Alexandra 34 Skrevet 15. Januar, 2017 Hej Alle Min gode veninde Jennifer har gjort mig opmærksom på dette frække univers. Vi hygger os denne søndag og har leget lidt med Jennifer's sagnomspundne samsung. Resultatet må i bedømme hihi 24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 15. Januar, 2017 Alexandra skrev, for 4 minutter siden: Hej Alle Min gode veninde Jennifer har gjort mig opmærksom på dette frække univers. Vi hygger os denne søndag og har leget lidt med Jennifer's sagnomspundne samsung. Resultatet må i bedømme hihi Jennifer, altså - nu sidder du også og tager på Alexandras bryster! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 15. Januar, 2017 I klæ'r hinanden. Dejlige læber Dressmann 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 15. Januar, 2017 Pigeforskeren skrev, for 5 minutter siden: Jennifer, altså - nu sidder du også og tager på Alexandras bryster! Jeg tager på alle de dejlige pigers bryster.. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 15. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden: Jeg tager på alle de dejlige pigers bryster.. Det gør jeg os` Pæne billeder i øvrigt :o) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 15. Januar, 2017 Og jeg som troede at Jennifer og alle hendes veninder brugte søndagen på at gå i kirke..... Meget flotte billeder Alexandra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 15. Januar, 2017 (edited) Lige præcis dette foto gav mig pludselig en ubændig lyst til et glas iskold mælk. Tak Alexandra. Redigeret 15. Januar, 2017 af Vanderbilt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylon81 301 Skrevet 15. Januar, 2017 Hejsa alexandra velkommen til. Dejlige billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2017 Vanderbilt skrev, for 24 minutter siden: Lige præcis dette foto gav mig pludselig en ubændig lyst til et glas iskold mælk. Tak Alexandra. Og jeg fik lyst til sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 15. Januar, 2017 Vanderbilt skrev, for 18 minutter siden: Lige præcis dette foto gav mig pludselig en ubændig lyst til et glas iskold mælk. Tak Alexandra. Uha ser godt ud 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 15. Januar, 2017 Lars Boca skrev, for 6 minutter siden: Og jeg fik lyst til sex Det kan heldigvis godt kombineres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2017 Vanderbilt skrev, for 7 minutter siden: Det kan heldigvis godt kombineres. Haha. Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 15. Januar, 2017 Jeg hader normalt reklamer, ynder at kalde dem "kapitalistisk propaganda" Men i dette forum må jeg give mig, jeg er solgt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 15. Januar, 2017 Hej Alex Velkommen til og dejlige billeder trods den famøse Samsungs pixels men det må du tage med Jennifer. I er sgu for sjove, skønne og frække sammen man kan bare ikke andet end blive i godt humør når man ser jer sammen tak for jer Havde forventet mere farve på dig efter ferien nu har du ikke bare siddet i baren vel mens vi andre har frosset en hvis del af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 15. Januar, 2017 Man kan ikke andet end sige, at Romantica har taget teten :-D. Velkommen Alexandra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Januar, 2017 Alexandra skrev, for 3 timer siden: Hej Alle Min gode veninde Jennifer har gjort mig opmærksom på dette frække univers. Vi hygger os denne søndag og har leget lidt med Jennifer's sagnomspundne samsung. Resultatet må i bedømme hihi HOLD NU OP DA!!!!!!!! Jeg er det HELT FORKERTE sted på der HELT FORKERTE tidspunkt.. Kunne godt ha set os være tre på de billeder. Men velkommen til @Alexandra. At du tør komme ind i løvernes hule. @JenniferRomantica du skal skamme dig. Puuuhhaaa...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 15. Januar, 2017 Alexandra skrev, for 3 timer siden: Alexandra skrev, for 3 timer siden: Velkommen til en ny frisk pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 15. Januar, 2017 Alexandra skrev, for 3 timer siden: Velkommen til en ny Pige Mit yndlingsbillede ville nok være det her, hvis det var lidt tydeligere. Fedt den måde i får leget med spejlene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 15. Januar, 2017 Alexandra og Jennifer - det er simpelthen verdensklasse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 15. Januar, 2017 PS44 skrev, 1 time siden: Hej Alex Velkommen til og dejlige billeder trods den famøse Samsungs pixels men det må du tage med Jennifer. I er sgu for sjove, skønne og frække sammen man kan bare ikke andet end blive i godt humør når man ser jer sammen tak for jer Havde forventet mere farve på dig efter ferien nu har du ikke bare siddet i baren vel mens vi andre har frosset en hvis del af Hun har fået en del mere farve end hvad min kære Samsung kan gengive.. Og tak for dig.. Hehe.. Vi glæder os til at se dig selvom det først bliver start Marts vi har kunne finde ud af en dato.. Men tilgengæld bliver det helt specielt denne gang da vi på det tidspunkt stadig er tæt nok på fastelavn til at det bliver skide skægt.. Med præmier.. Men det kommer der mere om senere.. Hehe.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 15. Januar, 2017 gerog skrev, for 2 timer siden: Og jeg som troede at Jennifer og alle hendes veninder brugte søndagen på at gå i kirke..... Meget flotte billeder Alexandra Altså gælder det at vi er meget tæt på kirken.? Hahaha.. Hvis jeg nu smider nogle Ave Maria'er oveni så tror jeg næsten jeg er klar til syndsforladelse.. Hahaha.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 15. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 57 minutter siden: HOLD NU OP DA!!!!!!!! Jeg er det HELT FORKERTE sted på der HELT FORKERTE tidspunkt.. Kunne godt ha set os være tre på de billeder. Men velkommen til @Alexandra. At du tør komme ind i løvernes hule. @JenniferRomantica du skal skamme dig. Puuuhhaaa...... Ja jeg hiver dem alle med.. Hahaha.. Og se det havde garanteret været spændende på en helt anden måde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Ja jeg hiver dem alle med.. Hahaha.. Og se det havde garanteret været spændende på en helt anden måde.. Hmm.. Snakker vi French congac og AALLLEEEE dine piger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 15. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: Hmm.. Snakker vi French congac og AALLLEEEE dine piger? Hahaha.. Tror ikke alle gå med på den idé.. Og tror også i ville få jeres sag for sådan helt gevaldigt.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg