Hop til indhold

Hvilken glædespige kan anbefales til mand med syg kone?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er den første at ønske jer alt det bedste.

Men mener stadig at sund skepsis ikke er noget at blive rystet over.

• Svar 52
  • Visninger 7.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tror du at din mand er interesseret i det? For mig lyder det som om I har et godt og fortroligt forhold, og derfor tror jeg han ville have sagt noget om det til dig hvis han oplevede sit sexliv s

• Jeg kan slet ikke så pointen i, at man vil skabe en form for (betalings-) forhold til en glædespige, det lyder alt for kompliceret for mig? Så, når du en dag ikke er her mere, så skal han, om muligt

• Jeg synes det utrolig stort af dig, at du på trods af din kræft sygdom tænker på din mands sexbehov. Jeg mener ikke, at en elskerinde er det bedste, da det er hans sexbehov du søger dækket. Jeg ville

Skrevet

Det er en troll. Mange af oplysningerne er faktuelt forkerte.

Det eneste han skal er at henvises til én af de piger der kan finde ud af at gi' ham en ordentlig omgang i den bare r.. med en pisk, og få ham til at betale for det bagefter. Det ville til gengæld være rigtig godt for ham.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.