Hop til indhold
JenniferRomantica

Yay.. Frisøren har været forbi.. (selfietråd)

Recommended Posts

Så har frisøren været forbi:wub:.. Aij hvor jeg elsker det.. 

I få lige nogle billeder af resultatet.. 

Nu i jo mænd så i kan nok ikke rigtig se forskellen men der er altså sket noget.. Hehe..

Screenshot_20170107-162329.pngScreenshot_20170107-161934.png20170107_161747.jpg20170107_162025.jpg

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret @JenniferRomantica - jeg scanner altid først brysterne - så stirrer jeg i skridtet, og er jeg stadig interesseret tjekker jeg øjnene :D

Tillykke med håret - sæt det gerne i en hestehale eller endnu bedre fletninger - og så på et par nye billeder :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nice - Håret er lækkert og en vigtig del af en piges markedsføring :)

Og pokkers lækkert håndtag at slæbe pigen hjem i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Ja og der er blevet farvet.. Så der ikke er udvoksninger;).. 

Sådan noget let krøllet hår synes jeg er meget pænt  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes nok der var kommet lidt lyse spidser på krøllerne men helt ærligt lidt umuligt at se i det genskær 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Nu det jo heller ikke håret du plejer at fokuserer på når vi ses;)..

Arrhh jeg synes da lige jeg når et par komplimenter også omkring dit flotte hår inde det går løs men det plejer jo at ende op i en fuglerede hahaha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PS44 skrev, for 1 minut siden:

Arrhh jeg synes da lige jeg når et par komplimenter også omkring dit flotte hår inde det går løs men det plejer jo at ende op i en fuglerede hahaha 

Jeg synes generelt du er meget sød og komplimenterende:wub:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes generelt du er meget sød og komplimenterende:wub:.. 

Takker og i lige måde :D Nu kommer der nok snart en kommentar: "Get a room" hahaha ja, ja, ja jeg tager forbi og ser på det nye flotte hår snart 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PS44 skrev, for 7 minutter siden:

Takker og i lige måde :D Nu kommer der nok snart en kommentar: "Get a room" hahaha ja, ja, ja jeg tager forbi og ser på det nye flotte hår snart 

Hej i to 

Okay okay da :P:P (sorry afsporing)

Relateret billede

God lørdag i to og resten 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

Nu i jo mænd så i kan nok ikke rigtig se forskellen men der er altså sket noget.. Hehe..

Screenshot_20170107-162329.pngScreenshot_20170107-161934.png20170107_161747.jpg20170107_162025.jpg

For satan en fræk og lækker godte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Er du sikker på, at det er på hovedet, at frisøren har været på spil?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er du flot! Både hår og resten. Du ligner en filmstjerne :) er det det ægte hår eller noget du har købt? Jeg har selv helt glat hår, som jeg egentlig er glad for, men kunne godt tænke mig krøller i en uge til 2 måneder.. kan man få det? Og hvad hedder det udover permanent? Jeg tænker sådan, om man kan vælge tid til det er tilbage til det gamle? 

Super gode billeder! Du er meget smuk <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flyveører ? ....nooo way !!!

Det er simpelthen de bedste billeder af dig nogensinde !!

men irriterende stor Samsung ;)

Redigeret af rumble

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofiala skrev, for 29 minutter siden:

Hvor er du flot! Både hår og resten. Du ligner en filmstjerne :) er det det ægte hår eller noget du har købt? Jeg har selv helt glat hår, som jeg egentlig er glad for, men kunne godt tænke mig krøller i en uge til 2 måneder.. kan man få det? Og hvad hedder det udover permanent? Jeg tænker sådan, om man kan vælge tid til det er tilbage til det gamle? 

Super gode billeder! Du er meget smuk <3

Mange mange tak smukke.. 

Det er helt mit eget.. Pånær farven.. Hehe.. Det er lysnet.. Og så er det krøllet med et glattejern.. Nogle gange med et krøllejern.. 

Jeg tror ikke der findes andet end permanent til krøller der bliver i mere end en hårvask..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha nu stopper du;) flyveøre... de er da helt fine dine øre og du ser jo skøn ud i din morgenkåbe og nu med hestehale ;) men jeg giver rumble ret i din Samsung er en antik sag haha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...