Hop til indhold
Guest Trinetease

Hvad skal der til....?

Recommended Posts

sweetstone skrev, for 3 timer siden:

de private danske piger,der bruger deres egen bolig til at tjene lidt ekstra penge ,til at forsøde livet med har et stort kunde underlag .huslejen skal de betale alligevel

At modtage gæster i egen bolig kan være forbundet med en stor risiko - og jeg tror heller ikke, at det er alle privat/diskretpiger, som arbejder i egen lejlighed.

Én eneste gang har jeg besøgt en pige i hendes egen lejlighed - og kun to gange derudover har jeg besøgt privat/diskretpiger, som bestemt ikke arbejdede i deres egen bolig.

Ellers har jeg som tidligere nævnt ikke erfaring med privat/diskret ud over disse få gange (og den ene er nogen tid siden) - men mon ikke også en del privat/diskret foregår i lejede lejligheder eller i lejligheder, som flere piger bruger på skift?

At lukke en lind strøm af gæster ind i sin egen, private bolig ville jeg betragte som noget af en tillidserklæring!

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne også, lave happy hour i ved selv hvornår på dagen der er mindst at lave. Kun happy hour hvis man køber ½ eller1 time og har bestilt tid.

Der må være både dage og timer på dagen hvor der ikke sker ret meget. Igen hvis prisen er rigtig så kommer kunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt havde jeg osse for snart mange år siden den glæde i en periode at besøge en pige, som solgte rabatkort - eller klippekort, som vi kaldte dem. Man betalte på forhånd XXXX antal kroner, og så kunne man efterfølgende besøge pigen X antal gange for summen og få et klip i kortet hver gang.

Det gav en rabat på XXX antal kroner pr. besøg - men krævede naturligvis, at man kunne betale en større sum på én gang først.

Pigen havde så den fordel, at hun vidste, hvem der kom - til gengæld forventedes kortet så også indfriet i overskuelig fremtid. Det er naturligvis kun en fremgangsmåde, man kan bruge som gæst, hvis man virkelig ved, at man har lyst til at besøge netop denne pige flere gange.

Idéen brugte jeg senere til en anden pige. :)

Om idéen kan bruges hér, ved jeg ikke - men nu er den givet.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Grækeren skrev, for 30 minutter siden:

jooo..nytænkning på hvilket område ???? pigens forhold, eller kundens oplevelse ????.. prøv at kikke i bagspejlet inden for udviklingen på dette område, der hvor jeg ser den største udvikling er inden for de  økonomiske interesser, der bliver brugt alt for mange kræfter på penge, og atter penge.

Der er lige så mange piger på markedet som tidligere, den nytænkning der er realiseret er at flere piger går 100% privat/diskret sammen med en fast kundekreds, og derudfra har plejet deres personlige interesser, samt ligeledes kundens oplevelse...:)

 

Antallet af Danske piger er halveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Trine, du er jo gammel i gårde i denne branche og som du selv siger, kender du en en del GPer og klinikker.

Har I aldrig selv diskuteret hvordan I kunne vende skuden ? Hvis ja, hvorfor er det ikke sket og tror du der vil ske noget nu ? Du skriver I et af dine indlæg at du håber nogle folkene bag klinikkkerne læser med herinde - men jeg tvivler lidt på at det der vil ske noget selvom en Mutter eller to skulle læse med her.

Pigerne og folkene bag klinikkerne har fået masser af gode råd og kundetilkendegivelser i denne streng, men min opfattelse af folkene bag visse danske klinikker, er, at de ikke interesser sig synderligt for fornyelse, at lytte til kunderne, nytænkning. Enhver ordentlig anden virksomhed som har tabt så massive markedsandele som de danske klinikker havde fornyet sig allerede, men de danske klinikker kører med business as usual år efter år alt imens de mister markedsandele år efter år. Klinikejerne/mutterne og deres manglende evner til at være innovative er en del af problemet også, men der er jer piger der har muligheden for at påvirke dem i en mere innovativ retning når I er i personlig kontakt med dem, men tvivler ikke på det er opad bakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 33 minutter siden:

Antallet af Danske piger er halveret.

Der er ingen tvivl om at antallet er klinikker er faldet, men har jeg ret i, at ser vi over tid, så har fuldtidspigerne (altså dem der har dette som eneste indtægt" flere vagter end tidligere. 

Jeg har siddet og kikket lidt på nogle klinikker, og det er ikke udsædvanlig at nogle piger har ca 2-3 vagter pr. uge typisk også fordelt på flere steder.  Det er jo klart at hvis vi skal tale en passende løn for en fuldtidsGP, så er det relevant at hører lidt om hvad man i snit bør kunne forvente før skat om månedens på basis af X antal vagter. Vi behøver nok ikke at hører det, men dem der skal sparre jer er jo nød til at kende disse forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, den 19/1/2017 at 23:08:

For mig er det vigtigt at opbygge et kendskab til kvinden før end jeg kan have noget sexuelt sammen med hende.

Derfor bruger jeg ofte thai massage, hvor man kan prøve om kemien er i orden mens man for massage. 1 times kemiprøve koster 4-500 kroner. Når man som jeg skal bruge minimum 3 - 4 besøg før end at jeg ved om kemien er i orden, så bliver det hurtigt en dyr fornøjelse at finde den rette danske GP'er.

Desuden så har thai'erne den fordel at man sjældent løber ind i en der ligner ens kone eller datter.

Så hvis de danske GP'er skal have en chance, så bør der være en mulighed for at lære jer bedre at kende inden man kommer til sexen.

Dette kunne måske være at der var en chat funktion på jeres annoncesider eller at i har andre tilbud end bare sex f.eks man kan booke jer 1 time til 500 kr. hvor der bare snakkes. Det er noget som jeg syntes kunne være rart og give mig mere mod på at besøge danske GP'er.

Mange privat / diskret piger kan kontaktes direkte, så du kan tale / skrive med dem inden et besøg, indenfor rimelighedens grænser selvfølgelig ;-) Selv bruger jeg oceaner af tid på kundepleje, og skriver gerne med nye kunder inden besøg, hvis jeg fornemmer at de er seriøse.....

Du kan også booke kortere tid eller en massage første gang ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Aros Du har fuldstændigt ret.

Den danske del af branchen har sovet gevaldigt i timen.

Men jeg er nu alligevel ret sikker på at Mutrene rundt omkring læser med, om de så lære noget....det er en helt anden sag.

Men generelt oplever jeg faktisk at pigerne/klinikkerne er mere en moden/friske på en ændring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fornyelsen er allede på vej - alene det at vi her på  sitet kan "flirte" med pigerne og indsamle inspiration / mod til at aflægge dem et besøg er nyt

Snart vil vi kunne se dem optræde på videoprofiler i fuld HD kvalitet, hvor der med voiceover og interviews bliver reklameret for deres præstationer og avancerede servicrydelser

Fat mod drenge, og fortvivl ikke - Glædelspigen vil  fortsat bestå, og hun vil i fremtiden blot blive endnu mere uimodståelig...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Der er ingen tvivl om at antallet er klinikker er faldet, men har jeg ret i, at ser vi over tid, så har fuldtidspigerne (altså dem der har dette som eneste indtægt" flere vagter end tidligere. 

Jeg har siddet og kikket lidt på nogle klinikker, og det er ikke udsædvanlig at nogle piger har ca 2-3 vagter pr. uge typisk også fordelt på flere steder.  Det er jo klart at hvis vi skal tale en passende løn for en fuldtidsGP, så er det relevant at hører lidt om hvad man i snit bør kunne forvente før skat om månedens på basis af X antal vagter. Vi behøver nok ikke at hører det, men dem der skal sparre jer er jo nød til at kende disse forventninger.

Fuldtids pigerne har færre vagter pr uge nu en tidligere. 

Pigerne har simpelthen lært ikke kun at satse kun på denne her branche.

De kan jo i princippet have 5 vagter om ugen og stadig sidde og tjene ingenting.

Fyi: PD har altid eksisteret. Også da jeg startede, og i lige så stor målestok, men dengang havde PD pigerne en mini annonce i avisen på 2 linier, det var nok dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

 

Den med Photoshoppede billeder kan jeg godt forstå - de udenlandske piger lader dog til at tjene fornuftigt når de er her, og de har ofte falske fotos på.

 

 

Du skriver i et af dine indlæg at det er de samme tre fotografer der tager billeder af pigerne på mange af de danske klinikker og har gjort det i 8 år.  Hvorfor har de monopol og er ikke blevet fyret ?  Jeg har ikke tal på om det er 12, 14 eller et andet antal kunder i denne tråd der har givet udtryk for at disse ekstremt photoshoppede billeder de danske klinikker bruger er irriterende for os kunder, fordi billederne slet ikke passer med virkeligheden og det mindsker for nogen af os lysten til at besøge disse klinikker og hellere vælge en privat diskret dansk pige der tit kun har amatørfotos eller selfies i deres annoncer, for der passer billederne meget bedre med virkeligheden.

Du skriver at nogle af østpigerne også bruger photoshoppede billeder. Ja men det var da netop der I kunne diffentiere jer fra østpigerne. Du skriver videre at de har kunder nok på trods af de photoshoppede billeder. Hmmmm. Jeg VED fra personlig erfaring at nogle af de mest roste østpiger på Eroguide der arbejder i Jylland ikke bruger billeder der er så massivt photoshoppede som de billeder de danske klinikker bruger.

Det er ikke for at  hænge nogen ud, men Jeniffers photoshoppede billeder kontra Jeniffers selfies, ja som kunde ville hendes selfies give mig lyst til at besøge hende, i den grad endda, men de der photoshoppede billeder, man bliver træt af dem fordi man ved at virkeligheden slet ikke passer overens med disse billeder.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, den 19/1/2017 at 23:54:

Præcis. Og et passende firmanavn samt CVR nr. I skal jo alligevel betale skat og moms, så vi andre kan jo lige så godt trække det fra.

Jeg skal tjene næsten 5.000 for at aflevere 2.000 kontant.

Hvis jeg derimod får en faktura på 2.000 inkl. Moms, så kan jeg med andre ord tage afsted 2,5 gange så meget for mine 5.000.

Ja, det kunne være fint, men vi kan desværre ikke skrive vores CVR.nr uden samtidig at give adgang til fuldt navn og privat adresse, hvilket ikke er så hensigtsmæssigt i denne branche ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som frisindet svensker følger jeg udviklingen i det danske prostitutionsmiljø med tiltagende bekymring. Jeg er faktisk bange for at hvis den seriøse del af branchen med danske piger langsomt dør ud så giver det på sigt ny vind i sejlene for de kræfter der gerne vil indføre en sexkøbslov efter svensk model. Uden tvivl er det meget lettere at lovgive over hovedet på østpiger uden forankring i det danske samfund, end at tage den politiske debat med velformulerede danske sexarbejdere som kæmper for retten til at udøve erhvervet under sikre og lovlige forhold!

Jeg synes i bund og grund at et besøg på et dansk bordel er rigtigt hyggeligt og jeg har haft mange gode oplevelser siden jeg i 2010 (med hjertebanken og bule i bukserne!) for første gang ringede på hos Citygirls. Men jeg går altså ikke på bordel så tit som jeg en gang gjorde og jeg indser at hvis jeg ønsker at de danske bordeller skal være der også i fremtiden så har jeg som kunde et stort ansvar. Så mit forsæt for 2017 er at gå på et seriøst dansk bordel en gang per måned! :)

Men alle (kunder, piger og muttrer/bordelejere) som værner om den danske bordelkultur har jo et fælles ansvar og her er mine forslag til små forandringer der måske kunne gøre en lille forskel:

