Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.. Jeg har på det sidste gået meget og fantaseret om bukake. 

Jeg gjorde mig de tanker at det skulle være med en kreds af mænd som kender hinanden. 5-6 stykker.

Jeg vil tage 600 kr pr mand og det vare ca 1.5 time. 

Denne dag vil der også være mulighed for at kunne booke en tid til alm sex. :) 

GB er bare ikke kommet på mine tanker så det er slet ikke med dette formål jeg vil tilbyde bukake som event for jer mænd. 

Ligeledes får jeg snart min egen lejlighed til at kunne køre business og her kan der afholdes cocktails partys, Orgier og privatfesten. Som naturligvis skal bookes i god tid. 

Kys og kram patricia <3:P 

 

 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha Patricia for dælen da også. Det lyder bare frækt. Lad mig høre om det hvis det lykkes dig. Har selv tænkt på at lave  noget med flere på EN gang da det tænder mig.

Kram

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Uha Patricia for dælen da også. Det lyder bare frækt. Lad mig høre om det hvis det lykkes dig. Har selv tænkt på at lave  noget med flere på EN gang da det tænder mig.

Kram

StudineMILF :)

Hehe vi lever kun en gang ikke smukke ;) 

Hellere se tilbage og fortryde noget man har gjort

end fortryde noget man ikke

fik gjort  :D 

Jeg skal nok give melding hvis det bliver aktuelt :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg prøvet nogen gange.

lav klare linier om hva de må.

om du sutter og med eller uden gummi. Samt hvor de må komme.

mit første var for mange år siden. En mand som ønskede det stod for det. Og han fik ikke noget for det. Han lage sted til og der kom 5 fyre.

de måtte røre mig med fingere end til den første kom måtte de ikke rører ved fisse. Jeg suttede ikke og havde ikke sex. Det var mega frækt;)

vi prøvede et par gange. Og suttede pik en gang. Men så fik han dame på. Øv øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 32 minutter siden:

Det har jeg prøvet nogen gange.

lav klare linier om hva de må.

om du sutter og med eller uden gummi. Samt hvor de må komme.

mit første var for mange år siden. En mand som ønskede det stod for det. Og han fik ikke noget for det. Han lage sted til og der kom 5 fyre.

de måtte røre mig med fingere end til den første kom måtte de ikke rører ved fisse. Jeg suttede ikke og havde ikke sex. Det var mega frækt;)

vi prøvede et par gange. Og suttede pik en gang. Men så fik han dame på. Øv øv.

Det skulle udelukkende være bukake men efterfølgende mulighed for enkelt aftaler. ;) 

Men det skal da prøves også nu man gør sig indenfor den erotiske verden :D<3 

Ikke må også røre men som du skriver når den første er kommet må de ikke røre ved fissen :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Baremig skrev, for 1 time siden:

Hejsa.. Jeg har på det sidste gået meget og fantaseret om bukake. 

Jeg gjorde mig de tanker at det skulle være med en kreds af mænd som kender hinanden. 5-6 stykker.

Jeg vil tage 600 kr pr mand og det vare ca 1.5 time. 

Denne dag vil der også være mulighed for at kunne booke en tid til alm sex. :) 

GB er bare ikke kommet på mine tanker så det er slet ikke med dette formål jeg vil tilbyde bukake som event for jer mænd. 

Ligeledes får jeg snart min egen lejlighed til at kunne køre business og her kan der afholdes cocktails partys, Orgier og privatfesten. Som naturligvis skal bookes i god tid. 

Kys og kram patricia <3:P 

 

 

hejsa..

Det lyder da fedt, Hvor tænker du det skal holdes henne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FantasiNo9 skrev, den 16/1/2017 at 12:01:

hejsa..

Det lyder da fedt, Hvor tænker du det skal holdes henne :) 

Jeg tænker enten det bliver når jeg har fået mit eget sted op at stå i Aalborg. Ellers så har jeg sted i Aarhus det også vil kunne lade sig gøre.  Men det er så gældende for en lukket/privat kreds af mænd som kender hinanden gennem længere tid. 5-6 mænd. 

Ikke individuelle der deltager. 

:D 

Edit: Jeg får sat et event op med det s snart jeg ved hvornår det kan blive og så noget med noget tilmelding etc. Og efterspørgsel fra mig om hvilke typer jeg ønsker med. 

Og så med individuele deltagere ;)  

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Baremig skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænker enten det bliver når jeg har fået mit eget sted op at stå i Aalborg. Ellers så har jeg sted i Aarhus det også vil kunne lade sig gøre.  Men det er så gældende for en lukket/privat kreds af mænd som kender hinanden gennem længere tid. 5-6 mænd. 

Ikke individuelle der deltager. 

:D 

 

Øv ;) 

Ville da ellers gerne have besøgt dig. Har ikke lige nogle venner som dyrker dette... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FantasiNo9 skrev, for 59 minutter siden:

Øv ;) 

Ville da ellers gerne have besøgt dig. Har ikke lige nogle venner som dyrker dette... 

Ja ok. Kan jeg godt se. Måske jeg skulle lave en opvarmings seance med gutterne i omgangskredsen. :P Så lave arrangementet så det er til enkeltpersoner som et event ;)<3 

Det skal ikke være nogen som føler sig snydt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 2 timer siden:

Det skulle udelukkende være bukake men efterfølgende mulighed for enkelt aftaler. ;) 

Men det skal da prøves også nu man gør sig indenfor den erotiske verden :D<3 

Ikke må også røre men som du skriver når den første er kommet må de ikke røre ved fissen :) 

 

Godt. Bare pas på dig selv. Elsker selv spærm. Så synes det mega frækt. Pøj pøj med dit arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 25 minutter siden:

Godt. Bare pas på dig selv. Elsker selv spærm. Så synes det mega frækt. Pøj pøj med dit arrangement.

Mange tak. Der vil dog lige gå lidt før det bliver aktuelt. Nu skal jeg lige have mine steder op at køre ;)<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 23 timer siden:

Ja ok. Kan jeg godt se. Måske jeg skulle lave en opvarmings seance med gutterne i omgangskredsen. :P Så lave arrangementet så det er til enkeltpersoner som et event ;)<3 

Det skal ikke være nogen som føler sig snydt :D 

Jeg synes det lyder mega frækt.. Men jeg tænker at bliver svært for dig at få til at lykkedes. Jeg har på samme måde son Trinemuzs ven, prøvet at få et gangbang med efterfølgende bukkake op at stå, og der var på dagen kun interesse for GB. Så at finde en flok på 5-6 fyre der kender hinanden, og som vil betale for bukakke. Det bliver svært.

Men frækt er det! Jeg  var med til noget lignende på en rasteplads i en mørk aftentime for et godt stykke tid siden. Vi var 6 fyre og en ung pige.. Men det var så gratis ;-)

Men 6 var hvad hun kunne støve op. Så selv om folk melder ud at de vil komme, så er det nok de fleste der udebliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den ‎16‎-‎01‎-‎2017 at 13:05:

Det vil jeg da få arrangeret så :)

Hej SM....ja se at få det arrangeret. Jeg er der 100% med....det er mega frækt.

(tilbage med nyt nick, da jeg ikke kunne logge på..så tro ikke det er det første indlæg :-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 16/1/2017 at 10:16:

Hellere se tilbage og fortryde noget man har gjort

end fortryde noget man ikke

fik gjort  :D

Words to live by :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Baremig skrev, den 16/1/2017 at 13:12:

Ja ok. Kan jeg godt se. Måske jeg skulle lave en opvarmings seance med gutterne i omgangskredsen. :P Så lave arrangementet så det er til enkeltpersoner som et event ;)<3 

Det skal ikke være nogen som føler sig snydt :D 

Ja det lyder da ikke dårligt. Jeg er klar, når du er klar ;):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FantasiNo9 skrev, for 2 timer siden:

Ja det lyder da ikke dårligt. Jeg er klar, når du er klar ;):) 

Hehe. :D Har da vist snart allerede en flok på hånden af i som har kommenteret herpå :P 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil tiden vise hvor og hvornår det bliver. 

Edit: Jeg får mit eget sted snart. Så skal da prøves lidt forskellige steder for jeg er sikker på det noget som ikke bliver ved et enkeltstående event. Som Trinemuz skriver: så elsker jeg sperm og der bliver tilmeldingerne så har jeg nogle præferencer for hvilken type fyre jeg ønsker at skal stå med andre mænd og onanerer foran mig og affyre sin sperm lige i face. Hehe Så det bliver indenfor en type mand jeg ville vende hovedet efter på gaden. For det er en fantasi JEG også har og når den popper op i hovedet for mig så kommer der en film foran øjnene på mig hvor jeg forestiller mig det. Og ligesom i mænd så har i nogle type kvinder i tænder fysisk på og det ville det skulle være for mig når jeg skulle udføre mine egne fantasier. Hvem ved måske kunne det ende ud i et gangbang bagefter alle lige havde badet og blevet rene og fine igen. Så kunne jeg skrubbe dem på ryggen og sæbe dem ind og så snupper man lidt lækkert at spise og drikke. Et glas champagne og så lidt frugt fra min krop mens jeg ligger nøgen blindfoldet med dråber af flydende chokolade og stykker af frugt  fordelt på min krop og så er fadet serveret til gutterne.. Mmhh Bliver sgu helt liderlig af at sidde og skrive Det her indlæg ind. Men nej hvor skal der knaldes igennem

