Hop til indhold
Nis

Hemmeligt eller åbent?

Recommended Posts

Fornylig gav jeg mig selv en "mandeprøve". Jeg bestilte en tid i Rødovre om eftermiddagen (hvilket ikke var prøven i sig selv). Jeg ringede til en taxa og kørte med ham derhen. Chaufføren var en dansk mand i 50erne, der startede med det typiske mere eller mindre uinteressante smalltalk, man altid bliver udsat for, når man sidder i sådan en taxa.. "Skal du til et møde" bla bla bla.. prøven var, at jeg havde lovet mig selv at fortælle ham, at jeg skulle til at besøge en glædespige, købe sex eller whatever jeg nu kunne finde på. Så det gjorde jeg - også fordi det af en eller anden årsag tændte mig lidt, at afsløre mig selv. Chaufføren har jo ikke noget at skulle have sagt alligevel - og gjorde det heller ikke. Kunne dog mærke, at han studsede.

Nu kommer jeg så til at tænke på: det er sjovt at man ligefrem skal til at mande sig op til at sige det til en fremmed mand. Det kan jo ikke være helt nyt. Statistikken siger, at cirka 10 procent af den mandlige befolkning køber eller på et eller tidspunkt har købt sex. Jeg tror, statistikken ligger langt højere. Der er ikke noget empiri i min antagelse, men udelukkende det at jeg overfører mine egne drifter til resten af befolkningen ;-)

I den optimale verden, så går jeg rundt og fortæller alle om min dyre hobby. I den optimale verden er pigerne anerkendte. Ikke bare anerkendte men for min skyld gerne hører til dem, der  er allermest anerkendte - på linje med læger, advokater eller hvad ved jeg. Jeg har stor respekt for dem. I den ideelle verden ville vi droppe alle fordomme om købesex og bare gøre det vi synes der er rigtigt.

Og jeg er klar over, at kritikerne af denne branche forholder sig til mistanken om, at pigerne har oplevet noget slemt, som voldtægt eller misbrug - eller fordi de er blevet tvunget. Jeg har tvivl omkring, at dette er sket hos mange af piger - stor tvivl. De findes (og jeg er ret sikker på, at der også er nogle af pigerne herinde, der dybest set er ked af deres profession på linje med hende, der pludseligt stod frem i medierne og svinede sine tidligere kunder til). Men jeg tror helt og aldeles på, at der er nogle, der virkelig elsker det her af forskellige årsager. Penge, ja, men også andet.

Jeg er helt klar over, at forholdet mellem glædespige og kunde er et luftkastel, en "iscenesat virkelighed", som nogen nok ville kalde det. Det tror jeg også man helst skal være til en vis grad og så nyde det, lige så længe det varer - og håbe på, at hun ikke har fortrudt det hele om tre år, når hun er færdig med sit studie.

De færreste piger viser deres ansigt på billederne, fordi de har noget at tabe. Endnu værre er det med sexkøberne, profilerne herinde, der slet ikke viser noget som helst. Vi er allesammen hunderæd for, at blive opdaget. At vores koner og kærester, chefer, fætre eller naboen finder ud af det.

Jeg ville rigtig gerne stå frem og sige: "God dag, jeg hedder slet ikke Nis, men sådan og sådan. Jeg køber sex og står ved det! Jeg gør det, fordi jeg synes det er frækt, sjovt og rigtig hyggeligt. Jeg er ikke stolt af det, men det gør mig heller ikke ked af det længere!"

Personligt har jeg ALDRIG nogensinde før fortalt nogen om det. Jeg har været sexkunde, lige siden jeg var 17 (!) år! I starten var jeg chokeret over mig selv, i dag hygger jeg mig med det og har det fint. Jeg har accepteret mig selv. Men jeg siger alligevel ikke, at jeg ikke hedder Nis i virkeligheden, men XXX. Jeg tilkendegiver ikke min identitet. Det er nok der, hvor jeg er mest kritisk over for mig selv i virkeligheden. Men so what. Det er hurtigt lagt på hylden - jeg er bare én af rigtig mange.

Jeg kan ikke revolutionere tilgangen til denne branche. Der vil altid være stigmatiseringer over for pigerne og over for os som købere. Både af Mette Frederiksen og andre politikere, men også naboen, moderen, kollegaen, medierne.

Puha.. det blev længere end jeg havde regnet med..

Men det jeg kunne tænke mig at høre:

Afslører i over for nogen, at i er med i det frække cirkusshow? Som sælger, køber, telefondame? Ved din kæreste, at du sælger sex? Har din mor reageret forstående for det, da du afslørede det? Er din kæreste glad for, at du bliver tilfredsstillet af en glædespige?

