Hop til indhold
Guest Psykoadam

Mænd

Recommended Posts

Claire skrev, for 3 minutter siden:

Min indre feminist er helt oppe i det røde felt, men jeg skal nok holde min kæft.. denne gang. 

 

Flyt til Sverige - der er de alle feminister..... Den slags kommer ikke i nærheden af mig - alle deres selvmodsigelser kan jeg ikke holde ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 minutter siden:

Flyt til Sverige - der er de alle feminister..... Den slags kommer ikke i nærheden af mig - alle deres selvmodsigelser kan jeg ikke holde ud ;)

Svenske piger er ikke lige mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Svenske piger er ikke lige mig.

 

Det gør ikke noget - alle mændene derovre er også nogle feminine skat ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Det gør ikke noget - alle mændene derovre er også nogle feminine skat ;)

Du behøves ikke at sammenligne mig med dem og deres operationalisering af begrebet, men jeg ignorer dine hentydninger herfra, for at undgå en længere afsporing af tråden. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

Jeg er helt ærligt forundret over den antagelse at mænd, modsat kvinder, betaler for sex, fordi de ikke kan finde det gratis. 

Det er måske realiteten for en lille gruppe mænd men, ihvertfald i min kundekreds, har jeg ikke indtrykket af, at det på nogen måde skulle være grunden. my luck I guess.

Jeg tror grunden oftere er, at mænd søger/vægter andre ting i seksuelle forhold, end kvinder og det medfører at mænd får mere ud af et super overfladisk "købesex forhold" end kvinder gør. For kvinder er det måske vigtigere at føle sig begæret og beskyttet og det kan man ikke betale sig til. 

Jeg kan sagtens få god mad, som gør mig mæt og basalt set tilfreds. Men det er fantastisk at gå på en Michelin restaurant en gang imellem (ofte), og få det ypperste. 

Måske en tosset analog :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan sagtens få god mad, som gør mig mæt og basalt set tilfreds. Men det er fantastisk at gå på en Michelin restaurant en gang imellem (ofte), og få det ypperste. 

Måske en tosset analog :)

:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan sagtens få god mad, som gør mig mæt og basalt set tilfreds. Men det er fantastisk at gå på en Michelin restaurant en gang imellem (ofte), og få det ypperste. 

Måske en tosset analog :)

Uha uha uha @Highlow - tillad mig at mene, at 'Michelin Restauranten' ikke findes i markedet, hvor økonomi er det primære mål - når "sex bliver kunst" kræves noget andet end pekuniære motiver..... Jeg har desværre kun en enkelt gang i livet haft et sådanne "kunstnerisk" forhold med en kvinde - men det er fandeme også de bedste 6 år jeg har brugt på sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Uha uha uha @Highlow - tillad mig at mene, at 'Michelin Restauranten' ikke findes i markedet, hvor økonomi er det primære mål - når "sex bliver kunst" kræves noget andet end pekuniære motiver..... Jeg har desværre kun en enkelt gang i livet haft et sådanne "kunstnerisk" forhold med en kvinde - men det er fandeme også de bedste 6 år jeg har brugt på sex ;)

Siger du at Michelin restauranter drives ud fra et non profit business koncept?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, Lige nu:

Siger du at Michelin restauranter drives ud fra et non profit business koncept?

Nej - jeg kan godt se, hvad du mener - jeg tænkte blot mere på, at disse steder ofte er drevet af mere nuancerede motiver end de økonomiske..... Men point taken ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan sagtens få god mad, som gør mig mæt og basalt set tilfreds. Men det er fantastisk at gå på en Michelin restaurant en gang imellem (ofte), og få det ypperste. 

Måske en tosset analog :)

----    Men det er fantastisk at gå på en Michelin restaurant en gang imellem (ofte), og få det ypperste.  - hvor er det skrevet godt - at forkæle sig selv ind imellem:)

----    Måske en tosset analog :) - forkælelse er mange ting - for nogle en skøn GP:wub: - for andre gourmet mad - for andre -------------

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 5 timer siden:

... Jeg tror ikke, man finder en attraktiv singlepige i branchen og da slet ikke her på sitet :( ....