  • Hvis prisen for 30 minutter stadig var 1000 kr i stedet for 1100/1200 kr ville jeg nok have gået på bordel mere tit de sidste par års tid. Økonomisk er forskellen mellem 1000 kr og 1100 kr kun 10% - men psykologisk er den meget større! Måske kunne man som et test prøve at sætte prisen ned 10% på "sløje dage" (måske i starten af ugen?) og se om det kunne lokke nærige svenskere og andre økonomisk sindede! :P
  • Hold op med at banke på døren... det er vildt usexet og stressende! Med hjælp af et almindeligt ur på væggen burde faktisk pigen og hendes gæst uden problemer kunne holde styr på tiden. Så ville man jo også som kunde være 100% sikker på at få den tid man har betalt for.
  • Måske kunne færre, men større bordeller med flere værelser og flere piger (3-5?) på vagt samtidig være en mulighed? Så ville jo de faste omkostninger deles på flere piger. Et større "udvalg" af piger på en enkelt vagt kunne måske også lokke flere drop-in besøgere? Det jeg synes er rigtig rart med at gå på bordel i Berlin er ikke at det er billigere end i DK eller at pigerne er noget særligt - men at der samtidig er 7-8 piger på vagt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Gad vide om det er et krav på de danske klinikker at man skal have taget fotos af en af de tre fotografer som Trine har omtalt og som åbenbart har monopol på at tage billeder af pigerne, og om pigerne skal bruge de billeder de tager. Eller om pigerne har frihed til selv at vælge fotograf eller bare bruge selfies. På de danske klinikkers hjemmesider virker det til at alle pigers billeder SKAL være disse photoshoppede billeder, i og med at man kan se at alle piger bruger dem på klinikkerne. Hvis det er korrekt så et er at klinikkerne aktivt vælger hvad pigen må tage for hendes ydelser, at de også aktivt bestemmer hvad hun ikke må tilbyde, men hvis klinikken også bestemmer hvordan pigen skal markedsføre sig selv på via fotos, så kan man godt sige at de danske klinikker binder pigerne på hænder og fødder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aros skrev, for 16 minutter siden:

Du skriver i et af dine indlæg at det er de samme tre fotografer der tager billeder af pigerne på mange af de danske klinikker og har gjort det i 8 år.  Hvorfor har de monopol og er ikke blevet fyret ?  Jeg har ikke tal på om det er 12, 14 eller et andet antal kunder i denne tråd der har givet udtryk for at disse ekstremt photoshoppede billeder de danske klinikker bruger er irriterende for os kunder, fordi billederne slet ikke passer med virkeligheden og det mindsker for nogen af os lysten til at besøge disse klinikker og hellere vælge en privat diskret dansk pige der tit kun har amatørfotos eller selfies i deres annoncer, for der passer billederne meget bedre med virkeligheden.

Du skriver at nogle af østpigerne også bruger photoshoppede billeder. Ja men det var da netop der I kunne diffentiere jer fra østpigerne. Du skriver videre at de har kunder nok på trods af de photoshoppede billeder. Hmmmm. Jeg VED fra personlig erfaring at nogle af de mest roste østpiger på Eroguide der arbejder i Jylland ikke bruger billeder der er så massivt photoshoppede som de billeder de danske klinikker bruger.

Det er ikke for at  hænge nogen ud, men Jeniffers photoshoppede billeder kontra Jeniffers selfies, ja som kunde ville hendes selfies give mig lyst til at besøge hende, i den grad endda, men de der photoshoppede billeder, man bliver træt af dem fordi man ved at virkeligheden slet ikke passer overens med disse billeder.

Jeg skrev at de udenlandske piger har falske fotos på ;-)

Jeg bliver aldrig en selfie dronning, men jeg kan godt forstå at i syntes at de er bedre end de fotografers billeder som er på markedet pt. Desværre er det mega svært at finde prof fotografer som rent faktisk vil fotografere pigerne.

Jeg har også mødt temmeligt mange piger, hvor jeg har været lettere overrasket over den manglende lighed mellem fotos og virkeligheden.

Mine allerførste billeder tog min X kæreste, iført lingeri fra H&M og der var ikke redigeret et eneste hår. 

Jeg tænker at det er på tide at prøve noget nyt mht fotos.

Jennifer skrev faktisk at hun havde ønsket at få sine selfies på klinikkens hjemmeside, men at de havde sagt nej. Det er edderdylme arrogance overfor Jennifers butik.

Mutrene 'glemmer' at pigerne i virkeligheden er deres kunder. Vi betaler DEM..... dyrt ovenikøbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Jeg skrev at de udenlandske piger har falske fotos på ;-)

Jeg bliver aldrig en selfie dronning, men jeg kan godt forstå at i syntes at de er bedre end de fotografers billeder som er på markedet pt. Desværre er det mega svært at finde prof fotografer som rent faktisk vil fotografere pigerne.

Jeg har også mødt temmeligt mange piger, hvor jeg har været lettere overrasket over den manglende lighed mellem fotos og virkeligheden.

Mine allerførste billeder tog min X kæreste, iført lingeri fra H&M og der var ikke redigeret et eneste hår. 

Jeg tænker at det er på tide at prøve noget nyt mht fotos.

Jennifer skrev faktisk at hun havde ønsket at få sine selfies på klinikkens hjemmeside, men at de havde sagt nej. Det er edderdylme arrogance overfor Jennifers butik.

Mutrene 'glemmer' at pigerne i virkeligheden er deres kunder. Vi betaler DEM..... dyrt ovenikøbet.

Helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

Jeg skrev at de udenlandske piger har falske fotos på ;-)

Jeg bliver aldrig en selfie dronning, men jeg kan godt forstå at i syntes at de er bedre end de fotografers billeder som er på markedet pt. Desværre er det mega svært at finde prof fotografer som rent faktisk vil fotografere pigerne.

Jeg har også mødt temmeligt mange piger, hvor jeg har været lettere overrasket over den manglende lighed mellem fotos og virkeligheden.

Mine allerførste billeder tog min X kæreste, iført lingeri fra H&M og der var ikke redigeret et eneste hår. 

Jeg tænker at det er på tide at prøve noget nyt mht fotos.

Jennifer skrev faktisk at hun havde ønsket at få sine selfies på klinikkens hjemmeside, men at de havde sagt nej. Det er edderdylme arrogance overfor Jennifers butik.

Mutrene 'glemmer' at pigerne i virkeligheden er deres kunder. Vi betaler DEM..... dyrt ovenikøbet.

Ja, jeg fant tre af mine billeder på en udlandsk piges annonce. Eller en kær mand skrev til mig og gjorde mig ops på det. 

Det med prof billeder er ikke altid pigernes valg. Jeg kunne ikke starte i Kolding hvis jeg ikke fik prof billeder. 

Jeg ønskede at vi gemte min mave på mine først billeder. Ikke redigerede den væk men tog billederne så maven ikke var synlig. Det gjorde at jeg fik kunder som troede jeg var tynd selvom jeg skriver jeg er buttet. Skriver højde og vægt. Skulle tror det ikke krævede meget at opdage jeg ikke er tynd. Har desuden amatør billeder og prof billeder. Så det burde være muligt.

desuden har jeg altid været buttet. Mens jeg har været pige så det skulle ikke være til at misforstå. De nye prof billeder lavede vi mere mave.

synes de redigere er gode da de gør mig mere anonym :D de skal selvfølgeligt ikke være helt anderledes fra virkeligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 27 minutter siden:

Jeg skrev at de udenlandske piger har falske fotos på ;-)

Jeg bliver aldrig en selfie dronning, men jeg kan godt forstå at i syntes at de er bedre end de fotografers billeder som er på markedet pt. Desværre er det mega svært at finde prof fotografer som rent faktisk vil fotografere pigerne.