i 2017 på ALLE mulige forskellige typer og måder at udforske sig selv og sin seksualitet. Mmhh.. Så kan

man ligeså godt få ud af det hvad man kan få ud af det og så en på opleveren. Sex er fandme en fatastisk ting. 

Prøvede en lille rundkreds piger i futtog med sin tunge i pigen foran så lå vi der 5 piger. Der var jeg 16 på vej til 17 så SEX, nøgne kroppe, vibrationerne fra den anden Energier der mødes og blikke der flirter. Alle sanserne der sitre og udfordres.. Så ja my point of telllng haha Jeg skal sgu tændes ubeskrivelig meget så jeg rigtig kan slå mig løs og blive en LILLE ..... hehe slut, horny lady, sexy devil thing.. Men mennesker er dejlige når vi vil noget godt. Så de mænd jeg gennem tiden har givet mig hen til i form af købesex har da været søde og givende og mange udført et lækkert slik og uartig tunge omend alderen har været svingende. 

Jeg beskytter og passer på mig selv i det her og er mig selv Tro så jeg har da afvist i døren. Vi snakker som i Hvis den var helt gal.. 

Jeg gør ikke mere med manden end jeg har lyst til og er ikke bleg for at sige fra. 

Penge ER IKKE alt.

Minderne og oplevelserne er dem der gør os rigere og det er dem vi LEVER videre på. Så når det skal være noget jeg selv har drømme om at prøve, indenfor min seksuelle udvikling, den tid jeg har mulighed for at flytte mine grænser indenfor hvad jeg kan kapere af prøvelse og fantasier.JA. Ærlig talt SÅ VIL jeg gerne være 1000% Game og indforstået, afklaret,  hengivende, lystig og tændt.. Er det ikke menneskeligt korrekt overfor én selv? :? :ph34r:

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 18/1/2017 at 11:32:

Det vil tiden vise hvor og hvornår det bliver. 

Edit: Jeg får mit eget sted snart. Så skal da prøves lidt forskellige steder for jeg er sikker på det noget som ikke bliver ved et enkeltstående event. Som Trinemuz skriver: så elsker jeg sperm og der bliver tilmeldingerne så har jeg nogle præferencer for hvilken type fyre jeg ønsker at skal stå med andre mænd og onanerer foran mig og affyre sin sperm lige i face. Hehe Så det bliver indenfor en type mand jeg ville vende hovedet efter på gaden. For det er en fantasi JEG også har og når den popper op i hovedet for mig så kommer der en film foran øjnene på mig hvor jeg forestiller mig det. Og ligesom i mænd så har i nogle type kvinder i tænder fysisk på og det ville det skulle være for mig når jeg skulle udføre mine egne fantasier. Hvem ved måske kunne det ende ud i et gangbang bagefter alle lige havde badet og blevet rene og fine igen. Så kunne jeg skrubbe dem på ryggen og sæbe dem ind og så snupper man lidt lækkert at spise og drikke. Et glas champagne og så lidt frugt fra min krop mens jeg ligger nøgen blindfoldet med dråber af flydende chokolade og stykker af frugt  fordelt på min krop og så er fadet serveret til gutterne.. Mmhh Bliver sgu helt liderlig af at sidde og skrive Det her indlæg ind. Men nej hvor skal der knaldes igennem

i 2017 på ALLE mulige forskellige typer og måder at udforske sig selv og sin seksualitet. Mmhh.. Så kan

man ligeså godt få ud af det hvad man kan få ud af det og så en på opleveren. Sex er fandme en fatastisk ting. 

Prøvede en lille rundkreds piger i futtog med sin tunge i pigen foran så lå vi der 5 piger. Der var jeg 16 på vej til 17 så SEX, nøgne kroppe, vibrationerne fra den anden Energier der mødes og blikke der flirter. Alle sanserne der sitre og udfordres.. Så ja my point of telllng haha Jeg skal sgu tændes ubeskrivelig meget så jeg rigtig kan slå mig løs og blive en LILLE ..... hehe slut, horny lady, sexy devil thing.. Men mennesker er dejlige når vi vil noget godt. Så de mænd jeg gennem tiden har givet mig hen til i form af købesex har da været søde og givende og mange udført et lækkert slik og uartig tunge omend alderen har været svingende. 

