Hop til indhold
Baremig

Forargende mail fra annoncelight.dk support

Recommended Posts

 

Du skal sateme ikke beskylde mig for at være dén person, som har klaget over dig. Hvis du ikke kan tåle at blive modsagt, så skal du ikke debattere!

Træk vejret roligt. Patricias gensvar til dig er ikke et gran mere mistænkeliggørende end dit svar til hende var.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Annoncørerne er kunder hos AL - ergo er der vel også nogle regler de som sælgere af annonce plads skal opfylde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil dog tilføje mht "regler sælger af annoncer skal opfylde", det handler nok om at klø på, hvis man vil ha sine penge igen.
Jeg har før kontaktet administrationen angående en erstatning her fra EG, fik aldrig noget svar. :lol: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

vil dog tilføje mht "regler sælger af annoncer skal opfylde", det handler nok om at klø på, hvis man vil ha sine penge igen.
Jeg har før kontaktet administrationen angående en erstatning her fra EG, fik aldrig noget svar. :lol: 

 

Man starter med at sende en opkrævning. Så sender man rykkere (med gebyr). Derpå overdrager man kravet til inkasso (der er mange villige inkassatorer) ... NB: husk betalingsfrister i alle skrivelser.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Man starter med at sende en opkrævning. Så sender man rykkere (med gebyr). Derpå overdrager man kravet til inkasso (der er mange villige inkassatorer) ...

Ja.. Men så igen.. 129kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
 

Ja.. Men så igen.. 129kr. 

Men det er sq lidt sært at de har så travlt med Mobilepay tyvene og så alligevel ikke selv har ren røv at trutte i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Ja.. Men så igen.. 129kr. 

Månson ska inta tro at jag bryr mig om sån skit summa. Det är inte det. Det er principen!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
 

Træk vejret roligt. Patricias gensvar til dig er ikke et gran mere mistænkeliggørende end dit svar til hende var.

Jeg er ikke forpligtet til at overdynge en en GP med "likes" fordi hun klager på eroguide. Jeg kender ikke hendes sag. Og jeg har ikke mistænkeliggjort hende, MEN det er en kendsgerning , at dumme mænd bliver snydt af kvinder med falske annoncer.

Baremig er er gået langt over grænsen ved at beskylde mig for at være identisk med den mand, som har klaget over hende. Derfor har jeg klaget over hendes beskyldning til admin på eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg er ikke forpligtet til at overdynge en en GP med "likes" fordi hun klager på eroguide. Jeg kender ikke hendes sag. Og jeg har ikke mistænkeliggjort hende, MEN det er en kendsgerning , at dumme mænd bliver snydt af kvinder med falske annoncer.

Baremig er er gået langt over grænsen ved at beskylde mig for at være identisk med den mand, som har klaget over hende. Derfor har jeg klaget over hendes beskyldning til admin på eroguide.

Ved at skrive i og for sig har jeg skam ikke beskyldt dig for noget. 

Lær dansk! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Du skal sateme ikke beskylde mig for at være dén person, som har klaget over dig. Hvis du ikke kan tåle at blive modsagt, så skal du ikke debattere!

Det er jo dig der starter med at angribe - ud af den blå luft - for du ved vel ikke noget du ikke fortæller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg kender heller ikke dig. 

I og for sig kunne du være den pågældende der klager til AL. 

Jeg har aldrig indikeret lignende om

forudbetaling på mine annoncer. 

Jeg ville da heller ikke gå

ned i en forretning og tage ting med mig for så at sige jeg kommer med pengene senere. 

Men vi er jo bare nogle grådige kvinder som skal trynes og i er konger som skal plejes og fornøjes. 

Det er fuldstændig latterligt det her! Hvorfor skulle jeg lave det ståhej hvis jeg ikke havde ren mel i posen?  Jeg er CVR registreret og har ikke til hensigt at klodse i det. 

:( 

HVOR HERI MIT INDLÆG BESKYLDER JEG Vestegnen For at være identisk med vedkommende som har klaget til AL? ? :D 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
 

Ved at skrive i og for sig har jeg skam ikke beskyldt dig for noget. 

