Olsen71 10 Skrevet 18. Januar, 2017 Nogle der ved om der er Piger i gaden i aften ( Odense ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 18. Januar, 2017 Der var 2 piger i går aftes...Udenlandske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderen 6 Skrevet 18. Januar, 2017 Jeg har lige været forbi 3 gange i løbet af 30 min ca. og jeg mødte ikke nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderen 6 Skrevet 19. Januar, 2017 Er nu igen på strassen i Odense, ingen damer,men jeg sidder og venter med en grøn pils. Har efter hånden ventet længe. Tror jeg kunne tjene en god sjat selv på at suge alle de mænd som er kommet forbi indtil videre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 20. Januar, 2017 Ridderen skrev, for 18 timer siden: Er nu igen på strassen i Odense, ingen damer,men jeg sidder og venter med en grøn pils. Har efter hånden ventet længe. Tror jeg kunne tjene en god sjat selv på at suge alle de mænd som er kommet forbi indtil videre Så må du jo tilbyde din assistance. Måske der er nogen der er interesseret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 22. Januar, 2017 22 cm and thick skrev, den 20/1/2017 at 17:15: Så må du jo tilbyde din assistance. Måske der er nogen der er interesseret. den var god !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pjk13 Skrevet 12. December, 2017 Er der nogen som ved om der er muligt at fange dem på mobel?? Måske nogen som har nr,?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 12. December, 2017 du kan ikke fange nogen af dem på mobil, den er lige blevet stjålet, får jeg altid som svar,, der er ikke mange danske piger der. Mandag aften var der en mørk, og en udenlandsk, temmelig arrig, har ingen sted kun i bilen. Når svaret var ikke i bilen, stod fråden nærmest ud af munden på hende.. Så ikke int. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pjk13 Skrevet 12. December, 2017 Haha det må være en til dem i den hårde afd. ))) Men tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fredelar83 0 Skrevet 6. Januar, 2018 Nogen der ved hvor pigerne er i aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 9. Januar, 2018 Mandag aften var der ingen piger.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 9. Januar, 2018 Jeg var forbi sidste uge. Der var en kvinde på hjørnet ved middagstid. Hun burde have ventet til efter mørkets frembrud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 9. Januar, 2018 weber skrev, for 10 timer siden: Jeg var forbi sidste uge. Der var en kvinde på hjørnet ved middagstid. Hun burde have ventet til efter mørkets frembrud. Hun plejer at være der om aften, i mørket, Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fredelar83 0 Skrevet 10. Januar, 2018 Hvor er de blevet af? Er der nogen i aften? Nogen der har set dem Dr sidste dage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 11. Januar, 2018 I januar, er de som regel ikke kommet fra ferie endnu. Tina og Donna, plejer at annoncerer på annoncelight.. så kan der jo spørges om de kommer i strasen om aftenen, eller på et bestemt tidspunkt.. ødet er jo ikke de store varmegrader lige nu.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 13. Januar, 2018 Er der nogen der ved om der er noget at komme der efter i aften Fynboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 160 Skrevet 14. Januar, 2018 Jeg kørte igennem gaden i fredags ved 21 tiden. Der stod en enkelt pige. Lignede ikke en af de sædvanlige. Stoppede ikke, så kan ikke fortælle så meget mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. Januar, 2018 Lørdag formiddag, ingen piger, danske som udenlandske i gaden. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 10. Marts, 2018 Er der nogen piger i gaden, kommer til Odense i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nce 102 Skrevet 12. Marts, 2018 surfingsam skrev, den 10/3/2018 at 02:29: Er der nogen piger i gaden, kommer til Odense i aften Skete der noget i gaden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 13. Marts, 2018 nce skrev, for 10 timer siden: Skete der noget i gaden var ikke forbi. gider ikke hvis der ikke er nogle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 13. Marts, 2018 Mandag aften ved 21 tiden ikke et øje, havde int i Blow eller sex.. gaden er pt. Død. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 20. Marts, 2018 Mandag aften, kl. Ca. 20.45 var der 2 sort hårede piger i gaden. En time senere var de væk, måske på arbejde i det skjulte. Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fredelar83 0 Skrevet 1. April, 2018 Mandag var gaden tom - var forbi en del gange mellem 19 og 22. Er gaden død eller? Nogen der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg