Hop til indhold
Nis

Hemmeligt eller åbent?

Recommended Posts

Nis skrev, for 3 timer siden:

Du går virkelig meget op i det med taxachaufføren

 

Synes du virkelig? Det var jo dig der nævnte ham - så jeg holder mig bare til emnet. ;-)

I øvrigt er jeg nu ikke så bange for, at sådden en taxachauffør skal tage skade af, hvad han hører - det er mest de åndssvage mandehørmsagtige kommentarer, han måtte komme med i den anledning, som kunne risikere at ødelægge udflugten for mig. Dem gider jeg nemlig ikke høre på. :D

Generelt har jeg bare ikke det store behov for at dele min viden om min specielle hobby med nogen - men sådan er vi jo så forskellige. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Nej, hvor morsomt.

Det var en rigtig sjov samtale, hvor du prøvede at være forretningsmæssig uden dog helt at kunne undertrykke en fnisen, især ikke, da du prøvede at sige Valdemar. Darlingen var også i vildrede, lige indtil hun ved besøget hørte min stemme ude ved døren.

Så har missoinen jo ligefrem været dobbelt vellykket :D

Hehe.. Det var nu telen du snakkede med.. Men da pigen kom ned sagde telen "Valdemar fra Hvalsø har booket en tid" og så stod de og prøvede at finde ud af hvem det evt kunne være.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Min mor ved det men er med på vi ikke snakker om det.. Hun lades bare som hun tror på jeg er babysitter.. Hahaha.. 

Jeg synes det er flot din mor ved det og fred være med, at snakke med hende om detaljer og rigtig kvinde solidarisk at tro det er babysitter arbejde du har helt ovre på sjælland. Tror ikke der er mange piger i branchen som deler deres arbejde med alle i familien og venner for der er tabu og fordomme og som du siger andre at tage hensyn til. Det samme gælder jo også kunderne i stor udstrækning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes det er flot din mor ved det og fred være med, at snakke med hende om detaljer og rigtig kvinde solidarisk at tro det er babysitter arbejde du har helt ovre på sjælland. Tror ikke der er mange piger i branchen som deler deres arbejde med alle i familien og venner for der er tabu og fordomme og som du siger andre at tage hensyn til. Det samme gælder jo også kunderne i stor udstrækning.

Jeg er et meget åbent og ærligt menneske.. Derfor har jeg også et behov for at kunne være ærlig omkring mig selv.. Lige netop mit arbejde er ikke noget jeg føler mig flov over faktisk i realiteten er jeg utrolig stolt over det.. At jeg har psyken til det og ikke er påvirket af det.. At jeg er attraktiv nok til at mænd faktisk finder ikke kun mit udseende men min tid værd at betale for synes jeg er utrolig heldigt og noget at være stolt af..

Nogle vil nok sige det grænser til selvfedhed men dem der har mødt mig ved at sådan er jeg ikke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

 jeg har andre i mit liv at tage hensyn til.. Derfor prøver jeg at holde det lowkey

Er det ikke lidt svært at holde det lowkey, når størstedelen af dine veninder ved det? ;-)

Men respekt for, at så mange ved det - og osse din mor. Et eller andet sted må det jo osse være betryggende, at nogen ved det - og hvis mor er med på beatet, er det jo alle tiders. Og osse alle tiders, at du har turdet melde ud til så mange.

Jeg har faktisk kendt et par andre stykker osse, hvis mødre har vidst, hvad de lavede - så det er måske ikke så ualmindeligt endda.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 1 minut siden:

Er det ikke lidt svært at holde det lowkey, når størstedelen af dine veninder ved det? ;-)

Men respekt for, at så mange ved det - og osse din mor. Et eller andet sted må det jo osse være betryggende, at nogen ved det - og hvis mor er med på beatet, er det jo alle tiders. Og osse alle tiders, at du har turdet melde ud til så mange.

Jeg har faktisk kendt et par andre stykker osse, hvis mødre har vidst, hvad de lavede - så det er måske ikke så ualmindeligt endda.

Næh.. Faktisk ikke.. Det ikke et stort samtale emne længere.. Det bare mig.. Hehe.. Jeg stoler på de kan klappe kaje.. Hahaha..

For mig handler det ikke om tryghed at andre skal vide det.. Jeg finder det bare dejligt at dem jeg siger eller rettere som jeg føler står mig nær kender hele mig.. Ikke kun dele af mig.. Hehe.. Åben og ærlig som sagt.. Og så jeg igen slet ikke flov over mit arbejde..

Det skam ikke noget hun har hørt fra mig.. Men rygter rejser hurtigt i familier.. Hahaha.. Jeg har aldrig stået min mor nær så finder det ikke som værende vigtig information hun behøver at vide.. Men hun ved det og så er det, det.. Hun lades som om og så lades jeg som om.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Næh.. Faktisk ikke.. Det ikke et stort samtale emne længere.. Det bare mig.. Hehe.. Jeg stoler på de kan klappe kaje.. Hahaha..

For mig handler det ikke om tryghed at andre skal vide det.. Jeg finder det bare dejligt at dem jeg siger eller rettere som jeg føler står mig nær kender hele mig.. Ikke kun dele af mig.. Hehe.. Åben og ærlig som sagt.. Og så jeg igen slet ikke flov over mit arbejde..

Det skam ikke noget hun har hørt fra mig.. Men rygter rejser hurtigt i familier.. Hahaha.. Jeg har aldrig stået min mor nær så finder det ikke som værende vigtig information hun behøver at vide.. Men hun ved det og så er det, det.. Hun lades som om og så lades jeg som om.. Hehe..

Det er altid godt at have nogen at kunne diskutere hverdagens problemer med, uanset om de er fra arbejdet eller fra det private.

Jeg har selv en hel del venner og kollegaer, der bruger mig som en de kan fortælle hvad som helst uden at det kommer videre. Jeg er heller ikke belærende,men oplyser dem hvilke muligheder de har og hvilke konsekvenser de enkelte valg har. Det har godt nok været svært nogle gange når begge sider af et par fortæller deres hemmeligheder som partneren ikke kender til.

Jeg løber aldrig med sladder eller lytter til den og derfor griner min familie og mine venner ofte over at jeg ikke følger med i andres liv. Men lad dem dog ha' deres sjov med det.

Håber du bliver ved med at have nogen du kan tale om livets problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fantastisk interessant og seriøst behandlet tråd. jeg er selv sidst i 40'erene og har besøgt GP'er med forskelligt mellemrum siden jeg var helt ung. I perioder mest nogle med med speicialer indenfor den hårdere del af aspektet, men det er jo i sig selv sagen uvedkommende. Mig bekendt er der ingen - ud over en enkelt fortrolig veninde der ved, at jeg har besøgt profesionnele dominaer.. Og da slet ikke at jeg har besøgt andre.

Er helt på linie med de andre der synes, at t det bliver tabuiseseret... både for gæster og piger. Og ud fra en masse tråde herinde kan man jo fornemme, at mange af jer GP'er jo netop er glade for det I laver. Vi kan vel alle blive enige om at tage afstand fra vold, tvang og andre uhyrligheder. Derfor synes jeg også det må være befriende for de piger, hvis pårørende kender til det - uanset om man så taler om det detaljeret...Det vidner vel om at det er et selstændigt, og overvejet valg at beskæftige sig i den branche.

Men i og med at langt størsteparten, såvidt jeg kan forstå, af både GP'er og gæster er anonyme/hemmelige kan der vel i princippet opstå "uheldigheder"... uanset hvor åbne og fordomsfri vi er, ville de fleste jo nok finde det akavet hvis det er far/bror/naboen/søsteren/læreren/ósv. der dukker op, når man møder hhv. gæsten eller pigen. Har nogen af jer oplevet noget iden retning? Hvordan håndterede I det? jeg har da heldigvis selv været forskånet for det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erotiker skrev, for 7 timer siden:

En fantastisk interessant og seriøst behandlet tråd. jeg er selv sidst i 40'erene og har besøgt GP'er med forskelligt mellemrum siden jeg var helt ung. I perioder mest nogle med med speicialer indenfor den hårdere del af aspektet, men det er jo i sig selv sagen uvedkommende. Mig bekendt er der ingen - ud over en enkelt fortrolig veninde der ved, at jeg har besøgt profesionnele dominaer.. Og da slet ikke at jeg har besøgt andre.

Er helt på linie med de andre der synes, at t det bliver tabuiseseret... både for gæster og piger. Og ud fra en masse tråde herinde kan man jo fornemme, at mange af jer GP'er jo netop er glade for det I laver. Vi kan vel alle blive enige om at tage afstand fra vold, tvang og andre uhyrligheder. Derfor synes jeg også det må være befriende for de piger, hvis pårørende kender til det - uanset om man så taler om det detaljeret...Det vidner vel om at det er et selstændigt, og overvejet valg at beskæftige sig i den branche.

Men i og med at langt størsteparten, såvidt jeg kan forstå, af både GP'er og gæster er anonyme/hemmelige kan der vel i princippet opstå "uheldigheder"... uanset hvor åbne og fordomsfri vi er, ville de fleste jo nok finde det akavet hvis det er far/bror/naboen/søsteren/læreren/ósv. der dukker op, når man møder hhv. gæsten eller pigen. Har nogen af jer oplevet noget iden retning? Hvordan håndterede I det? jeg har da heldigvis selv været forskånet for det

Tak for det - hvis det gjaldt mig altså.

Jeg har flere gange fået oplyst af en GP, at hun var blevet afsløret af sine forældre, eller at nogle venner havde en mistanke og åbent konfronterede dem med det. Jeg har også hørt fra én, at der var nogen der havde sendt hendes billeder fra bordelsiden til hendes forældre og hun på den måde blev afsløret - og derfor med det stoppede. Det sker åbenbart ikke så sjældent, at nogen kender pigen eller kan genkende billederne. Tror også, at det er svært at skjule, hvis man skulle bo sammen med nogen..

Jeg kan mærke, at jeg er ret ligeglad i dag, i forhold til at der er en der kan se mig komme ud af et sted. Tidligere brugte jeg nærmest de klassiske solbriller, det stivnede blik og en lang sort jakke, når jeg skulle besøge en. Det gør jeg ikke længere :-) Men meget ændrer sig, når man får erfaringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...