Lær dansk! 

Gu har du det! Udtrykket " i og for sig" ophæver ikke anklagen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
 

Det er jo dig der starter med at angribe - ud af den blå luft - for du ved vel ikke noget du ikke fortæller?

Hvem har jeg angrebet? Jeg har forsvaret annoncelight' ret til selv at fastsætte regler for siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg er ikke forpligtet til at overdynge en en GP med "likes" fordi hun klager på eroguide. Jeg kender ikke hendes sag. Og jeg har ikke mistænkeliggjort hende, MEN det er en kendsgerning , at dumme mænd bliver snydt af kvinder med falske annoncer.

Baremig er er gået langt over grænsen ved at beskylde mig for at være identisk med den mand, som har klaget over hende. Derfor har jeg klaget over hendes beskyldning til admin på eroguide.

Tag en pause, vend tilbage og læse hele sammenhængen. Her er forløbet:

Du "mistænkeliggør" hende med følgende formulering:

 

@Baremig

Jeg kender dig ikke, og sagen du taler om, kender vi kun fra din side. Det er derfor svært at sætte sig til dommer over annoncelight, når vi ikke kender sagen fra begge sider.

Hun giver dig svar på tiltale:

 

Jeg kender heller ikke dig. I og for sig kunne du være den pågældende der klager til AL. 

Der er altså ingen beskyldning.

Set udefra virker det mest som om du er en "skallesmækkende mimose" (altså en, der ikke kan tåle egen medicin) eller måske en der har det svært med at blive svaret igen af kvinder i det hele taget. @Baremig er da ikke gået over nogen grænse og har ikke beskyldt dig for noget. Hun pointerer at ligesom du kun har det fra en side, så kan hun ikke vide, om deltagere i debatten står bag chikanen. Hvad er problemet?

Apropos dit råd, skulle du overveje selv at tage bestik af det:

 

Hvis du ikke kan tåle at blive modsagt, så skal du ikke debattere!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg er ikke forpligtet til at overdynge en en GP med "likes" fordi hun klager på eroguide. Jeg kender ikke hendes sag. Og jeg har ikke mistænkeliggjort hende, MEN det er en kendsgerning , at dumme mænd bliver snydt af kvinder med falske annoncer.

Baremig er er gået langt over grænsen ved at beskylde mig for at være identisk med den mand, som har klaget over hende. Derfor har jeg klaget over hendes beskyldning til admin på eroguide.

Og hvem har egentlig sagt det er en mand som har klaget til AL? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg begynder at forstå hvorfor annoncelight har slettet baremigs annonce!

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg begynder at forstå hvorfor annoncelight har slettet baremigs annonce!

Det tror jeg ikke. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad der er op og ned i denne sag, er svært at sige udfra de svarsomme informationer. Men noget tyder ihvertfald på, at hvis man klager og en given pige, herunder hendes forretningsmetoder mv. så forbeholder AL sig  retten til at slette annoncer der strider imod deres regler og etik.

Og...... det er jo det, der åbenbart er sket her. Og da jeg ikke kan læse om sagen set fra den anden side, Tja...... så tør jeg ikke forholde mig til

!) Var det ok at slette annoncen

2 Det helt ok at slette annoncen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
 

Tag en pause, vend tilbage og læse hele sammenhængen. Her er forløbet:

Du "mistænkeliggør" hende med følgende formulering:

Hun giver dig svar på tiltale:

Der er altså ingen beskyldning.

Set udefra virker det mest som om du er en "skallesmækkende mimose" (altså en, der ikke kan tåle egen medicin) eller måske en der har det svært med at blive svaret igen af kvinder i det hele taget. @Baremig er da ikke gået over nogen grænse og har ikke beskyldt dig for noget. Hun pointerer at ligesom du kun har det fra en side, så kan hun ikke vide, om deltagere i debatten står bag chikanen. Hvad er problemet?

Apropos dit råd, skulle du overveje selv at tage bestik af det:

 

Hun giver mig ikke svar på tiltale. For jeg har ikke tiltalt hende for noget. Vi kan da ikke have en mening om hendes sag, når vi ikke kender begge parter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...