Her er jeg stærkt uenig. Har selv truffet en lille håndfuld.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan sagtens få god mad, som gør mig mæt og basalt set tilfreds. Men det er fantastisk at gå på en Michelin restaurant en gang imellem (ofte), og få det ypperste. 

Måske en tosset analog :)

Nej, det er det ikke.

Samme princip gælder også inden for kategorien glædespiger. Har man én gang oplevet Michelin, så sværger man altid til Michelin :):wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg har betalt for det et par gange og kommer nok til det igen :)

Jeg synes det kan være mega lækkert at kunne bestille en mand, når jeg selv har tid og lyst, til præcis det jeg har lyst til, at kunne være mega egoistisk uden dårlig samvittighed, og at kunne sende ham afsted igen uden at behøve bruge tid på at "interessere mig for mennesket bag pikken" eller selv lukke op for hvem jeg er.

Jeg er en travl, professionel kvinde og for tiden har jeg hverken tid eller lyst til en kæreste, og jeg har aldrig brudt mig synderligt om det der med at gå i byen og finde en eller anden fuld og tvivlsom stodder, der måske ikke kan levere, måske er typen der løber med sladder senere, eller måske ikke kan forstå spillets regler.

Dog må jeg advare de gutter der overvejer at træde ind på markedet: I skal altså have noget ekstraordinært at byde på, både i kunnen, udseende og udstyr, og selv da skal I ikke regne med at tjene så meget som en fjerdedel af hvad jeg tjener. Og så er der jo bagsiden af medaljen: I skal også kunne præstere når I måske ikke er synderligt tiltrukket af kvinden foran jer, I er nødt til at sætte jeres egen nydelse til side på en måde de færreste mænd er vant til, og måske er det ikke altid så rart som I tror "bare at være en pik"

Udover det, så go for it! Mere slik for Mette at vælge imellem :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 8 timer siden:

Forklaringen på dette mysterium er faktisk langt mere biologisk end et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.

Til alle tider har det været kvinder, der udvælger den bedste han - forfører ham og lader sig "score", så han tror han er en fandens karl. Empirisk benytter hun økonomisk formåen som væsentligste valgkriterie - og herefter følger ting som status, alfahan, samfundsmæssig position osv. osv.

Kvinder kan kun få børn i en meget begrænset periode pr. måned - og i optrækket til denne periode vil de altid være på udkig efter ovenstående "kvaliteter" blandt handyrene. Udenfor forplantningsperioden er kvinden ofte lidt mere promiskiøs og villig til at eksperimentere med mænd - og vælger gerne en lidt "farlig" mand, som ikke nødvendigvis opfylder kriterierne for økonomisk tryghed til hende og afkommet.

Med andre ord - kvinderne vælger manden, og manden er altid parat til at lade sig vælge...... Og her kunne vi tilføje handicapteorier - men mon ikke pointen står tilpas skarp - kvinders adgang til sex har evolutionært været meget let, mens mænd bare har at stille sig til rådighed når hun er klar...... Prostitution følger fuldstændig dette mønster.

Det er nok ikke helt korrekt at manden altid er klar til at lade sig vælge. Men jeg forstår pointen, at kvinden er langt mere kritisk i forhold til valg af partner relativt til manden. Det skyldes at samleje potentielt set har langt større omkostninger for kvinden, eftersom hun skal bære afkommet ved svangerskab og har et begrænset antal æg at gøre godt med. En mand har i al praktisk henseende en ubegrænset mængde af sæd til rådighed, og er fertil i en længere periode af sit liv. 

