ens forehavende, mens man stod der og ventede på en bekræftelses sms. Men NU skulle det være, så var nødt til at ignorerer de dumme tanker, om at trække følehornene til mig, og vende om. I stedet kom der hurtigt en sms, og så var det jo bare at komme hen til den rigtige adresse, og " liste " ind.

Her ventede så en SKØNHED, som efter min smag, var smukkere end jeg havde turdet drømme om. Hold da KÆFT en lille LÆKKER skabning. Udover et guddommeligt udseende, havde hun det sødeste væsen. Om hun er petit - det tror jeg nok ... De små bryster, waaauw - passede perfekt til den lille lækre krop, og røven, uha dada. Samt den smukkeste lille glatbarberede mis. En fantastisk tur i karrusellen, der i den grad må gøres om, inden hun rejser igen. PAS GODT PÅ HENDE, please.

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...