Hop til indhold
Dengladenordjyde

Frække Ida - Randers Pigekollektivet

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Så lykkedes det endelig at få min og Idas kalendere op i høre enhed. Jeg har længe ønsket at mødes med Ida. Synes hendes billeder tager sig godt ud. Billederne lyver ikke. Så hvis en slank pige med noget til gaden og en røv som enhver mand vender sig om for at beundre, så er Ida sagen.

Der var god tid både før og efter det intime.

Den måde som Ida kan se på en på med de dejligste øjne gør mig blød i knæene. Havde valgt 30 min. til hygge. Vi nåede omkring en del. Tænker at der skal laves mere research næste gang vi mødes. Sider allerede og smiler over, hvor godt det bliver næste gang vi mødes.

Ida 10/10

Samværet 10/10

Stedet 10/10

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Befri mig, hvor r d dejligt endeligt at kunne takke for denne fantastiske halve time, som vi havde søde, men d tror j egentlig (os to imellem:lol:) ik,

At j behøver, for du v udemærket godt, at j v spise dig rå igen og igen og igen og igen............Og igen!!!

Kys på din lumske ene balde:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 12 timer siden:

Befri mig, hvor r d dejligt endeligt at kunne takke for denne fantastiske halve time, som vi havde søde, men d tror j egentlig (os to imellem:lol:) ik,

At j behøver, for du v udemærket godt, at j v spise dig rå igen og igen og igen og igen............Og igen!!!

Kys på din lumske ene balde:P

Godt at få noget reklame, ikke Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skal den skønne Ida så lige have en sviner, hun er en fantastisk sød og dejlig pige at være sammen med, giver 110% god behandling hver gang man er på besøg hos hende.

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengladenordjyde skrev, 1 time siden:

Hvad skr der lige for dig Maximum med sådant en afsporing af den her tråd?

Jeg kommenterer såmænd bare en, som afsporer tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
reknas skrev, for 1 time siden:

Hvorfor skal den skønne Ida så lige have en sviner, hun er en fantastisk sød og dejlig pige at være sammen med, giver 110% god behandling hver gang man er på besøg hos hende.

 

@reknas nu er det jo ikke nogen personlig sviner imod den skønne Ida...tværtimod, så er det igen en reklame tråd fra starten af, og som sådan bliver den betragtet ...så kan man jo selv sortere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det er en anmeldelse af en god oplevelse hos Ida, hvor er reklamen i det, hvis positive anmeldelser i dine øjne er reklame, så er du i de forkerte forum, det er jo netop anmeldelser vi andre har gavn af, både de positive og de negative.

For mig er Ida på top 3 over piger jeg mødt på landets klinikker, men det er så i dine øjne sikkert en reklame.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke, om det er mig der bliver skældt ud på, men nu går jeg ud fra, at det er.
Når jeg skriver "Godt at få noget reklame, ikke Ida", så er det fordi en kommunikation som den herover mellem pige og kunde naturligvis er god reklame for pigen, hvor dette forum - såvidt jeg har forstået - er beregnet til anmeldelse af besøg hos pigerne. Hvis Ida gerne vil sende en hilsen til en kunde - og det er selvfølgelig sødt af hende - så er det muligt at sende den som en PB.
Da jeg var medlem for 4-5 år siden var der jævnligt diskussion om, hvorvidt piger skulle skrive på EG, så jeg er altså ikke den eneste, der tænker sådan  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
reknas skrev, for 2 timer siden:

Som jeg ser det er en anmeldelse af en god oplevelse hos Ida, hvor er reklamen i det, hvis positive anmeldelser i dine øjne er reklame, så er du i de forkerte forum, det er jo netop anmeldelser vi andre har gavn af, både de positive og de negative.

For mig er Ida på top 3 over piger jeg mødt på landets klinikker, men det er så i dine øjne sikkert en reklame.

hmmm....nu er det jo op til hver enkelt og vurdere om det er en såkaldt "anmeldelse" eller en tilkendegivelse af at vedkommende har haft en god oplevelse hos pigen, som man selvfølgelig kun kan glæde sig over på vedkommendes vegne...men helt ærligt hvad kan vi andre bruge det til, ligeledes den til tider pinlige kommunikation i trådene pigen, kunden imellem  :) om Ida er på din top 3 rager mig en hujende fis, hvad der er godt for dig er nødvendigvis ikke godt for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maximums første kommentar er latterlig. Det er jeg enig i. 

