Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden:

Og de der bryster er simpelthen "to die for":wub:.. Jeg har mærket dem.. Tro mig de er dejlige.. Puha da.. 

Bare du ikke selv forfalder til den slags silli-boobs :-):-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

Uhh jeg kan fortælle at hun er en fantastisk smuk og nede på jorden pige med ben i næsen.. Og de der bryster er simpelthen "to die for":wub:.. Jeg har mærket dem.. Tro mig de er dejlige.. Puha da.. 

 

Er hun virkelig så også 21 år? Har oplevet nogen gange nu at den alder som er skrevet på siden ikke holder stik med virkeligheden:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 12 minutter siden:

Bare du ikke selv forfalder til den slags silli-boobs :-):-):-) 

Og så vil jeg gerne lige sige at hendes altså er så utrolig fantastisk flot lavet at jeg måtte udbryde "De der er falske ikke.? For ellers er det fucking snyd".. Ingen naturlige bryster har lov til at se så flotte ud.. Og sådan er det bare.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
paanik skrev, Lige nu:

 

Er hun virkelig så også 21 år? Har oplevet nogen gange nu at den alder som er skrevet på siden ikke holder stik med virkeligheden:)

Pigernes alder udtaler jeg mig helst ikke om.. Ligesom jeg heller ikke ønsker de udtaler sig om min alder:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Pigernes alder udtaler jeg mig helst ikke om.. Ligesom jeg heller ikke ønsker de udtaler sig om min alder:D..

Fair nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg efterhånden røbet det i en del tråde men virkeligt er jeg 27.. Men det er nødvendigt at pynte på alderen når alle andre i branchen gør det.. Lidt ligesom når cyklister doper.. Når alle andre gør det så skal man også selv.. Det nytter ikke at jeg står som 27 årig når køberne af seksuelle ydelser efterhånden forventer at en pige som står som værende 27 så er slut 30'erne start 40'erne og når de så besøger den næste pige der står som værende 21 og faktisk synes hun ser ældre ud end mig så den pige endt ud i et problem hvilket i bund og grund er usolidarisk af mig..

Jeg bliver stadig spurgt om id når jeg skal købe alkohol eller smøger.. Og spurgt om jeg er lille pige eller stor pige i bussen.. Hahaha..

Faktisk har jeg haft gæster der er gået fordi de ikke troede på jeg var helt lovlig når det kom til køb af sex hvor man jo som bekendt skal være 18.. Måtte næsten hente mit id for at politiet ikke blev tilkaldt.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 41 minutter siden:

Hehe.. Jeg har lært at elske mine halvhængende løsslupne bryster efterhånden.. Hahaha.. 

Det får mig til at citere en detalje fra mit eget referat af jeres september sex-party:

"Hvis man nu befandt sig inde på sengen og fra den synsvinkel - forfra eller skråt fra siden - betragtede Jennifer, der lå på alle fire med en ihærdig fyr bag sig - så kunne man blive fascineret af hende bryster, der nu var under påvirkning - dels af tyngdekraften og dels af de vedholdende stød bagfra. Brysterne hang der under hende som to små yvere og gyngede i takt - frem og tilbage - frem og tilbage. - Man måtte uvægerligt række en hånd frem og gribe fat i dem."

- jeg kan stadig tænke kærligt tilbage på dette lille optrin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, Lige nu:

Det får mig til at citere en detalje fra mit eget referat af jeres september sex-party:

"Hvis man nu befandt sig inde på sengen og fra den synsvinkel - forfra eller skråt fra siden - betragtede Jennifer, der lå på alle fire med en ihærdig fyr bag sig - så kunne man blive fascineret af hende bryster, der nu var under påvirkning - dels af tyngdekraften og dels af de vedholdende stød bagfra. Brysterne hang der under hende som to små yvere og gyngede i takt - frem og tilbage - frem og tilbage. - Man måtte uvægerligt række en hånd frem og gribe fat i dem."

- jeg kan stadig tænke kærligt tilbage på dette lille optrin.

Hahaha.. Du er også den eneste mand der nogensinde har fået lov til at omtale mit brystparti som et yver uden repressalier.. Hahaha.. Og så kun fordi det er dig:P.. 

Vi savnede dig sidste gang.. Håber du få mulighed for at komme til februar.. 

