Hop til indhold

Hejsa.... :)

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hahaha.. Tror ikke alle gå med på den idé.. Og tror også i ville få jeres sag for sådan helt gevaldigt.. 

Hahaha.. Lige før det skal komme an på en prøve. ;) Hvad siger du @frenchlover1??? :lol:

Skrevet
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Hahaha.. Lige før det skal komme an på en prøve. ;) Hvad siger du @frenchlover1??? :lol:

Jeg er tilbøjelig til at være enig med JRo. Ikke alle er med på vores crazy ideer :-):-)

Skrevet
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Jeg er tilbøjelig til at være enig med JRo. Ikke alle er med på vores crazy ideer :-):-)

Nej det er selvfølgelig rigtigt. :lol: Men at hun siger vi vil få vores sag for. Det er lige før det skulle komme an på en prøve. :lol:

Skrevet
frenchlover1 skrev, 1 time siden:

Alexandra skulle nok være med på den plan i ellers har sat i hvert for os hvis det skulle være:P.. Hahaha.. 

Skrevet
Baremig skrev, for 9 minutter siden:

Så er vi to :P<3 

Bryster er jo noget af det bedste her i verdenen.. Og når man selv kun er beriget med en fantastisk bagside og nogle halvhængende lavt flyvende bryster så må man tage på alle de andres.. Hahaha.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Bryster er jo noget af det bedste her i verdenen.. Og når man selv kun er beriget med en fantastisk bagside og nogle halvhængende lavt flyvende bryster så må man tage på alle de andres.. Hahaha.. 

Hold op med det pjat. Dine bryster er sq gode lækkermås. ;) :wub:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg vil også gerne røre/rage på dine :P<3 Bryster er BARE TRYGHED OG ENORMT SMUKKE  når kvinder de sidder på er tilfreds ;) 

Skrevet
Baremig skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil også gerne røre/rage på dine :P<3 Bryster er BARE TRYGHED OG ENORMT SMUKKE  når kvinder de sidder på er tilfreds ;) 

Præcis! Jeg vil også bare gerne røre ved en masse bryster :D

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hænge bryster kan jo også være pæne:P.. Hahaha.. 

Hmm.. Jeg synes altså ikke at de hænger. ;) De er dejlig bløde og kramme gode. ;) 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

DET KAN DE BESTEMT ;) 

Ligesom mine og dine :P 

• 2 weeks later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 16. jan. 2017 at 15:48:

Jep dvs modne bryster :D

Skrevet
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Jep dvs modne bryster :D

Så er de også lettere at holde fast i.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.