Hop til indhold
kati_arhus

-Toilet? - No, thank you. HYGIENE

Recommended Posts

And one thing more - you asked why we do not send stinky ones to the toilet from the bed, or really insisting at the beginning - you think, that he will come back to the girl another time? I think not. ;) So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues... ;) Acting like all is super-ok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 4 timer siden:

... you think, that he will come back to the girl another time? I think not. ;) So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues... ;)

..... taking the risk of another smelling experience? Why not just abandon such a guy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
kati_arhus skrev, for 5 timer siden:

And one thing more - you asked why we do not send stinky ones to the toilet from the bed, or really insisting at the beginning - you think, that he will come back to the girl another time? I think not. ;) So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues... ;) Acting like all is super-ok ;)

Har du nogensinde oplevet at nogle af dine såkaldte stinkbomber er vendt tilbage ??.....nej vel, lev op til dit slogan 'kvalitet fremfor kvantitet'.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ærligt så har jeg virkeligt svært ved at 'smide' en nøgen mand (som lugter) ud. Selv om jeg egentligt bliver stødt og lidt øv agtig indeni, så får jeg også lidt ondt af dem. Det er svære end jer mænd lige tror at gøre sig 'hård' og sige fra i sådan en situation. Men det er noget som jeg arbejder med.....iøvrigt bliver de altid afvist næste gang hos mig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er godt nok langt mellem mine mandelige gæster der ikke har styr på deres personlige hygiejne . 

Jeg sender dem altid uanset om de lige er kommet fra badet derhjemme, en tur ud på badeværelset hvor jeg oplyser dem om at der venter dem engangssvampe og intim sæbe og små håndklæder . No problem.

 Skulle jeg møde mænd der stadig lugter er der ingen blow fra min side af og vælger de ikke at vende tilbage en anden gang så overlever jeg det skam også;).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Husk at selvom man vasker pikken grundigt, men tager et par gamle sure underhyler på, så kommer pikken til at lugte igen.

joooo....men hvad hvis man vender dem, er det ok ???? :roll:

når det kommer til stykket betyder det åbenbart ikke så meget...."So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues...  Acting like all is super-ok" ....suma somarum kunden skulle jo gerne komme igen ;)

så lad da være...og jo, man børster da også tænder inden et Tandlæge besøg.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 23 minutter siden:

joooo....men hvad hvis man vender dem, er det ok ???? :roll:

når det kommer til stykket betyder det åbenbart ikke så meget...."So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues...  Acting like all is super-ok" ....suma somarum kunden skulle jo gerne komme igen ;)

så lad da være...og jo, man børster da også tænder inden et Tandlæge besøg.

Det var sådan også det, jeg var inde på højere oppe: Som jeg opfattede dét, jeg citerede af Kati–Arhus, så var økonomien (muligheden for kundens tilbagekomst) for hende vigtigere end velværet, "so we just close our nose and trying to stand it"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...