Hop til indhold

Recommended Posts

Baremig skrev, den 18/1/2017 at 11:32:

Et glas champagne og så lidt frugt fra min krop mens jeg ligger nøgen blindfoldet med dråber af flydende chokolade og stykker af frugt fordelt på min krop og så er fadet serveret til gutterne.. Mmhh Bliver sgu helt liderlig af at sidde og skrive Det her indlæg ind.

Prøvede en lille rundkreds piger i futtog med sin tunge i pigen foran så lå vi der 5 piger. Der var jeg 16 på vej til 17 så SEX, nøgne kroppe, vibrationerne fra den anden Energier der mødes og blikke der flirter. Alle sanserne der sitre og udfordres.. Så ja my point of telllng haha Jeg skal sgu tændes ubeskrivelig meget så jeg rigtig kan slå mig løs og blive en LILLE ..... hehe slut, horny lady, sexy devil thing..

For en i hule h****** - en gang lækker læsning right there!!  :wub:

Kors i skuret for en frækkert :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 6 timer siden:

og smukke SM...hvordan går det med dit bukkake arrangement?..smiler

Har desværre ingen tid til at arrangere sådan noget. Du må nok finde dig en der er lidt mere end en fritids glædespige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 16 timer siden:

Har desværre ingen tid til at arrangere sådan noget. Du må nok finde dig en der er lidt mere end en fritids glædespige :)

?? ja ok. Men nu husker jeg jo at det var dig selv der gerne ville lave sådan et arrangement. Men ikke noget problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 25 minutter siden:

?? ja ok. Men nu husker jeg jo at det var dig selv der gerne ville lave sådan et arrangement. Men ikke noget problem.

Ja, men normalt har jeg jo ikke stedet til sådan noget eller tiden, men jeg er i Slagelse på Onsdag bl.a og tilbyder det evt. men kræver jo at der dukker nogle stykker op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...