Hop til indhold
Siljenips

Til dig der har let til smil!!!

Recommended Posts

LOVE IT... Min yndlings!

En abe sidder oppe i et træ og er ved at lave sig en joint.
Et firben går forbi, kigger op og siger:
- Hey, hva’ laver du?
Aben svarer:
- Jeg skal til at ryge, kom op og vær med.
Firbenet klatrer op og sætter sig ved siden af aben og ryger med. Efter et lille stykke tid siger firbenet, at den er blevet helt tør i halsen, og vil lige smutte ned til floden og få lidt at drikke.
Den er lidt rigeligt påvirket og falder uheldigvis i floden.
En krokodille ser det, og skynder sig hen og hjælper den lille fyr op på bredden igen, mens den spørger:
- Men, hvad laver du dog?
Firbenet fortæller om aben, jointen, tørsten, og at den faldt i floden.
Krokodillen går ikke ind for brug af euforiserende stoffer og begiver sig ind i junglen for at tale med aben.
Ved foden af træet kigger den op på aben og siger:
- Hey, du!
Aben kigger ned og udbryder:
- Fåååååck mand, hvor meget vand har du
drukket???

Kunne du undgå at trække på smilebåndet???

Silje

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej og god eftermiddag @Siljenips

Den da sød hahaha :lol::lol:

Den minder lidt om historien med elefanten og musen.

Musen siger til, elefanten. Puha hvor er jeg dog liderlig i dag

Elefanten siger så, jamen det kan vi da godt klare. Musen siger jamen hvordan ?

Elefanten, jamen du hopper da bare op og tager mig.

Musen fedest du har da lige reddet min dag. Som sagt så springer musen op på elefanten gør sig klar. Og lige i det ØJEBLIK musen stikker musedilleren ind. Falder der en kæmpe kokosnød ned i panden på elefanten. Og elefanten SKRIGER av av AV FOR HELVEDE.

I det samme siger musen ta den ta den TA DEN. 

God aften til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den københavnske jæger skulle på jagt i Jylland og som sådan nogen fra djævleøen jo er var han høj i hatten og overbevist om at han var bedre end alle andre.. Den første dag skyder han 15 ænder hvilket er rigtig flot.. Da de alle sidder samlet til gilde og en snaps efter jagten forventer han et klap på skulderen over hans indsats.. Da der intet klap kommer bliver han rimelig irriteret og beslutter sig for at til næste jagt der vil han vise dem alle så han køber sig en hund der kan gå på vandet.. Jagten kommer og han drager af sted med sin hund og rigtig nok hunden gør som den skal og løber ud og henter den ene and efter den anden på vandet.. 19 ænder bliver det til og københavneren tænker "nu må de da sige noget og rose mig for min hund om ikke andet".. Til gildet og snapsen bliver at snakken og ståhejet pludselig afbrudt af en sønderjysk røst der udbryder til københavneren "æ det dig der har en hund der inte ka' svøm.?".. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 34 minutter siden:

Hej og god eftermiddag @Siljenips

Den da sød hahaha :lol::lol:

Den minder lidt om historien med elefanten og musen.

Musen siger til, elefanten. Puha hvor er jeg dog liderlig i dag

Elefanten siger så, jamen det kan vi da godt klare. Musen siger jamen hvordan ?

Elefanten, jamen du hopper da bare op og tager mig.

Musen fedest du har da lige reddet min dag. Som sagt så springer musen op på elefanten gør sig klar. Og lige i det ØJEBLIK musen stikker musedilleren ind. Falder der en kæmpe kokosnød ned i panden på elefanten. Og elefanten SKRIGER av av AV FOR HELVEDE.

I det samme siger musen ta den ta den TA DEN. 

God aften til dig.

KK

Må slå mig på lårene af grin... Elsker historier som den! LOVE IT!

TAK kanonkonge... Fantastisk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Superman er en dag i et opstemt humør og vil finde sig et sted at gøre af alt den "opstemmethed" så han flyver en tur i byen og støder på spiderman som sidder på et tag og slapper af.. Han spørger spiderman om han ved hvem der er det bedste knald i byen hvortil han svarer "Jamen jeg har hørt at superwoman er skide god" og Superman siger "Ej det kan jeg ikke hun er ligesom en søster for mig" så han flyver videre og støder på batman og stiller ham samme spørgsmål.. Batman svarer det samme som spiderman men igen kan Superman simpelthen ikke.. Han flyver ud på landet og kigger på verdenen under ham og ser så superwoman ligge på en mark i noget hø helt nøgen og med spredte ben.. Han tænker ved sig selv "jeg er hurtigere end en kugle.. Jeg kan være færdig inden hun når at opdage noget" så han flyver ned og er faktisk hurtigere end en kugle oppe i luften igen og af sted.. Superwoman udbryder "hvad fanden var det?".. Der kommer et jammer og den usynlige mand svarer "det ved jeg ikke men jeg har fucking ondt i røven nu".. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Den københavnske jæger skulle på jagt i Jylland og som sådan nogen fra djævleøen jo er var han høj i hatten og overbevist om at han var bedre end alle andre.. Den første dag skyder han 15 ænder hvilket er rigtig flot.. Da de alle sidder samlet til gilde og en snaps efter jagten forventer han et klap på skulderen over hans indsats.. Da der intet klap kommer bliver han rimelig irriteret og beslutter sig for at til næste jagt der vil han vise dem alle så han køber sig en hund der kan gå på vandet.. Jagten kommer og han drager af sted med sin hund og rigtig nok hunden gør som den skal og løber ud og henter den ene and efter den anden på vandet.. 19 ænder bliver det til og københavneren tænker "nu må de da sige noget og rose mig for min hund om ikke andet".. Til gildet og snapsen bliver at snakken og ståhejet pludselig afbrudt af en sønderjysk røst der udbryder til københavneren "æ det dig der har en hund der inte ka' svøm.?".. 

