jonnyjazz 428 Skrevet 1. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, den 29-12-2016 at 19:44: Ja og jeg vil heller ikke anbefale mig selv....for hos mig skal du være fyldt 21 år. Men noget som måske stregstarter kan svare på, er om det er facesitting m/u åndedrætskontrol? eller som nogen feglagtigt tror fransk til pigen, hvor pigen sidder på manden hovede Søger fyren en Domina, siden han poster sin efterlysning her? eller en blid pige, der har lidt....øøøøh side-ydelser? Syntes ikke jeg kender flere af de nævnte pigers navn, som kendte dominaer, der giver en sikker og tryg oplevelse? Jeg vil mene de herre burde overveje hvad de poster, når de anbefaler for så ung en dreng! Ja når folk som ikke kender milijøet benytter begræbene får de ofte en helt anden betydning men vil da anbefale trådstarter at kontakte en af de rigtige Dominaer her inde er jo et par stykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maximum 31 Skrevet 1. Januar, 2017 Facesitting er ikke en videnskab, så lad være med at bruge en masse penge på en såkaldt "professionel domina", men find en almindelig pige og forklar hende hvad du vil have - skriv det eventuelt ned - og så får du i 9 af 10 tilfælde en fortrinlig facesitting. Jeg ved hvad jeg taler om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2017 Maximum skrev, for 10 timer siden: Facesitting er ikke en videnskab, så lad være med at bruge en masse penge på en såkaldt "professionel domina", men find en almindelig pige og forklar hende hvad du vil have - skriv det eventuelt ned - og så får du i 9 af 10 tilfælde en fortrinlig facesitting. Jeg ved hvad jeg taler om Rundstykke, kunne ikke lade være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 12. Januar, 2017 chris 60 skrev, den 27/12/2016 at 17:46: Arh, come on mand! Trine er superdejlig, ingen tvivl, men at sende sådan en nybegynder lige i armene på een af DK's dyreste piger!! Nu fremgår det jo ikke, hvor han søger, men ellers er Kati i Bording jo osse en mulighed! Hvorfor kommentere på Trines pris når trådstarten spørger til gode oplevelser og ikke på til billigste pris. Men ja, mange piger har sinket deres priser pga de udlandske pigers priser tror jeg. Tror ikke pris og kvalitet kan sammenlignes 100% i denne branche da sex er meget kemi og forventninger. Til jeg synes er vigtigt er ikke ensbetydende med noget du synes er vigtigt. Men hvis prisen er det afgørende for dette så er der nok mange piger du ikke får prøvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 13. Januar, 2017 ja de der fuck penge hehe alt for mange gå til øl og fest med venner hehe. sel om der pent stor del tøs man ha lyst til at prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 16. Januar, 2017 (edited) Jeg kunne ikke lade være med at tænke på Monty Python's udgave af "Sit on My Face" -Se endelig sangen helt til ende. Overraskelse venter! UNDSKYLD! Jeg havde ikke set denne fil allerede var uploaded. Redigeret 16. Januar, 2017 af Default User Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertolt Brecht 157 Skrevet 17. Januar, 2017 Default User skrev, for 2 timer siden: Jeg kunne ikke lade være med at tænke på Monty Python's udgave af "Sit on My Face" -Se endelig sangen helt til ende. Overraskelse venter! UNDSKYLD! Jeg havde ikke set denne fil allerede var uploaded. Det kan ikke tilgives og må hævnes : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 20. Januar, 2017 Det er sørgeligt, at så mange herinde fokuserer på, om de kan spare nogle sølle hundrede kroner. Fuldstændig latterligt, at så mange tråde ofte kommer til at handle om prisen. Det er altså mennesker, vi taler om og ikke en ny sofa, du skal købe!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg