Hop til indhold
Dengladenordjyde

Frække Ida - Randers Pigekollektivet

Recommended Posts

Der er god service hos Ida. Ved ikke hvorfor folk bitcher sådan over hende for at være ærlig

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 10 timer siden:

Ai, tak @Buttman76:rolleyes:

Ka ik lige sætte ansigt på dig, men m sådanne dejlige komplimenter r min tlf r da åben :) 

Kys m speedbåd lige t destination @Buttman76 :P

Jeg besøgte dig omkring august måned:wub: jeg besøgte dig i Randers. 

Lille fyr på 160 cm :P

Redigeret af Buttman76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
Frække Ida skrev, den 16/1/2017 at 19:55:

Hvor r nogen af jer altså bare triste tilfælde:(

Skøn anmeldelse, og j må ikke takke offentligt??? :shock:

Ai, magter d IK, smutter fra min egen tråd.:ph34r:

 

Al den negativitet herinde.. Synes ik li jeg kan erinder at pigerne ikke svarer i dette forum når de får en anmeldese og undskyld mig meen er vi på christiansborg hvor vi har regler 

og vedtægter som ikke engang politikerne overholder !! Hvis vi har lyst til at svare vores anmeldelser styrer vi det selv !!

Fortsat dejlig aften skønne kusine <3 og alle andre på eroguide <3 

knus fra Ea

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
Maximum skrev, den 15/1/2017 at 14:23:

Ved ikke, om det er mig der bliver skældt ud på, men nu går jeg ud fra, at det er.
Når jeg skriver "Godt at få noget reklame, ikke Ida", så er det fordi en kommunikation som den herover mellem pige og kunde naturligvis er god reklame for pigen, hvor dette forum - såvidt jeg har forstået - er beregnet til anmeldelse af besøg hos pigerne. Hvis Ida gerne vil sende en hilsen til en kunde - og det er selvfølgelig sødt af hende - så er det muligt at sende den som en PB.
Da jeg var medlem for 4-5 år siden var der jævnligt diskussion om, hvorvidt piger skulle skrive på EG, så jeg er altså ikke den eneste, der tænker sådan  ;)

Al den negativitet herinde.. Synes ik li jeg kan erinder at pigerne ikke svarer i dette forum når de får en anmeldese og undskyld mig meen er vi på christiansborg hvor vi har regler 

og vedtægter som ikke engang politikerne overholder !! Hvis vi har lyst til at svare vores anmeldelser styrer vi det selv !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
Frække Ida skrev, den 16/1/2017 at 19:55:

Hvor r nogen af jer altså bare triste tilfælde:(

Skøn anmeldelse, og j må ikke takke offentligt??? :shock:

Ai, magter d IK, smutter fra min egen tråd.:ph34r:

 

Al den negativitet herinde.. Synes ik li jeg kan erinder at pigerne ikke svarer i dette forum når de får en anmeldese og undskyld mig meen er vi på christiansborg hvor vi har regler 

og vedtægter som ikke engang politikerne overholder !! Hvis vi har lyst til at svare vores anmeldelser styrer vi det selv !!

Fortsat dejlig aften skønne kusine <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
deralte skrev, for 23 timer siden:

Hvor kan man se Idas vagtplan??

Ingen steder @deralte.

Udover mine faste vagter i Randers, som hedder hver lige mandag og igen lige søndag, har j ingen faste vagter nogen steder, men j gæstevisitter ofte i Vejle :) Ellers foretrækker j at tage d stille og roligt og laver  private aftaler af forskellige arter forskellige steder :rolleyes::P (For meget slinger i valsen på klinikkerne ;)).

Men min vagtplan herinde på Eroguide og Annoncelight r "altid" opdateret, og j annoncerer for d meste dagen inden og på selve dagen, når j på klinik :) 

Go dag t dig @deralte og t alle I andre folkens derude, og pas nu for Fan på jer selv og hinanden!!! Grrr...

Livet r smukt, og d KUN t låns, så husk at leve hvert sekund <3

Kys :P Ida.

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det er reklame eller ej skal jeg ikke afgøre. Men jeg har besøgt ida en gang. Godt nok tilbage i september i vejle.

Men af de 70-80 GP jeg har besøgt er hun nok den bedste. Totalt lækker krop, vildt frækt glimt i øjet, med på LANGT mere end stort set alle andre piger. Og gør det hele med en vildt fræk og provekerende attitude, som bare gjorde det til en perfekt oplevelse. Så har du lyst til den lækreste pige som kan lide at få pik alle stedet, kan gages, tåle en flad og et fast greb om halsen. Så findes der ingen frækkere end Ida.

Fantaetisk oplevelse som snart skal gentages

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Uffer skrev, for 5 timer siden:

Om det er reklame eller ej skal jeg ikke afgøre. Men jeg har besøgt ida en gang. Godt nok tilbage i september i vejle.

Men af de 70-80 GP jeg har besøgt er hun nok den bedste. Totalt lækker krop, vildt frækt glimt i øjet, med på LANGT mere end stort set alle andre piger. Og gør det hele med en vildt fræk og provekerende attitude, som bare gjorde det til en perfekt oplevelse. Så har du lyst til den lækreste pige som kan lide at få pik alle stedet, kan gages, tåle en flad og et fast greb om halsen. Så findes der ingen frækkere end Ida.

Fantaetisk oplevelse som snart skal gentages

:wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Får lige lyst til at bakke op om Uffers vurdering af Frække Ida :) - og så kommer man jo til at tænke på da jeg selv havde fornøjelsen af at være sammen med Ida :D.

Desværre har jeg ikke mulighed for at besøge hende i dag, hvor hun ellers er i det nordjyske :( - men Ida er helt sikkert en GP´er, som jeg rigtig gerne vil besøge igen.  

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes bare det er pisse fedt når pigerne svarer på en anmeldelse om dem!

det giver da én en mulighed for at se om hun rent faktisk også er værd at bruge tid på udover at være lækker - jeg kan meget godt li hvis pigen er lidt kvik i pæren og har en charme;) og det må man fandme sige at Ida ér og har;) 

dejlig søndag til jer alle;) 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Mogensem skrev, for 7 timer siden:

Synes bare det er pisse fedt når pigerne svarer på en anmeldelse om dem!

det giver da én en mulighed for at se om hun rent faktisk også er værd at bruge tid på udover at være lækker - jeg kan meget godt li hvis pigen er lidt kvik i pæren og har en charme;) og det må man fandme sige at Ida ér og har;) 

dejlig søndag til jer alle;) 

 

Takker søde @Mogensem (d må kan vel godt?:angry::D)

Tør ik sige mere!!! :P :lol:

Nat nat derude drenge, and may your dreams come true!!!

<3 Ida.

 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...