Fantastisk Jennifer... Lige i skabet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Superman er en dag i et opstemt humør og vil finde sig et sted at gøre af alt den "opstemmethed" så han flyver en tur i byen og støder på spiderman som sidder på et tag og slapper af.. Han spørger spiderman om han ved hvem der er det bedste knald i byen hvortil han svarer "Jamen jeg har hørt at superwoman er skide god" og Superman siger "Ej det kan jeg ikke hun er ligesom en søster for mig" så han flyver videre og støder på batman og stiller ham samme spørgsmål.. Batman svarer det samme som spiderman men igen kan Superman simpelthen ikke.. Han flyver ud på landet og kigger på verdenen under ham og ser så superwoman ligge på en mark i noget hø helt nøgen og med spredte ben.. Han tænker ved sig selv "jeg er hurtigere end en kugle.. Jeg kan være færdig inden hun når at opdage noget" så han flyver ned og er faktisk hurtigere end en kugle oppe i luften igen og af sted.. Superwoman udbryder "hvad fanden var det?".. Der kommer et jammer og den usynlige mand svarer "det ved jeg ikke men jeg har fucking ondt i røven nu".. 

Ha ha det er go lir :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Siljenips skrev, for 3 minutter siden:

Må slå mig på lårene af grin... Elsker historier som den! LOVE IT!

TAK kanonkonge... Fantastisk

Jamen så lidt da @Siljenips

Humor er den bedste måde, at få folk til at grine :lol: Og tak for ordene 

Rigtig god aften

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

En and kommer ind i en dagligvarer forretning og siger med en meget irriterende stemme "har du majs har du majs har du majs?" og købmanden svarer "nej jeg har ikke majs".. Dagen efter kommer anden tilbage og gentager med en endnu mere irriterende stemme "har du majs har du majs har du majs har du majs" købmanden svarer igen at han ikke har majs nej.. Dette gentager sig igen dagen efter.. Anden kommer ind og siger "har du majs har du majs har du majs?" og købmanden som er mildt sagt lettere irriteret efterhånden svarer "Nej det har jeg ikke og hvis du spørger igen så sømmer jeg dine grimme andefødder fast til gulvet" anden spørger "har du søm?" og købmanden svarer "nej jeg har ikke søm" hvortil anden begynder at råbe "HAR DU MAJS".. 

Jeg ved godt jeg har MEGA plat humor.. Hahaha..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå ja har da lige disse platte også :lol:

Det var 3 tosser, som ikke havde en øre på sig. Og de var så tørstige.
De kommer ind på en bar og spørger bartenderen:  Kan vi ikke få en gratis drink? hvorpå Bartenderen svarer  Jo, hvis jeres pikke er 1 meter tilsammen...
De tre tosser måler deres pikke og finder ud af, at den første er 50 cm, den anden 49 cm og den sidste 1 cm. Så de får deres drink og går.
Da de kommer ud, siger den første. Det var godt, min var 50 cm så siger den anden  Det var heller ikke så ringe, at min var 49 cm så siger den sidste  Det var sgu godt, min var stiv.

En franskmand, en italiener og en dansker diskuterer deres sexliv. 

Franskmanden: I nat elskede jeg med min kone tre gange. Hun var helt oppe at køre i morges.Kunne det være @Siljenips :lol:

Det kan italieneren ikke sidde overhørig: Det er da ikke noget, i nat elskede jeg med min kone fem gange. I morges stod hun op og lavede den vidunderligste morgenmad til mig og sagde, hun aldrig kunne elske en anden end mig. Ja måske også her @Siljenips 

Franskmanden bliver lidt forlegen, kigger på danskeren og siger: Hvad med dig, hvor mange gange elskede du med din kone i nat?

Kun en enkelt gang.  Franskmanden ånder lettet op, men italieneren spørger straks: Nå, hvad sagde hun så til dig i morges?