Jeg vil gerne lære noget i den henseende! Taxamanden var nok lidt rystet, men jeg tog da det første skridt til min ægte identitet :-)

Venlig hilsen og god dag!

Nis - på vej til en god oplevelse om lidt!

Redigeret af Nis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan huske en dansk satire serie som havde et fast indslag hvor nogle mænd stod og så deres børn træne fodbold.
En mand siger så til de andre " Kigger i ikke efter lille peter, for jeg skal lige et smut til luder" og så gik han ellers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 19 minutter siden:

Kan huske en dansk satire serie som havde et fast indslag hvor nogle mænd stod og så deres børn træne fodbold.
En mand siger så til de andre " Kigger i ikke efter lille peter, for jeg skal lige et smut til luder" og så gik han ellers.

Satireserien 'I hegnet'. Det faldt i mange forskellige dagligdags situationer. Den forargede fodboldtræner slutter dog med at sige: 'Øh, har du et nummer til hende der'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et fint indlæg af trådstarter.

Nej, udover de piger, jeg kender/har kendt, er der mig bekendt ingen, der aner, at jeg går på sjov. I modsætning til dig, er jeg ikke bange for at sige, hvad jeg hedder. Er det en EG-pige, får hun også at vide, hvem jeg er, når jeg dukker op – af og til inden, så hun har chancen for at afværge det værste :)

Jeg blev lidt træt af den maskepi og fandt det akavet, at jeg ikke ville/kunne stå ved mig selv. Da jeg opdagede, at pigerne ikke havde "onde hensigter" eller var ude på at få en "klemme" på mig, begyndte jeg også at angive mit rigtige navn. Det fik jeg det langt bedre med.

Jeg kommer i reglen hos ret få, som jeg til gengæld knytter mig ret stærkt til, og den respons jeg selv får fra dem afgør, hvor meget jeg identitetsmæssigt giver af mig selv. Bliver jeg ophøjet til fast husbuk, er der ingen reservationer fra min side.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun ganske få venner, jeg har indviet i mine meritter. Jeg ville også gerne melde åbent ud til flere, men er bange for reaktionerne og orker ikke at skulle forsvare mig. Desværre er det jo kun med til at fastholde lukketheden, men jeg ser gerne mange andre starte :mrgreen:

Hos en velanskreven dansk pige hedder jeg, det jeg hedder evt. med fuld identitet. I alle andre tilfælde er jeg Preben!

TS: købesex siden du var sytten - og nu er du 18 eller 19!?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Og hvem han besøgte og om det gav ham en anden oplevelse at tale med taxa chaufføren om at han skulle ud og købe noget sex...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min optik rager det i hvert fald ikke en tilfældig taxachauffør, hvor jeg skal hen - og da slet ikke, hvis jeg skal på massageklinik.

Omvendt har jeg været ude for, at en taxachauffør reagerede, da jeg sagde den adresse, jeg skulle til, og spurgte, om jeg skulle ud og besøge pigerne.

Nej - det skulle jeg ikke.

Men det kan nok tælles på én hånd, hvor mange gange, jeg har benyttet mig af taxa i den henseende - det har kun været, hvis jeg har misset en bus og derved ville være kommet for sent til en tidsbestilling, hvis jeg ikke var hoppet ind i en taxa.

Til gengæld har jeg hørt historier fra nogle af pigerne, som er blevet frittet ud af taxachauffører, hvis de har skullet benytte sig af taxa for at nå frem...

Generelt ved kun to mennesker uden for branchen, at jeg køber sex - den ene er en af mine nærmeste venner, og den anden en tidligere arbejdskammerat.

Og nej - jeg tænder ikke på at oplyse tilfældige taxachauffører eller andre om min gøren og laden og mine hobbies. Til gengæld gør jeg heller intet for at skjule, hvor jeg går hen, og sniger mig ikke langs plankeværkerne på vej til klinikken. ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, for 1 time siden:

Det er kun ganske få venner, jeg har indviet i mine meritter. Jeg ville også gerne melde åbent ud til flere, men er bange for reaktionerne og orker ikke at skulle forsvare mig. Desværre er det jo kun med til at fastholde lukketheden, men jeg ser gerne mange andre starte :mrgreen:

Hos en velanskreven dansk pige hedder jeg, det jeg hedder evt. med fuld identitet. I alle andre tilfælde er jeg Preben!

TS: købesex siden du var sytten - og nu er du 18 eller 19!?:D

Preben hedder alle de irriterende typer hvis du spørger Mads og Monopolet.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Preben hedder alle de irriterende typer hvis du spørger Mads og Monopolet.. Hahaha.. 

Et rigtigt tabernavn :D. Jeg kaldte mig engang Valdemar fra Hvalsø

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Preben hedder alle de irriterende typer hvis du spørger Mads og Monopolet.. Hahaha.. 