Jeg har også mødt temmeligt mange piger, hvor jeg har været lettere overrasket over den manglende lighed mellem fotos og virkeligheden.

Mine allerførste billeder tog min X kæreste, iført lingeri fra H&M og der var ikke redigeret et eneste hår. 

Jeg tænker at det er på tide at prøve noget nyt mht fotos.

Jennifer skrev faktisk at hun havde ønsket at få sine selfies på klinikkens hjemmeside, men at de havde sagt nej. Det er edderdylme arrogance overfor Jennifers butik.

Mutrene 'glemmer' at pigerne i virkeligheden er deres kunder. Vi betaler DEM..... dyrt ovenikøbet.

Hej du skrev @Trinetease  du tænker, at det er på tide at prøve noget nyt mht fotos. måske nogle GP kunder gerne vil udstilles sammen med GP i annoncer billeder på nettet og derved kunne GP tjene lidt mere. eks. at det koster, at være med i GP annonce billeder en hvis beløb pr. mdr. eller uge :) kunne sku være mega frækt at prøve det <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Markild skrev, for 1 minut siden:

Hej du skrev @Trinetease  du tænker, at det er på tide at prøve noget nyt mht fotos. måske nogle GP kunder gerne vil udstilles sammen med GP i annoncer billeder på nettet og derved kunne GP tjene lidt mere. eks. at det koster, at være med i GP annonce billeder en hvis beløb pr. mdr. eller uge :) kunne sku være mega frækt at prøve det <3

Så må du finde en Domina - de plejer at være friske på at 'udstille' deres gæster. 

Jeg er ret sikker på at bla min kundegruppe vil tænde af på at se en nøgen mand i mine reklamer ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da også lige komme med et lille input til denne spændende tråd

en ting der undrer mig meget,er at der kun er 2 klinikker i hele dk hvor man kan se hvilke ydelser de forskellige piger tilbyder(cassiopeiastars og sg)

Feks kunne jeg rigtigt godt tænke mig og besøge Jennifer,men hun skriver jo bare at hun tilbyder alt det blide og lettere avanceret,og så må man så selv gætte sig til om hun synes feks sorte kys,en 69'er eller fodfetich,er for avanceret for hende :-)

det svarer til at Elgiganten reklamerede for en bærbar uden at skrive hvilket drev,ram og størrelse på skærm den havde.

tror ik jeg er den eneste der bruger meget tid på at finde de rigtige piger og besøge,det jo mange penge og man vil gerne ha en go oplevelse for pengene,og det ville hjælpe meget hvis pigerne annoncerede med deres ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 22 minutter siden:

... eller bare medLEMs kort :D

Uha der er mange måde at tænke på, det medlemskort : skulle man så have det med til den GP og så få et stempet for hver 1 time sammen med GP eller ½ time, og ved 5 eller 10 timer fik man så et % tal  i rabat hos den glædespige.. eller hvordan skal den medlemskort funger :), men det lyder som en god ide <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 8 minutter siden:

Uha der er mange måde at tænke på, det medlemskort : skulle man så have det med til den GP og så få et stempet for hver 1 time sammen med GP eller ½ time, og ved 5 eller 10 timer fik man så et % tal  i rabat hos den glædespige.. eller hvordan skal den medlemskort funger :), men det lyder som en god ide <3

 

Et medlemskort der ligger i pungen sammen med credit kort og sygesikring.

Jeg går til fitness, badminton og GP, og er medlem alle stederne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 18 minutter siden:

Et medlemskort der ligger i pungen sammen med credit kort og sygesikring.

Jeg går til fitness, badminton og GP, og er medlem alle stederne ;)

God ide ... men hvad med en App som medlemskort :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Trinetease skrev, for 7 timer siden:

FKK konceptet er så billigt og brugt i Tyskland at det aldrig ville kunne betale sig at investere i, i DK.

Hvordan skal det forståes?

Synes da ikke FKK er billigt på nogen måde, hverken entreen eller prisen på sex (i en Tysk kontekst) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...