Hop til indhold

Forargende mail fra annoncelight.dk support

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Oh.. Sorry den havde jeg ikke lige set men da også bare godt du er der for hende søde..  Tænkte bare hvis det var mig så var du da bare en af de slags piger man ikke kan stå for :) For min annonce blev også slettet efterfølgende tre gange.. hehe så troede det var mig du mente.. kh Patty. 

Og god dag der ;) 

• Svar 101
  • Visninger 10.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Extinguisher
    Extinguisher

Vestegnen - du er ikke forpligtet til at deltage i diskussionen. Til gengæld har du lov til at finde en mere omgængelig omgangstone frem

• Sådan er det desværre på AL, der er det op til den betalende kunde at bevise sin uskyld, frem for at det er anklagerens ansvar at bevise din skyld. Lidt ude af trit med det retssamfund vi ellers lev

• Tag en pause, vend tilbage og læse hele sammenhængen. Her er forløbet: Du "mistænkeliggør" hende med følgende formulering: Hun giver dig svar på tiltale: Der er altså ingen beskyldn

Postede billeder

Skrevet
Liv skrev, den 19/1/2017 at 07:37:

Den kommer lige, når du har betalt. Eller er det en mail? Jeg kan ikke huske, hvordan det ser ud, køber altid for lang tid af gangen. Men har som sagt ikke fået klager nogen steder fra ;-) 

Den har jeg jo glemt at tage billede af. Men mega dårligt de ikke vil lave en faktura uanset hva 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.