Hop til indhold
Varmemester

Ventetid...

Recommended Posts

Hvorfor er det at ventetid føles som en evighed? :wacko:

F.eks. når står på mit arbejde og venter på at et varmeanlæg skal starte op. Når en styring skal starte op.

Og så som nu...... Venter på at den French skal komme med en part 3. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 21 minutter siden:

Hvorfor er det at ventetid føles som en evighed? :wacko:

F.eks. når står på mit arbejde og venter på at et varmeanlæg skal starte op. Når en styring skal starte op.

Og så som nu...... Venter på at den French skal komme med en part 3. :lol:

Halløj Varmemester.

Så hils ventetiden velkommen, for den findes slet ikke, når man spørger sig selv,  hvad kan jeg bidrage med lige nu? Mangeltilstand bliver til generøs værens fylde, når vi praktiserer mindfulness. Så brug tiden på at skubbe til French. Så er ventetiden lige pludselig væk :lol: Puha det blev da helt filosofisk :lol: og husk @Varmemester Hvis hjernen ikke får lov til at slappe af, bliver den overstimuleret. og det kan medføre en kronisk stresstilstand. :-o:lol: Og har du brug for at blive overstimuleret af French haha. 

God aften med det hele. :)

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 31 minutter siden:

Hvorfor er det at ventetid føles som en evighed? :wacko:

 

 

Som når man venter på en GP, der lige skal i banken med de penge hun lige har modtaget - før hun er tilbage i hobbyrummet og klar til sjov... :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Hahaha.. Jeg er sikker på French nok skal komme med noget godt.. Eller det krydser jeg for at han gør.. Eller jeg krydser for det er positivt.. 

Har han været afsted, men ikke delt beretningen med os endnu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 12 minutter siden:

Har han været afsted, men ikke delt beretningen med os endnu?

Hvis jeg husker rigtigt så arbejder Jennifer kun i weekenden på Romantica... så tror det er et nej.

Og så igen, så kommer det jo ikke os ved.... diskretion, du ved ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Hahaha.. Jeg er sikker på French nok skal komme med noget godt.. Eller det krydser jeg for at han gør.. Eller jeg krydser for det er positivt.. 

Det håber vi andre også. Om ikke andet så kan han få formuleret det negative så det bliver en hyggelig oplevelse at læse. :D

kanonkongen skrev, for 26 minutter siden:

Halløj Varmemester.

Så hils ventetiden velkommen, for den findes slet ikke, når man spørger sig selv,  hvad kan jeg bidrage med lige nu? Mangeltilstand bliver til generøs værens fylde, når vi praktiserer mindfulness. Så brug tiden på at skubbe til French. Så er ventetiden lige pludselig væk :lol: Puha det blev da helt filosofisk :lol: og husk @Varmemester Hvis hjernen ikke får lov til at slappe af, bliver den overstimuleret. og det kan medføre en kronisk stresstilstand. :-o:lol: Og har du brug for at blive overstimuleret af French haha. 

God aften med det hele. :)

KK

Hmm.  Ja det blev vidst lidt filosofisk det der. ;) Men noget jeg da vil tænke over når jeg har noget ventetid. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 3 minutter siden:

Hvis jeg husker rigtigt så arbejder Jennifer kun i weekenden på Romantica... så tror det er et nej.

Og så igen, så kommer det jo ikke os ved.... diskretion, du ved ;)

Hehe... Hvis du har tjekket klinikkens hjemmeside, så er hun startet kl 16 idag.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 18 minutter siden:

Hvis jeg husker rigtigt så arbejder Jennifer kun i weekenden på Romantica... så tror det er et nej.

Og så igen, så kommer det jo ikke os ved.... diskretion, du ved ;)

Haha, nu har French jo ikke selv ageret specielt diskret i denne fortælling, men jeg forstår hvad du mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, 1 time siden:

Haha, nu har French jo ikke selv ageret specielt diskret i denne fortælling, men jeg forstår hvad du mener.

Nej han nævnte jo selv at det var idag. :D

Og ja, diskretion er en vigtig del a alt det her. :) Også derfor jeg har fjernet mit billede. Blev sq genkendt a en kollega. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

Nej han nævnte jo selv at det var idag. :D

Og ja, diskretion er en vigtig del a alt det her. :) Også derfor jeg har fjernet mit billede. Blev sq genkendt a en kollega. :lol:

Varme for fanden :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Hehe... Hvis du har tjekket klinikkens hjemmeside, så er hun startet kl 16 idag.  ;)

Jeg må være ærlig og indrømme, at det er mere hendes billeder herinde jeg tjekker ud ;) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, 1 time siden:

Varme for fanden :wacko:

Hvad????????  :lol: Vi synes nu det var sjovt da vi snakkede om det kollegaen og jeg. Og så holder vi det for os selv. :D

gerog skrev, for 53 minutter siden:

Jeg må være ærlig og indrømme, at det er mere hendes billeder herinde jeg tjekker ud ;) 
 

Tror godt jeg kan sige UDEN at lyve... Du er IKKE den eneste. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Hvad????????  :lol: Vi synes nu det var sjovt da vi snakkede om det kollegaen og jeg. Og så holder vi det for os selv. :D

Ja, han kunne vel ikke rigtigt konfrontere dig med det uden samtidigt at erkende at han læser med herinde ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...