Men derudover så forstår jeg slet ikke, at GP'erne har mulighed for at skrive svar på anmeldelserne. Skal der debatteres, har vi et forum til det. Skal der takkes for go' sex, så kan man sende en PB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maximum skrev, for 4 timer siden:

Ved ikke, om det er mig der bliver skældt ud på, men nu går jeg ud fra, at det er.
Når jeg skriver "Godt at få noget reklame, ikke Ida", så er det fordi en kommunikation som den herover mellem pige og kunde naturligvis er god reklame for pigen, hvor dette forum - såvidt jeg har forstået - er beregnet til anmeldelse af besøg hos pigerne. Hvis Ida gerne vil sende en hilsen til en kunde - og det er selvfølgelig sødt af hende - så er det muligt at sende den som en PB.
Da jeg var medlem for 4-5 år siden var der jævnligt diskussion om, hvorvidt piger skulle skrive på EG, så jeg er altså ikke den eneste, der tænker sådan  ;)

Hvor henne står der at man ikke må kommentere på en anmeldelse man har fået ? Det helt utroligt så ondt i røven mange af jer herinde har når det går nogen godt. Godt der er forskel på mænd og godt jeg plukker dem ud jeg kan mærke er gode menesker. :)

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

hmmm....nu er det jo op til hver enkelt og vurdere om det er en såkaldt "anmeldelse" eller en tilkendegivelse af at vedkommende har haft en god oplevelse hos pigen, som man selvfølgelig kun kan glæde sig over på vedkommendes vegne...men helt ærligt hvad kan vi andre bruge det til, ligeledes den til tider pinlige kommunikation i trådene pigen, kunden imellem  :) om Ida er på din top 3 rager mig en hujende fis, hvad der er godt for dig er nødvendigvis ikke godt for andre.

Hvorfor læser du så anmeldelser, når du ikke vil bruge dem, hvad andre skriver "rager dig en hujende fis" som du så konstruktivt skriver.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Hæhæææ, lad os se, hva der sker, når j nu skider på, om d generer nogen eller ej og si'r:

Det var en skøn halv time vi havde søde @Dengladenordjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Hvor r nogen af jer altså bare triste tilfælde:(

Skøn anmeldelse, og j må ikke takke offentligt??? :shock:

Ai, magter d IK, smutter fra min egen tråd.:ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid en fornøjelse, at læse en god anmeldelse (bl.a. fra Dengladenordjyde). Hvem har da ikke lyst til at besøge Ida? Jeg har. 

Det hele fuldendes med en frisk kommentar fra Ida. Tak herfra. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
reknas skrev, den ‎15‎-‎01‎-‎2017 at 19:58:

Hvorfor læser du så anmeldelser, når du ikke vil bruge dem, hvad andre skriver "rager dig en hujende fis" som du så konstruktivt skriver.

joooo...kan med stor respekt sagtens bruge fortællinger om andres oplevelser hos GP'ere, men intetsigende indlæg fra de mandlige skribenter der har deponeret selvstlændighed og objektivitet i trussen på deres yndlingspige...jaaaaaaaaaa ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Frække Ida skrev, for 21 timer siden:

Hvor r nogen af jer altså bare triste tilfælde:(

Skøn anmeldelse, og j må ikke takke offentligt??? :shock:

Ai, magter d IK, smutter fra min egen tråd.:ph34r:

 

ja.. trist samt trakomisk at opleve voksne (formoder) mennesker gå fuldstændig i babymode over lidt modspil :lol:

bdw formoder da det er @DenGladeJyde's tråd, og ikke din..eller :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida er en rigtig dejlig fræk kvinde som nyder hvad hun laver. Jeg har kun oplevet hende 1 gang men håber på flere da hun er så sød og skøn.

Håber vi ses snart igen ida :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Buttman76 skrev, for 14 timer siden:

Ida er en rigtig dejlig fræk kvinde som nyder hvad hun laver. Jeg har kun oplevet hende 1 gang men håber på flere da hun er så sød og skøn.

Håber vi ses snart igen ida :wub:

Ai, tak @Buttman76:rolleyes:

Ka ik lige sætte ansigt på dig, men m sådanne dejlige komplimenter r min tlf r da åben :) 

Kys m speedbåd lige t destination @Buttman76 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida du lyder dejlig, og som om du har humor og vilje. Spændende. Dig vil jeg grne besøge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...