Og det forklarer selvfølgelig hvorfor markedet for mandlige prostituerede er relativt lille. Ret beset, så kan flere af de kvaliteter som kvinder typisk vægter som attraktive fx. status, økonomisk formåen, stor social omgangskreds, etc.  sjældent signaleres overbevisende af en gigolo. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop @Kindhesten80 - og er nød til at sige.... Dette er sociologisk videnskab - og i øvrigt eftervist i en masse forsøg og studier - også mænds en hel del større vilje til at kneppe hvad som helst. Det gælder som altid i denne slags generaliseringer, at nogle falder udenfor normalkurven - og derfor kan du sagtens have ret i, at "" Det er nok ikke helt korrekt at manden altid er klar til at lade sig vælge"" - men det er som sagt i yderkvartilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil give andre ret i, at de naturlige drifter nok har en finger med i spillet stadig efter præventionens opfindelse. Det er kvindernes ansvar at opfostre børn, og liderlighed vil nok, ihvertfald for mit vedkommende, kunne overgås af frygten for at skulle opfostre et barn og give det et godt liv <3 Det er meget få gange sket, at jeg er "faldet i" - i privaten - uden prævention. Der må man tage en pille for at undgå graviditet, men sundt er det sgu ikke :( 

Så brug prævention! Husk, at kvinden bestemmer, og det er ikke sjovt for nogen :(

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nemt få sex uden at betale. Men jeg undviger som regel de kvinder, som gerne vil mig. (og ja det er ikke altid klogt af mig)

Men jeg har ikke lyst til være akavet omkring følelser, og jeg har ikke lyst til at lade som om, det kan udvikle sig til noget seriøst - og jeg vil sgu ikke være ham, som ikke ringer tilbage. Det handler ikke om, at hun skal være model og have en perfekt krop, for at jeg er interesseret i mere. Men hun skal have noget ordenligt indhold og meninger, og god humor og charme. Det er ikke så let at finde én, man klikker sammen med på mange plan. Til alt held er vi mænd ofte nemme at narre ;)

Det er sjældent, jeg besøger en prof pige. Når det sker, så er det primært pga. ét af to behov. Behov nr 1 er, at jeg trænger til at overgive mig til en dejlig kinky kvinde, som tager mig med en strapon - og ellers gør præcis, hvad hun har lyst til. Jeg er hendes. Jeg "bestiller" ikke samleje, og jeg lader hende styre det hele.

Behov nr 2, som trænger sig på, er at nyde en dejlig kvindekrop, at slikke hende og begære hende, og vise hende, hvor meget jeg har lyst til hende. Give hende kropsmassage. Slikke hende igen, og faktisk helst undertrykke mit egen lyst til udløsning. Og igen bestiller jeg aldrig samleje. Det bestemmer hun. Desværre får jeg sjældent behov nr 2 dækket, fordi jeg er virkelig kræsen mht., hvem jeg begærer og har lyst til at slikke. Fotos af en smuk sexet krop, gør det ikke alene for mig. Hun forsvinder i mængden og skiller sig ikke ud. Desuden har jeg en fast idé om, at hende jeg skal slikke, hun skal slikkes fremover jævnligt og ofte. Fordi jeg har brug for en slags relation for at det virker for mig, og for at jeg skal have lyst til at nyde og forkæle hende igen og igen. (hende kigger jeg ofte efter, men annoncer og billeder sender oftest helt andre signaler, så jeg har ikke fundet hende).

Tja, sådan er vi så forskellige. Heldigvis :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
NoBS skrev, den 2017-01-06 at 19:27:

Flyt til Sverige - der er de alle feminister..... Den slags kommer ikke i nærheden af mig - alle deres selvmodsigelser kan jeg ikke holde ud ;)

Det var det dummaste jag läst på EG sedan länge.  Ja, det finns feminister i Sverige.  Det är för att dom är så högljudda som ni tror att dom är så många.  De flesta av dom som utger sig för att vara feminister har ingen som helst koll på vad det egentligen betyder, andra använder det som en hävstång för att framhäva sig själva.