Derfor jeg valgte at skrive Preben. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Et rigtigt tabernavn :D. Jeg kaldte mig engang Valdemar fra Hvalsø

Nu vi er afsporet!

11.636 hedder Preben i Danmark, heraf to døbt i 2016, så for deres skyld, håber jeg, du ikke har ret i, at det er et tabernavn. :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 2 timer siden:

Sjov historie og jeg gad godt se taxachaufføren i ansigtet :shock:

Kan afsløre, at han uden psykiske ar og lidelser stadig kan være en del i trafikken, uden at gå helt amok grundet min oplysning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, for 3 timer siden:

TS: købesex siden du var sytten - og nu er du 18 eller 19!?:D

Nej, jeg har rundet de 40 og har prøvet lidt af hvert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Og hvem han besøgte og om det gav ham en anden oplevelse at tale med taxa chaufføren om at han skulle ud og købe noget sex...

Førstnævnte vil jeg snakke uden om omkring. Men kan afsløre, at turen var cirka lige så spændende eller kedelig, som den plejer at være, så har fundet ud af, at det ikke gav mig noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu når jeg har afsporet tråden må jeg hellere få den på rette spor igen.. Hehe..

Alle dem jeg har datet i løbet af de sidste to år ved hvad jeg laver.. Størstedelen af mine veninder ved det.. Et par af mine eks også.. Tror nok hele min lille landsby har hørt rygterne påtrods af jeg rejser helt til Sjælland for at arbejde.. Min mor ved det men er med på vi ikke snakker om det.. Hun lades bare som hun tror på jeg er babysitter.. Hahaha.. 

Jeg er ikke flov over mit arbejde men jeg har andre i mit liv at tage hensyn til.. Derfor prøver jeg at holde det lowkey.. Selvom det sjældent lykkes.. 

Indtil videre har jeg det helt fint med der er så mange der ved det.. Fordi jeg som sagt ikke er flov.. Jeg har faktisk oplevet en utrolig støtte og nysgerrighed omkring emnet på den gode måde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 2 timer siden:

I min optik rager det i hvert fald ikke en tilfældig taxachauffør, hvor jeg skal hen - og da slet ikke, hvis jeg skal på massageklinik.

Omvendt har jeg været ude for, at en taxachauffør reagerede, da jeg sagde den adresse, jeg skulle til, og spurgte, om jeg skulle ud og besøge pigerne.

Nej - det skulle jeg ikke.

Men det kan nok tælles på én hånd, hvor mange gange, jeg har benyttet mig af taxa i den henseende - det har kun været, hvis jeg har misset en bus og derved ville være kommet for sent til en tidsbestilling, hvis jeg ikke var hoppet ind i en taxa.

Til gengæld har jeg hørt historier fra nogle af pigerne, som er blevet frittet ud af taxachauffører, hvis de har skullet benytte sig af taxa for at nå frem...

Generelt ved kun to mennesker uden for branchen, at jeg køber sex - den ene er en af mine nærmeste venner, og den anden en tidligere arbejdskammerat.

Og nej - jeg tænder ikke på at oplyse tilfældige taxachauffører eller andre om min gøren og laden og mine hobbies. Til gengæld gør jeg heller intet for at skjule, hvor jeg går hen, og sniger mig ikke langs plankeværkerne på vej til klinikken. ;)

 

 

 

Du går virkelig meget op i det med taxachaufføren.. som lige før nævnt, så har han ikke taget skade. Jeg ved det ikke 100 procent, men er ret sikker. Tænker at han har siddet med konen til aftensmaden og snakket om den tosse, han mødte på en tur den dag.

Af og til benytter jeg mig at taxa servicen, ja.. andre tager busser, igen andre tager cyklen (som jeg plejer i 96 procent af tilfældene).. alt helt fint med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 50 minutter siden:

Et rigtigt tabernavn :D. Jeg kaldte mig engang Valdemar fra Hvalsø

Så tror jeg faktisk jeg har siddet på vagt ved den famøse kirke engang du bookede et besøg hos den anden pige.. Hahaha..

Medmindre andre har fået idéen at kalde sig Valdemar fra Hvalsø.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Nu når jeg har afsporet tråden må jeg hellere få den på rette spor igen.. Hehe..

Alle dem jeg har datet i løbet af de sidste to år ved hvad jeg laver.. Størstedelen af mine veninder ved det.. Et par af mine eks også.. Tror nok hele min lille landsby har hørt rygterne påtrods af jeg rejser helt til Sjælland for at arbejde.. Min mor ved det men er med på vi ikke snakker om det.. Hun lades bare som hun tror på jeg er babysitter.. Hahaha.. 