Og så skal jeg nok stoppe med at lede tråden på afveje.. Hahaha.. Sorry @bs76.. Håber du kan tilgive mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.. vi har fået vendt alt andet end det der spørges til men så må jeg jo tage en tur for holdet som ofte nævnes herinde, og smide et lille resume op efterfølgende ... pænt og sobert naturligvis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
bs76 skrev, for 35 minutter siden:

Hmmm.. vi har fået vendt alt andet end det der spørges til men så må jeg jo tage en tur for holdet som ofte nævnes herinde, og smide et lille resume op efterfølgende ... pænt og sobert naturligvis :D

Hey.. I tried.. Hehe.. Altså med min bedste vurdering.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bs76 skrev, for 5 timer siden:

Hej alle 

Så er der ved at være lidt mønt på kistebunden igen, og jeg overvejer at besøge denne umiddelbare skønhed hos Vordingborgpigerne :

http://vordingborgpigerne.dk/girls/sandra3/index.php

Er der nogen der kender til hende synes ikke rigtig der fremgår noget om hende andre steder :) 

BS 

Ja, der er godt nok nogle smukke bryster hun viser frem.

bs76 skrev, for 2 timer siden:

Hmmm.. vi har fået vendt alt andet end det der spørges til men så må jeg jo tage en tur for holdet som ofte nævnes herinde, og smide et lille resume op efterfølgende ... pænt og sobert naturligvis :D

Vi må alle tage en turn med en ny pige af og til - og vi gør det jo med stor glæde. - Hvis du tager en tur med Sandra og delagtiggør os i dine oplevelser, er du som relativ nybegynder her rigtig velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Uhh jeg kan fortælle at hun er en fantastisk smuk og nede på jorden pige med ben i næsen.. Og de der bryster er simpelthen "to die for":wub:.. Jeg har mærket dem.. Tro mig de er dejlige.. Puha da.. 

Tråden her handler om Sandra, så det her må man godt spørge om:

Jennifer, - du har "mærket" Sandras bryster. - Undskyld, jeg kan ikke lade være med at spørge. - Hvordan? - Har du simpelthen stået og følt på hendes bryster med dine egne små hænder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 5 minutter siden:

Tråden her handler om Sandra, så det her må man godt spørge om:

Jennifer, - du har "mærket" Sandras bryster. - Undskyld, jeg kan ikke lade være med at spørge. - Hvordan? - Har du simpelthen stået og følt på hendes bryster med dine egne små hænder? 

Ja jeg har simpelthen siddet, faktisk, og mærket på hendes bryster med mine egne hænder:wub:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den ‎13‎-‎01‎-‎2017 at 10:57:

Ja jeg har simpelthen siddet, faktisk, og mærket på hendes bryster med mine egne hænder:wub:..

ja...dette faktum alene gør det irritabelt at være født som dreng :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den Thursday, January 12, 2017 at 21:16:

Hehe.. Jeg har lært at elske mine halvhængende løsslupne bryster efterhånden.. Hahaha.. 

Nogen der har prøvet en tur mellem Jennifers bryster?og er de perfekte til spansk. Kunne Godt tænke mig en tur der uden gummi hvis hun er til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den Thursday, January 12, 2017 at 21:16:

Hehe.. Jeg har lært at elske mine halvhængende løsslupne bryster efterhånden.. Hahaha.. 

Nogen der har prøvet en tur mellem Jennifers bryster?og er de perfekte til spansk. Kunne Godt tænke mig en tur der uden gummi hvis hun er til det

Redigeret af lingo
jeg fik skrevet den to gange

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 23 minutter siden:

Nogen der har prøvet en tur mellem Jennifers bryster?og er de perfekte til spansk. Kunne Godt tænke mig en tur der uden gummi hvis hun er til det

Jennifers bryster kan godt du til spansk.. Ligefrem perfekte er måske så meget sagt.. Hahaha..

Jeg har fra pålidelige kilder at hun bestemt modtager spansk.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
paanik skrev, den 12/01/2017 at 21:25:

 

Er hun virkelig så også 21 år? Har oplevet nogen gange nu at den alder som er skrevet på siden ikke holder stik med virkeligheden:)

Hun er nok nærmere 30.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min bedste vurdering er også at hun er over 25 år. 

Sød pige, photoshoppede billeder der gør hende tyndere end hun er. Hun har en flot velproportioneret krop, er høj og har flotte bryster og er en udmærket oplevelse uden helt at ramme toppen af skalaen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...