Hop til indhold
Alexandra

Hejsa.... :)

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hahaha.. Tror ikke alle gå med på den idé.. Og tror også i ville få jeres sag for sådan helt gevaldigt.. 

Hahaha.. Lige før det skal komme an på en prøve. ;) Hvad siger du @frenchlover1??? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Hahaha.. Lige før det skal komme an på en prøve. ;) Hvad siger du @frenchlover1??? :lol:

Jeg er tilbøjelig til at være enig med JRo. Ikke alle er med på vores crazy ideer :-):-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Jeg er tilbøjelig til at være enig med JRo. Ikke alle er med på vores crazy ideer :-):-)

Nej det er selvfølgelig rigtigt. :lol: Men at hun siger vi vil få vores sag for. Det er lige før det skulle komme an på en prøve. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 9 minutter siden:

Så er vi to :P<3 

Bryster er jo noget af det bedste her i verdenen.. Og når man selv kun er beriget med en fantastisk bagside og nogle halvhængende lavt flyvende bryster så må man tage på alle de andres.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Bryster er jo noget af det bedste her i verdenen.. Og når man selv kun er beriget med en fantastisk bagside og nogle halvhængende lavt flyvende bryster så må man tage på alle de andres.. Hahaha.. 

Hold op med det pjat. Dine bryster er sq gode lækkermås. ;) :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg vil også gerne røre/rage på dine :P<3 Bryster er BARE TRYGHED OG ENORMT SMUKKE  når kvinder de sidder på er tilfreds ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil også gerne røre/rage på dine :P<3 Bryster er BARE TRYGHED OG ENORMT SMUKKE  når kvinder de sidder på er tilfreds ;) 

Præcis! Jeg vil også bare gerne røre ved en masse bryster :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hænge bryster kan jo også være pæne:P.. Hahaha.. 

Hmm.. Jeg synes altså ikke at de hænger. ;) De er dejlig bløde og kramme gode. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...