Jeg er ikke flov over mit arbejde men jeg har andre i mit liv at tage hensyn til.. Derfor prøver jeg at holde det lowkey.. Selvom det sjældent lykkes.. 

Indtil videre har jeg det helt fint med der er så mange der ved det.. Fordi jeg som sagt ikke er flov.. Jeg har faktisk oplevet en utrolig støtte og nysgerrighed omkring emnet på den gode måde.. 

Hej Jennifer.

Det lyder godt. Jeg er imponeret over, at man snakker om det med venner og veninder.. og forstår godt, der er grænser. Jeg er måske i det hele taget lidt for tilbageholdende, når det gælder privatlivet - over for min familie osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Så tror jeg faktisk jeg har siddet på vagt ved den famøse kirke engang du bookede et besøg hos den anden pige.. Hahaha..

Medmindre andre har fået idéen at kalde sig Valdemar fra Hvalsø.. 

Nej, hvor morsomt.

Det var en rigtig sjov samtale, hvor du prøvede at være forretningsmæssig uden dog helt at kunne undertrykke en fnisen, især ikke, da du prøvede at sige Valdemar. Darlingen var også i vildrede, lige indtil hun ved besøget hørte min stemme ude ved døren.

Så har missoinen jo ligefrem været dobbelt vellykket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

.. Hun lades bare som hun tror på jeg er babysitter.. Hahaha..

Det er så nogle velvoksne babyer, du passer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt emne, så jeg vil også lige give mit besyv med :D der er ingen taxachauffører der aner noget om min lille hobby ( jeg er jyde og dermed for nærrig til at benytte taxa til den slags)  

Generelt er der ufattelig få der kender til min gøren og laden, især når det kommer til denne hobby :D

Nå men ingen regler uden undtagelser, så bla. så ved min ene bror det og en kammerat jeg har kendt siden jeg ku kravle,  begge er nogen jeg stoler på. Nå ja så ved de piger jeg har besøgt gennem årene selvfølgelig og hvad jeg laver ( de jo lidt involveret)  der er dog kun 2 piger der har min fortrolighed og ved navn osv, ( i det ene tilfælde dække osv ret meget)  og så der selvfølgelig de par piger der har besøgt mit hjem, de kan selvfølgelig har fået hele mit navn ved at kigge på postkassen.  Men ellers så er jeg helt undercover :D 

 

Nå men jeg kan godt følge tråd starter i hans ønske om at det at købe og sælge sex ikke skulle være et tabu, men jeg tvivler på at det nogen sinde kan laves om,  der vil altid være typer det ser ned på dem der køber og sælger den slags.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 6 minutter siden:

Godt emne, så jeg vil også lige give mit besyv med :D der er ingen taxachauffører der aner noget om min lille hobby ( jeg er jyde og dermed for nærrig til at benytte taxa til den slags)  

Generelt er der ufattelig få der kender til min gøren og laden, især når det kommer til denne hobby :D

Nå men ingen regler uden undtagelser, så bla. så ved min ene bror det og en kammerat jeg har kendt siden jeg ku kravle,  begge er nogen jeg stoler på. Nå ja så ved de piger jeg har besøgt gennem årene selvfølgelig og hvad jeg laver ( de jo lidt involveret)  der er dog kun 2 piger der har min fortrolighed og ved navn osv, ( i det ene tilfælde dække osv ret meget)  og så der selvfølgelig de par piger der har besøgt mit hjem, de kan selvfølgelig har fået hele mit navn ved at kigge på postkassen.  Men ellers så er jeg helt undercover :D 

 

Nå men jeg kan godt følge tråd starter i hans ønske om at det at købe og sælge sex ikke skulle være et tabu, men jeg tvivler på at det nogen sinde kan laves om,  der vil altid være typer det ser ned på dem der køber og sælger den slags.. 

 

Tak, Claesen.

Vi sidder lidt i samme båd, tror jeg (ikke taxa, hø hø). Dog har jeg ikke nogen bror - og slet ikke nogen der ved noget.

At pigerne ved noget, siger sig selv :-) Men det er jo et interessant fænomen - at man er så blufærdig omkring det og samtidig nyder kontakten så meget. Jeg har det sådan, at den første kontakt tit er det, der er mest spændende.. ikke nødvendigvis selve seancen. Der er noget spænding i det. Og man kan ikke dele det med nogen. Måske lige præcis derfor er dette forum så vigtigt for os.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En venlig taxachauffør i Stuttgart oplyste venligst og helt uopfordret mig turist om hvor pigerne holdt til. Så ikke alle der finder det synderligt grænseoverskridende. Men hva' i Tyskland har jeg også set vejviserskilte til den lokale saunaclub :)

Redigeret af slip

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...