Hop til indhold
Guest Trinetease

Hvad skal der til....?

Recommended Posts

Jeg går meget op i diskretion.

Desværre er der mange dejlige piger som arbejder på bordeller, der ligger på adresser der langt fra er diskrete. Og derfor besøger jeg ikke dem alene pga. det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Claire skrev, for 1 minut siden:

Nu har jeg ikke hørt noget om at Cherie skulle være "udfordret", men det kan da godt være, at det ville være svært for andre. Hvis man har en ok forretning er det helt naturligt at man sætter prisen op, i talt med samfundsudviklingen, ingen kan da ikke forvente man bibeholder samme pris over..10-20 år, hvis ens øvrige udgifter  stiger? 

Nu taler jeg generelt og ikke om Cherie

selvfølgelig sætter man prisen op hvis man har en god forretning! men det kræver man har en god forretning… Er man udfordret sætter man almindeligvis ikke priserne højere end de andre i markedet. Dette er årsagen til priserne ikke er steget så meget eller næsten ingenting i en længere årrække. Helt almindelig udbud og efterspørgsel som styrer det. Og udbudet er steget kraftig med østpigerne hvilket har holdt priserne nede. 

Derfor giver det ikke så megen mening for rigtig mange du skriver "man styrer selv indtægten/prisen" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, Lige nu:

Nu taler jeg generelt og ikke om Cherie

Men nu var min priskommentar jo til Cherie og ikke til en pige, der brokker sig over ikke at ha kunder :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Claire skrev, for 4 minutter siden:

Men nu var min priskommentar jo til Cherie og ikke til en pige, der brokker sig over ikke at ha kunder :) 

 

Og selv om "alle" har rigeligt at lave...så er der stille, den stående løgn i vores branche...Ja de vælter jo ind....selv om pigen ikke kan betale huslejen....YES!

men vi andre har ikke fået lønforhøjelse i årevis, tilgængæld har vi fået forhøjet vores udgifter via alle vores annoncer osv er steget.

Taget udaf Cheries indlæg…Det er en generel snak men nok også lidt omfattende hende selv. Så kan man jo ikke bare sætte prisen som man lyster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 1 minut siden:

Og selv om "alle" har rigeligt at lave...så er der stille, den stående løgn i vores branche...Ja de vælter jo ind....selv om pigen ikke kan betale huslejen....YES!

men vi andre har ikke fået lønforhøjelse i årevis, tilgængæld har vi fået forhøjet vores udgifter via alle vores annoncer osv er steget.

Taget udaf Cheries indlæg…Det er en generel snak men nok også lidt omfattende hende selv. Så kan man jo ikke bare sætte prisen som man lyster

Sådan tolkede jeg det ikke, jeg læste det som om at hun mente at januar og februar er og altid har været, stille måneder og at det er derfor man tager på ferie..men måske jeg tog fejl, aner jo intet om hendes business..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo stor forskel på den timepris en gæst skal betale og pigens reelle timepris, som kan udregnes ved at tage bruttoomsætning minus omkostning og dividere med det samlede antal timer man bruger. Med det samlede antal timer indgår og de ikke betalbare timer til håndetering af mails, annoncering, chat, telefon samtaler, arbejdsrelateret transport m.v. 

Har egentligt tilpas med kunder og man ønsker at tjene mere, kan man selvfølgelig sætte prisen op, men man kan også nedbringe antallet af ikke betalbare timer. Det vil frigøre tid enten til andre formål eller til at nappe en kunde eller to mere. Så optimering af forretningen omkring effektivt at få gæster i butikken betyder faktiske mere end om timeprisen er 2000, 2100 eller 2.200

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har opgivet at læse alle kommentarerne i denne tråd :)

Personligt foretrækker jeg til enhver tid at besøge en dansk glædespige - og gerne på klinik, da jeg næsten kun har gode erfaringer herfra. Det er bare klart, at med en timepris på 2-2.200 kr., så sætter det nogle begrænsninger ift. hvor hyppigt det sker. Her må jeg sige, at Københavns-området bare har uendeligt mere at byde på end Fyn, hvor jeg bor. Så er det bare heldigt, at mit arbejde jævnligt bringer mig på den anden side af broen.

Men for at komme med et eksempel på, hvad der kunne få mig afsted, så er det sådan noget, som Maria her tilbyder.....champagne-spa med massage m.v, altså en lidt anderledes helhedsoplevelse til rimelige penge. Jeg kan alligevel ikke knalde i en time i træk. 

https://annoncelight.dk/showad/212691

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil vove den påstand at ALLE har mindre at lave. Og spekulationerne om div pigers indtjening er usmagelig - jeg spørger aldrig folk hvad de tjener, hverken piger eller gæster for den sags skyld.

Meningen med tråden var og er - Nytænkning!

Mange klinikker er alt alt for dyre i husleje....at der stadig er piger som vil arbejde der fatter jeg ikke. Nogle Jyde klinikker er direkte sjofle i deres husleje priser. Og forklaringen er altid at deres priser for gæsterne er højere, så den højere husleje er 'det værd'.... NOT.

Jeg tror alvorligt at branchen er moden til et eftersyn. Et opgør med 'sådan har vi altid gjort' måde  at tænke på. 

PD tror jeg ikke er vejen frem for alle piger - sammenholdet ryger, og det kræver virkeligt rygrad at kunne 'stå alene'.

FKK konceptet er så billigt og brugt i Tyskland at det aldrig ville kunne betale sig at investere i, i DK.

Sauna klubberne fra 00'erne er jo også forsvundet. 

Den med Photoshoppede billeder kan jeg godt forstå - de udenlandske piger lader dog til at tjene fornuftigt når de er her, og de har ofte falske fotos på.

Prisen lader til at betyde meget for mange af jer - så det er helt sikkert noget som ville være en god ide at kigge lidt på.

Jeg arbejdede på SMS-planet ( under den oprindelige ejer)..... priserne der var lavere end mange andre steder. 30 min 1000kr, dansk 600 osv.. og de steg ikke de pr hun havde det. Og der var ALTID mega travlt.

Når jeg høre om halve timer til 1200kr for alm blid sex er det jo helt vildt. Og endnu mere skørt med alle de tillæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror ikke den faldende omsætning på klinikker skyldes de udenlandske piger. tror nærmere de private danske piger,der bruger deres egen bolig til at tjene lidt ekstra penge ,til at forsøde livet med har et stort kunde underlag .huslejen skal de betale alligevel og et cvr nr tar de ikke så tungt . foretrækker selv at besøge de piger ,da de er mere flexible med tiden og ydelserne. kan ikke forestille mig at sidde i et venterum hos glædespige eller en tele der banker på 5 min før slutspurt.kan godt forstå en klinikpige må tage højere timeløn -dobbelt husleje -skat-teledame .så konkurrancen på pris er unfair.privat diskret er for mig =fair pris-afslappet møde med rimelig tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine, som selvstændig i detailbranchen kan jeg fortælle dig at alle små butikker uanset branche ikke har noget at lave. Det er de store butikker (kæder) og centre der tager de kunder der er folk vil have stort udvalg og så skal prisen altid pruttes ned. 70 % af danskernes julegaver er købt på nettet. Så verden forandre sig meget hurtig i øjeblikket. Så vi skal alle tænke nyt ellers kan vi ikke overleve, det samme i din branche der er det bare østfolket der kommer  og tager jeres kunder, fordi  de dumper prisen og undlader at betale skat og moms  imens de er i Danmark. Og alle vil gerne have deres ting så billigt så muligt folk er ligeglade med service og at man kan tale sammen. Det er det samme i detailbrachen folk er ligeglad med god service bare prisen er billig. Vi er oppe mod noget vi ikke kan styre så det gælder om at være først med noget nytænkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
sweetstone skrev, for 11 minutter siden:

tror ikke den faldende omsætning på klinikker skyldes de udenlandske piger. tror nærmere de private danske piger,der bruger deres egen bolig til at tjene lidt ekstra penge ,til at forsøde livet med har et stort kunde underlag .huslejen skal de betale alligevel og et cvr nr tar de ikke så tungt . foretrækker selv at besøge de piger ,da de er mere flexible med tiden og ydelserne. kan ikke forestille mig at sidde i et venterum hos glædespige eller en tele der banker på 5 min før slutspurt.kan godt forstå en klinikpige må tage højere timeløn -dobbelt husleje -skat-teledame .så konkurrancen på pris er unfair.privat diskret er for mig =fair pris-afslappet møde med rimelig tid.

Men at arbejde på den måde kan være farligt - og det er en lille smule ( meget) unfair at arbejde sort og måske også modtage div offentlige ydelser.

Men du har ret - jeg tror også at mange piger arbejder på den måde.

At være klinikpige og ikke betale skat osv er stort set umuligt.

Men det virkeligt triste er at klinikkerne dør på den unfair konkurrence. Og vi ryger 30 år tilbage i branchen mht sikkerhed osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 15 timer siden:

Hej Trine,

Yderst interessant tråd; som jeg tror vil få mig til at oprette en anden tråd en af de nærmeste dage som relaterer til denne :o)

Der er rigtigt mange ting i spil her, og en af de første "problemer" er at der er mange kunde typer (som man også kan læse), så der er forskellige kunde segmenter, som vil have noget forskelligt. Mit svar tager afsæt i mig selv, og selv om jeg føler at jeg er super unik :o), har jeg med tiden opdaget at jeg nok repræsenterer et rimeligt stort segment af den mandlige befolkning.

Den vare jeg efterspørger udbydes i forhold til mine erfaringer ikke. Jeg ønsker nemlig i lighed med mange andre i denne tråd en 100% oplevelse, altså en "ægte" oplevelse af at vi vil hinanden, og at vi begge yder en ihærdig indsats for at opretholde denne "illusion" som det jo som regel nødvendigvis må begrænses til at være. (omend der kan opstå undtagelser)

Jeg er ikke specielt "sexet" : jeg er heller ikke "u-sexet"; men for at jeg skal få en "perfekt" oplevelse, ville det være nødvendigt at jeg fik den opfattelse at jeg som et minimum oprigtigt kunne "gå an" men helst at jeg er værd at beskæftige mig med, alt andet slår ikke til.

Det jeg oplever er en vis ligegyldighed; en slags "opskrift" som har en række punkter som skal gennemgås for at opnå "målet".

Det lader til at være det samme "script" der anvendes uanset om det er en dansk eller en udenlandsk kvinde vi taler om.

Målet er ganske klart, nemlig min udløsning, som er afslutningen eller i nogle tilfælde midt vejen på seancen (i mit tilfælde normalt afslutningen) :o) (i hvert fald når vi taler om en professionel, privat går det ofte bedre, da der ofte stadig udvises oprigtig interesse og entusiasme fra kvindens side, hvilket jeg endnu ikke har oplevet fra en professionel)

Der er noget meget interessant i dette, da man jo i alle andre brancher taler om "professionelle", som normalt er bedre til deres speciale end en gennemsnits person, mens det jeg oplever er at GPer er mere erfarne og i mange tilfælde er mere åbne, men de er ikke nødvendigvis bedre til sex end alle andre kvinder, trods deres store erfarings grundlag.

Jeg har f.eks. flere gange undret mig over at GPer ikke kan eller vil lytte til min krops signaler, og derfor ikke kan maksimere mit klimaks, hvilket virker helt forkert for mig, da jeg jo netop betaler for deres "ekspert viden" som burde overgå alle gennemsnitlige individer når det gælder seksuel performance? (øvelse gør mester)

Jeg mener ikke prisen betyder noget eller ret meget, MEN det gør den når man ikke modtager den ydelse man forventer eller har forhåbninger om; i dette tilfælde (som er normen efter min mening), så begynder man jo at spekulere i at hvis man alligevel ikke kan forvente at få den oplevelse man så inderligt håber på, så kan det jo være rigtigt fornuftigt at minimere kost, så man har mulighed for at afprøve flere muligheder, så man måske opnår success til sidst.

Jeg har prøvet klinikker et par gange, og kan tilslutte mig de kommentarer som allerede er givet. Den tanke der kommer først er, "nu håber jeg at jeg kan nå at blive ordentligt seksuelt opstemt, så jeg kan nå at få min udløsning, inden jeg får besked på at nu er det nu eller aldrig"; det er ikke " i orden", uanset hvor lang tid der er gået. Det burde være en æressag at sørger for at kunden fik et ekstraordinær seksuel oplevelse, endda gerne også overraskende. Hvis dette var virkeligheden, ville der efter min mening aldrig være mangel på "kunder", men jeg er klar over at det kræver overnaturlig styrke at kunne involvere sig selv så dybt i hver individ som kommer ind igennem døren, men jeg (og jeg tror mange andre) ønsker en ægte seksuel oplevelse, ikke bare en fysisk aktivitet, som tilfældigvis udmunder i en udløsning; så kunne man som en anden også udtalte det, lige så godt åbne sin browser og selv klare resten.

Når man laver film taler man om "the fourth wall", altså den fjerde væg; der hvor kameraet står. Skuespillerne ser normalt aldrig aldrig direkte mod kameraet, for hvis de gør dette, så forsvinder illusionen med det samme, og publikum bliver opmærksomme på at de sidder i en biograf og ser en film. I jeres branche er det efter min mening det samme der gælder, i skal være mesterlige skuespillere på Oscar niveau, så i kan opretholde illusionen, og give kunderne en "ægte" oplevelse. Alt hvad der forstyrrer denne illusion er skadende for jeres virke, og burde elimineres fra processen, og det inkluderer altså tidstagning, mobil telefoner, og banken på døren.

En anden tanke som skræmmer mig, er at løbe ind i nogen man kender. Jeg læser ofte beretninger her, hvor kunder har set eller ligefrem sagt hej til hinanden, og dette er selvfølgeligt yderst skræmmende for dem af os som forsøger at opretholde 100% diskretion.

For mig personligt (måske ikke nær så gennemsnitligt) så ville jeg foretrække at seancen varede flere timer og inkluderede samvær og måske endda et måltid eller en drink som indledning, men den slags oplevelse virker meget uopnåelig, så længe prisen nærmer sig 2000 per time. Når man tænker på at denne pris svarer til en high-end IT ekspert, så føler man nok lidt at man ikke får nok "in return", så længe oplevelsen er alt anden end sublim, og sublim har jeg endnu kun oplevet med "amatører", hvilket er meget tankevækkende.

Nogle (fra begge sider taler om faste relationer), men dette er langt fra det jeg søger, jeg søger netop et meget begrænset alternativ til min faste relation; ikke for at erstatte eller skade denne på nogen måde, men tværtimod, for at opretholde og styrke denne, ved at udfylde tomrum, fantasier og uopfyldte behov.

Som jeg skrev fra starten, så repræsenterer jeg kun en del af den mandelige befolkning, så jeg vil åbne en ny tråd en af de nærmeste dage omkring hvad det egentligt er at kunderne efterspørgere, så håber jeg at den også kan bidrage til inspiration.

Jeg kan nok blive ved men at finde på mere at skrive, så jeg aflutter her for nu .... 5 bonus point til alle dem som formåede at læse helt til denne linje :o)

Kh

 

Jeg tager meget gerne imod mine 5 points.. Hvor mange point skal man have for at vinde og hvad vinder man.? Jeg er meget konkurrence minded.. Hahaha..

Spøg til side.. Man kan tit aftale en overnatning med de fleste piger for en 5000-6000.. Så er time prisen jo lidt mindre.. Især hvis man som mig er meget glad for at sove længe.. Hahaha.. 

Man kunne selvfølgelig vælge at afregne til sidst med pigen efter hvor lang tid man har brugt og så er bankningen fjernet jo.. Men prisen ville nok rende voldsomt op så.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tager meget gerne imod mine 5 points.. Hvor mange point skal man have for at vinde og hvad vinder man.? Jeg er meget konkurrence minded.. Hahaha..

Spøg til side.. Man kan tit aftale en overnatning med de fleste piger for en 5000-6000.. Så er time prisen jo lidt mindre.. Især hvis man som mig er meget glad for at sove længe.. Hahaha.. 

Man kunne selvfølgelig vælge at afregne til sidst med pigen efter hvor lang tid man har brugt og så er bankningen fjernet jo.. Men prisen ville nok rende voldsomt op så.. 

Især hvis man sover meeeeget længe :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skal forny jer ????

Hit ud af hvad jeres gæster ønsker.  og sørg for at de får det

det finder i ud af ved samværet.

det lyder let men er det ikke.

Det er sagen

den der først finder løsningen har vundet

Her lidt at tænke over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 4 minutter siden:

I skal forny jer ????

Hit ud af hvad jeres gæster ønsker.  og sørg for at de får det

det finder i ud af ved samværet.

det lyder let men er det ikke.

Det er sagen

den der først finder løsningen har vundet

Her lidt at tænke over.

men time prisen skal jo stadig være høj  pga husleje til klinik -skat-løn til tele . tror stadig prisen er en vigtig faktor ,for nedgangen af klinik kunder .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
fiskermanden skrev, for 11 minutter siden:

I skal forny jer ????

Hit ud af hvad jeres gæster ønsker.  og sørg for at de får det

det finder i ud af ved samværet.

det lyder let men er det ikke.

Det er sagen

den der først finder løsningen har vundet

Her lidt at tænke over.

Men det er jo derfor jeg har oprettet tråden...... for at høre hvad der kunne være med til at få gang i butikken :-)

Den der med at gætte sig frem til hvad en mand ønsker virker altså ikke.... heller ikke under samværet. Jeg har lavet det her i lidt tid nu - og der er stadig mænd jeg ikke kan greje.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skulle måske prøve at lave en form for et loyalitetskort med nogle fordele for kunden, evt bedre pris ved flere besøg eller andre gode fordele.

så man fastholder sin kunde og giver ham fordele ved at være trofast. Bare en tanke. Da alt desværre går på pris i dag, man kan jo ikke sælge ydelser på nettet endnu det kommer nok snart desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎19‎-‎01‎-‎2017 at 21:06:

Huslejerne på klinikkerne OG pd er høje og div annonce sites er heller ikke billlige.

En vagt for mig løber op i 14-1600 i Kbh UDEN Teledame.

Jylland er langt dyrere end Kbh mht leje priser og Teledame Plus transporten er dyr

 
Det som du skriver her synes jeg er et stort problem. Klinikejeren lægger hele den økonomiske risiko over på GP'en. Hun bliver så nødt til at tage nogle høje priser for at være nogenlunde sikker på at få dækket sine omkostninger.
 
Jeg har et forslag. Jeg tror ikke jeg kan tage æren for det, for det har vist været nævnt før herinde. Men klinikken kunne prøve at tage entre fra både GP og gæst. Det kunne være at både GP og gæsten skulle betale en entre på lad os sige 200kr. På den måde påtager klinikken sig en større økonomisk risiko.
 
Fordele:
  • GP'en tager kun en lille økonomisk risiko pr. vagt, hvis hun betaler 200 pr. vagt.
  • Måske får hun lyst til at tage flere vagter.
  • Flere piger får lyst til at tage en vagt på klinikken.
  • GP'en kan sætte sin pris lidt ned, så en time samlet kommer til at koste maks. 2000.
  • Klinikejeren får en interesse i at gøre klinikken indbydende for både GP'er og gæster.
Hvad forventer jeg at få for de 200kr i entre: Først og fremmest et langt varmt bad både før og efter tiden med den skønne. Men ellers må det jo være klinikejerens ansvar selv at gøre nogle tiltag som kan tiltrække gæster og GP'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
kayano skrev, for 8 minutter siden:

Man skulle måske prøve at lave en form for et loyalitetskort med nogle fordele for kunden, evt bedre pris ved flere besøg eller andre gode fordele.

så man fastholder sin kunde og giver ham fordele ved at være trofast. Bare en tanke. Da alt desværre går på pris i dag, man kan jo ikke sælge ydelser på nettet endnu det kommer nok snart desværre. 

Det var faktisk en rigtig god ide :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
kaninen skrev, for 6 minutter siden:
 
Det som du skriver her synes jeg er et stort problem. Klinikejeren lægger hele den økonomiske risiko over på GP'en. Hun bliver så nødt til at tage nogle høje priser for at være nogenlunde sikker på at få dækket sine omkostninger.
 
Jeg har et forslag. Jeg tror ikke jeg kan tage æren for det, for det har vist været nævnt før herinde. Men klinikken kunne prøve at tage entre fra både GP og gæst. Det kunne være at både GP og gæsten skulle betale en entre på lad os sige 200kr. På den måde påtager klinikken sig en større økonomisk risiko.
 
Fordele:
  • GP'en tager kun en lille økonomisk risiko pr. vagt, hvis hun betaler 200 pr. vagt.
  • Måske får hun lyst til at tage flere vagter.
  • Flere piger får lyst til at tage en vagt på klinikken.
  • GP'en kan sætte sin pris lidt ned, så en time samlet kommer til at koste maks. 2000.
  • Klinikejeren får en interesse i at gøre klinikken indbydende for både GP'er og gæster.
Hvad forventer jeg at få for de 200kr i entre: Først og fremmest et langt varmt bad både før og efter tiden med den skønne. Men ellers må det jo være klinikejerens ansvar selv at gøre nogle tiltag som kan tiltrække gæster og GP'er.

Der var på et tidspunkt et par klinikker i Kbh som tog en symbolsk entre....50kr mener jeg det var. Og mændene blev mildest talt rasende, og de fik drøje huk på nettet over det.

Men ideen er faktisk ikke så tosset, og jeg tror at det vitterligt ville gøre at flere piger ville turde at tage en vagt. Sådan som det er nu dropper de nemlig ind og ud alt efter om det er 'gode' måneder eller ej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder spændende at tænke andeledes nye Konsepter nye ideer og sammenhold ,  måske sommerhuse om sommeren, hvor flere piger er sammen i en weekend, vi ved jo godt, at når noget er mega godt, så kører vi jo efter det, men vi skal jo også have fri, jeg skal næsten vede alt 8 uger i forvejen, så ikke så nemt at få alt planlagt :( .  eller man skulle lave nogle mega sammen hold  af gæster og GP i hver kvartal. Det er jo en stor udgift for en GP først tøj... hår så rejse og leje af lokale et sted. måske vi skulle hjælpe lidt mere til med private steder... hvor GP kunne komme og have klinik gratis, klar det skal da være ordentlige forhold.  vi må jo tænke helt nye tanker , kom med jeres ideer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
fiskermanden skrev, for 4 minutter siden:

SØRG FOR MANDEN FÅR EN OPLEVELSE

Det er det han kommer efter

Det er enkelt

Men hvad ønsker han ????

Jeg er ked af at sige det, men en gæst er med ansvarlig for om han FÅR EN GOD OPLEVELSE ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

jooo..nytænkning på hvilket område ???? pigens forhold, eller kundens oplevelse ????.. prøv at kikke i bagspejlet inden for udviklingen på dette område, der hvor jeg ser den største udvikling er inden for de  økonomiske interesser, der bliver brugt alt for mange kræfter på penge, og atter penge.

Der er lige så mange piger på markedet som tidligere, den nytænkning der er realiseret er at flere piger går 100% privat/diskret sammen med en fast kundekreds, og derudfra har plejet deres personlige interesser, samt ligeledes kundens oplevelse...:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...