Jeg beskytter og passer på mig selv i det her og er mig selv Tro så jeg har da afvist i døren. Vi snakker som i Hvis den var helt gal.. 

Jeg gør ikke mere med manden end jeg har lyst til og er ikke bleg for at sige fra. 

Penge ER IKKE alt.

Minderne og oplevelserne er dem der gør os rigere og det er dem vi LEVER videre på. Så når det skal være noget jeg selv har drømme om at prøve, indenfor min seksuelle udvikling, den tid jeg har mulighed for at flytte mine grænser indenfor hvad jeg kan kapere af prøvelse og fantasier.JA. Ærlig talt SÅ VIL jeg gerne være 1000% Game og indforstået, afklaret,  hengivende, lystig og tændt.. Er det ikke menneskeligt korrekt overfor én selv? :? :ph34r:

Jeg er frisk hvis det bliver i Århus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den ‎18‎-‎01‎-‎2017 at 11:32:

Det vil tiden vise hvor og hvornår det bliver. 

Edit: Jeg får mit eget sted snart. Så skal da prøves lidt forskellige steder for jeg er sikker på det noget som ikke bliver ved et enkeltstående event. Som Trinemuz skriver: så elsker jeg sperm og der bliver tilmeldingerne så har jeg nogle præferencer for hvilken type fyre jeg ønsker at skal stå med andre mænd og onanerer foran mig og affyre sin sperm lige i face. Hehe Så det bliver indenfor en type mand jeg ville vende hovedet efter på gaden. For det er en fantasi JEG også har og når den popper op i hovedet for mig så kommer der en film foran øjnene på mig hvor jeg forestiller mig det. Og ligesom i mænd så har i nogle type kvinder i tænder fysisk på og det ville det skulle være for mig når jeg skulle udføre mine egne fantasier. Hvem ved måske kunne det ende ud i et gangbang bagefter alle lige havde badet og blevet rene og fine igen. Så kunne jeg skrubbe dem på ryggen og sæbe dem ind og så snupper man lidt lækkert at spise og drikke. Et glas champagne og så lidt frugt fra min krop mens jeg ligger nøgen blindfoldet med dråber af flydende chokolade og stykker af frugt  fordelt på min krop og så er fadet serveret til gutterne.. Mmhh Bliver sgu helt liderlig af at sidde og skrive Det her indlæg ind. Men nej hvor skal der knaldes igennem

i 2017 på ALLE mulige forskellige typer og måder at udforske sig selv og sin seksualitet. Mmhh.. Så kan

man ligeså godt få ud af det hvad man kan få ud af det og så en på opleveren. Sex er fandme en fatastisk ting. 

Prøvede en lille rundkreds piger i futtog med sin tunge i pigen foran så lå vi der 5 piger. Der var jeg 16 på vej til 17 så SEX, nøgne kroppe, vibrationerne fra den anden Energier der mødes og blikke der flirter. Alle sanserne der sitre og udfordres.. Så ja my point of telllng haha Jeg skal sgu tændes ubeskrivelig meget så jeg rigtig kan slå mig løs og blive en LILLE ..... hehe slut, horny lady, sexy devil thing.. Men mennesker er dejlige når vi vil noget godt. Så de mænd jeg gennem tiden har givet mig hen til i form af købesex har da været søde og givende og mange udført et lækkert slik og uartig tunge omend alderen har været svingende. 

Jeg beskytter og passer på mig selv i det her og er mig selv Tro så jeg har da afvist i døren. Vi snakker som i Hvis den var helt gal.. 

Jeg gør ikke mere med manden end jeg har lyst til og er ikke bleg for at sige fra. 

Penge ER IKKE alt.

Minderne og oplevelserne er dem der gør os rigere og det er dem vi LEVER videre på. Så når det skal være noget jeg selv har drømme om at prøve, indenfor min seksuelle udvikling, den tid jeg har mulighed for at flytte mine grænser indenfor hvad jeg kan kapere af prøvelse og fantasier.JA. Ærlig talt SÅ VIL jeg gerne være 1000% Game og indforstået, afklaret,  hengivende, lystig og tændt.. Er det ikke menneskeligt korrekt overfor én selv? :? :ph34r:

Jeg er frisk uanset hvor det bliver....:-) frække tøs..haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...