Vi som är riktiga feminister har viktigare saker för oss än att munhuggas med dem som ändå är bortom pedagogisk räckvidd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, 1 time siden:

Det var det dummaste jag läst på EG sedan länge.  Ja, det finns feminister i Sverige.  Det är för att dom är så högljudda som ni tror att dom är så många.  De flesta av dom som utger sig för att vara feminister har ingen som helst koll på vad det egentligen betyder, andra använder det som en hävstång för att framhäva sig själva.

Vi som är riktiga feminister har viktigare saker för oss än att munhuggas med dem som ändå är bortom pedagogisk räckvidd.

 

Sjovt, du nævner den vinkel, Mon Petit Bonhomme: Mette Fugl har i dag et indlæg i Politiken, der siger det samme. http://politiken.dk/debat/art5777325/Vis-bare-bryster-men-lad-være-med-at-kalde-det-feminisme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 18 timer siden:

 än att munhuggas med dem som ändå är bortom pedagogisk räckvidd.

 

Sjovt - præcis sådan opfatter jeg svenskere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 6/1/2017 at 12:28:

Som iscenesat så fint forklarer ville det være fjollet.. Jeg tror desværre det ville være rimelig uattraktive damer og ældre kvinder.. Så hvis det betyder noget for en så tror jeg man skal lade være.. 

 

Iscenesat Virkelighed skrev, den 6/1/2017 at 11:28:

Når mænd nærmest står i kø for at få lov, så ville det være absurd fjollet at betale for det. - Medmindre at han var mere end almindelig god til dét, og det ville han nok ikke selv være den rette til objektivt at vurdere. :D 

 

En af de væsentlige grunde til købesex er, at man ikke bare betaler for at få "varen" leveret, men også for at kunne gå igen uden nogen som helst forpligtelser. Det har kvinder vel også behov for - med mindre de altså er den modtagende del i et købesexforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 14 minutter siden:

 

 

En af de væsentlige grunde til købesex er, at man ikke bare betaler for at få "varen" leveret, men også for at kunne gå igen uden nogen som helst forpligtelser. Det har kvinder vel også behov for - med mindre de altså er den modtagende del i et købesexforhold.

Nej det tror jeg egentlig ikke kvinder har brug for på samme måde som mange mænd har.. Selvfølgelig hænder det.. Men så det bare at give et forkert nummer efter en one nighter.. Som sagt har kvinder noget nemmere ved bare at finde noget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt tror jeg, at kvinder hellere vil tage en bette shoppingtur end at betale penge for sex.  Samtidigt tror jeg også som @Mette Tøsen var lidt inde 

på, at hvis de så endelig beslutter sig for at købe sex, så er deres krav meget højere end når mænd køber, at det på forhånd udelukker de fleste mænd. :)  Og slutteligt, så er det nok også noget det noget man vil prøve nogle enkelte gange, og næppe på samme måde som for mange mænd, hvor det sker meget hyppigt, uden at pigen nødvendigvis skal være i særklasse på alle parametre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende reflektioner - og særligt at høre hvordan pigerne oplever det.

I mine unge 20'ere (jaja, man er stadig ung selvom man er i 30'erne - den sidste halvdel ;) ), var jeg og en træningskammerat - som begge var ret populære blandt pigene, igang med det helt store gigolo projekt.
Jeg var sikker på at 'modne kvinder' ville tænde på to mænd i army outfit, six pack og hele pivetøjet. :ph34r:

Der blev  på det tidspunkt vist en dokumentar hvor man fulgte nogle mænd der solgte sex - og det var på ingen måde lukrativt og kunderne, som også er nævnt her, var ikke altid dem jeg ville tænde på(det var ofte gamle velhavende kvinder).  

Det er en lille niche ift hvor mange mænd er klar på hvad som helst, på trods af udeblivende nærvær, intimitet, kemi, 'blive hørt' etc som jeg oplever mange kvinder søger først og fremmest. 

Needless to say - drømmen braste - og tanken om hvor frækt vi nu selv syntes det var at få os ud, var nok nærmere i vores egne (pik)hoveder. :P

Dejlig søndag til dig!

Cheers PL

 

Redigeret af PushingLimits

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...