Kan vi holde en rygepause nu! Det er @Siljenips :P

En psykolog var igang med en gruppeterapi for mødre og deres børn.

I har alle en trang, sagde psykologen, til den første mor. Du har en trang til at spise slik, du har endda kaldt dit barn Candy.

Til den anden mor. Du har en trang til penge, du har endda kaldt dit barn Penny.

Den sidste mor tager sin søn i hånden og siger: Kom Dick, vi går nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen

@Siljenips

Jeg vil nødig ødelægge den gode stemning, men ærligt talt: Er det én af Finn Nørbygaards gamle travere? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da NASA begyndte at sende folk op i rummet indså de at en almindelig kuglepen hvad man kalder en ballpoint pen ikke ville virke uden tyngdekraftens påvirkning så de brugte 10 år og 12 billioner på at opfinde en kuglepen der kunne skrive med manglende tyngdekraft, under vandet, under voldsomme temperatur svingninger og temperatur påvirkning i det hele taget..

Russerne brugte en blyant;).. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej derude 

Her er så en hændelse ude fra det virkelige liv fortalt af min onkel som var jæger.

Det ligger helt tilbage i 1960 ude på landet hvor der dengang var mange flere der havde jagttegn og der var betydelig mere jagt på landmændenes marker end det er tilfældet nu om dage.

Mange af jægere dengang gik faktisk kun på jagt på landmændenes marker, hvor det var fasaner og harer der jagtet. Kun få havde mulighed for / eller interesse for jagt på råvildt - skovdue - andejagt - - - -

MIn onkel havde både markjagt og andejagt ved en sø. En jagtkammerat der aldrig havde prøvet andejagt ved sø blev inviteret med. De ankom til søen og lå i skjul tæt på sivene i kanten af søen.

Pludselig kommer der en and frem fra sivene og min onkel : det er din, - skyd den for satan - og kammeraten skød en gang - anden knejste stadig - så næste skud - den knejste stadig og vuggede videre !?!?!?  

Det var en af lokkeænderne der havde forvildet sig frem (og det vidste min onkel godt ) - den anden jæger måtte høre for sine evner udi andejagt i mange år efter.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
StevenDK skrev, for 3 minutter siden:

For helvede... I har lige gjort min dag bedre :lol:

Tak for god humor alle sammen :)

Jeg selv kan aldrig huske vittigheder :huh:

Helt enig! Glemmer også altid vittigheder :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lille Peter sidder i køkkenet og leger med et tog, fløjter til afgang med ordene " alle dem med store tissemænd til højre og alle dem med små tissemænd til venstre " tjut tjut så kører toget ... dette gentager sig, så mange gang at hans mor til sidst siger " det er godt nok nogle slemme ord du siger, så nu skal toget lige have en pause, mens jeg laver mad" ... moderen laver mad og de spiser... Peter får igen lov til at lege med toget i køkkenet... " alle dem med store tissemænd til højre og alle dem med små tissemænd til venstre" tjut tjut og på grund af den sure kælling, er toget nu to timer forsinket...

Del dette indlæg

Link til indlæg

En københavnsk lystfisker praler over for en vestjyde, i går fangede jeg en laks på 25 kg på en 0,20mm. line, jow i går fanget a en petroleumslygt mæ lys i; men hvis då trækker tyv kilo fra di laks så slukker a æ lys i æ lygt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lowmax

Knepmig og knaldmig gik sig en tur

så faldt knaldmig i vandet

hvem var så tilbage?

jennifer?

et bud??

hi hi 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ældre mand sidder i en kupé overfor en punker med en strittende hanekam og ring i næsen. De sidder begge to tavse i lang tid og kigger på hinanden, indtil punkeren udbryder: hva’ så gamle – har du måske aldrig gjort noget der var anderledes ?  Jo, svarer  den ældre herre. Engang i mine yngre dage, overnattede jeg i hønsehuset .......og nu sidder jeg og tænker på om du måske er min søn

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

En and kommer ind i en dagligvarer forretning og siger med en meget irriterende stemme "har du majs har du majs har du majs?" og købmanden svarer "nej jeg har ikke majs".. Dagen efter kommer anden tilbage og gentager med en endnu mere irriterende stemme "har du majs har du majs har du majs har du majs" købmanden svarer igen at han ikke har majs nej.. Dette gentager sig igen dagen efter.. Anden kommer ind og siger "har du majs har du majs har du majs?" og købmanden som er mildt sagt lettere irriteret efterhånden svarer "Nej det har jeg ikke og hvis du spørger igen så sømmer jeg dine grimme andefødder fast til gulvet" anden spørger "har du søm?" og købmanden svarer "nej jeg har ikke søm" hvortil anden begynder at råbe "HAR DU MAJS".. 

Jeg ved godt jeg har MEGA plat humor.. Hahaha..

Jeg elsker den slags. Jeg har selv plat og sort humor :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...