Hop til indhold
MikkelM

Facesitting - mulighed?

Recommended Posts

Jeg er en ung mand, som er 20 år. Jeg efterlyser nogle gode anbefalinger med klassisk facesitting, hvor der indgår fetish med. Nogle gode oplevelser, som folk vil dele? Har ledt og ledt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Arh, come on mand! Trine er superdejlig, ingen tvivl, men at sende sådan en nybegynder lige i armene på een af DK's dyreste piger!! Nu fremgår det jo ikke, hvor han søger, men ellers er Kati i Bording jo osse en mulighed! ;-) 

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 21 minutter siden:

Arh, come on mand! Trine er superdejlig, ingen tvivl, men at sende sådan en nybegynder lige i armene på een af DK's dyreste piger!! Nu fremgår det jo ikke, hvor han søger, men ellers er Kati i Bording jo osse en mulighed! ;-) 

Hendes priser er ganske normale klinik priser.. Bare til info^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris og kvalitet hænger nu en gang sammen . 

De gange jeg har haft en drøm / ønske 

Som jeg vil have udlevet. Så betaler jeg gerne for at det skal blive så perfekt som overhovedet muligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Anna hos SG er et sted at starte...

Hvis du vil ha lille røv at starte med er Kimora også en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Hendes priser er ganske normale klinik priser.. Bare til info^_^.. 

Jah, Jennifer - dog minus op til 400 har jeg erfaret. Her i Jylland i hvert fald. Det varierer lidt. Men fanneme om jeg vil give 2100 deromkring, når jeg osse kan få en dansk pige til 1600-1700 med hele molevitten! Osse på klinik! Nogle af dem, finder du osse herinde - yderst populære - så kom ikke nu og påstå, at de er billige på den negative måde. Du kender dem formentlig!?

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 15 minutter siden:

Jah, Jennifer - dog minus op til 400 har jeg erfaret. Her i Jylland i hvert fald. Det varierer lidt. Men fanneme om jeg vil give 2100 deromkring, når jeg osse kan få en dansk pige til 1600-1700 med hele molevitten! Osse på klinik! Nogle af dem, finder du osse herinde - yderst populære - så kom ikke nu og påstå, at de er billige på den negative måde. Du kender dem formentlig!?

Det kan godt være det er sådan i Jylland.. Men alle de danske klinikker jeg kender med danske piger på Sjælland kører med en time pris der hedder 2100 måske 2000 som minimum.. 

Jeg kender ikke nogen piger der tager under 2100 for en time.. Eller i hvertfald ikke af hvad jeg ved af^_^..

Men uanset om jeg kender dem eller ej så bestræber jeg mig altid på ikke at snakke negativt om nogen af mine kollegaer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden:

Det kan godt være det er sådan i Jylland.. Men alle de danske klinikker jeg kender med danske piger på Sjælland kører med en time pris der hedder 2100 måske 2000 som minimum.. 

Jeg kender ikke nogen piger der tager under 2100 for en time.. Eller i hvertfald ikke af hvad jeg ved af^_^..

Men uanset om jeg kender dem eller ej så bestræber jeg mig altid på ikke at snakke negativt om nogen af mine kollegaer..

Snakke negativt skal du bestemt heller ikke. I har alle jeres kvaliteter, derom skal ikke herske tvivl! Og det er jo op til jer selv at fastlægge jeres priser. Og vi gæster vælger, hvor vi vil komme - pris og ydelser taget i betragtning - og så er den ikke længere. Jeg må dog sige, at jeg har mødt/været sammen med en del af dine danske, seriøse kolleger - aldrig haft noget at udsætte på dem! Nåh, måske lidt på prisen, men nogen gange er det jo den forkerte "chef" der bestemmer over tegnebogen! Og det kan man jo så gå og pive over resten af månednen, hvor lang den så end må være bagefter! ;-) 

Men dig gad jeg godt besøge, hvis du ikke boede i den anden ende af landet - derovre i . næsten - Sverige! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 1 minut siden:

Snakke negativt skal du bestemt heller ikke. I har alle jeres kvaliteter, derom skal ikke herske tvivl! Og det er jo op til jer selv at fastlægge jeres priser. Og vi gæster vælger, hvor vi vil komme - pris og ydelser taget i betragtning - og så er den ikke længere. Jeg må dog sige, at jeg har mødt/været sammen med en del af dine danske, seriøse kolleger - aldrig haft noget at udsætte på dem! Nåh, måske lidt på prisen, men nogen gange er det jo den forkerte "chef" der bestemmer over tegnebogen! Og det kan man jo så gå og pive over resten af månednen, hvor lang den så end må være bagefter! ;-) 

Men dig gad jeg godt besøge, hvis du ikke boede i den anden ende af landet - derovre i . næsten - Sverige! :-) 

Sådan er det jo tit.. Hehe.. Jeg kan godt tit undre mig når den samme gæst har besøgt mig i længere tid.. Eller nok nærmere føle mig beæret over at han finder mine ydelser tilfredsstillende nok til at ønske at bruge så mange penge på lille mig.. Hahaha..

Bor faktisk i det sønderjyske men arbejder kun på Sjælland ja desværre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Sådan er det jo tit.. Hehe.. Jeg kan godt tit undre mig når den samme gæst har besøgt mig i længere tid.. Eller nok nærmere føle mig beæret over at han finder mine ydelser tilfredsstillende nok til at ønske at bruge så mange penge på lille mig.. Hahaha..

Bor faktisk i det sønderjyske men arbejder kun på Sjælland ja desværre.. 

Ja, altså. Hvis du nu kom til Fredericia eller Vejle eller sådan - så gad jeg sgi da godt tage turen dertil! Kom nu med på beatet, smukke! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Det er sgu ikke fair. Bo i Sønderjylland og så favorisere de der halv-skånske. ÆV!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
chris 60 skrev, for 1 time siden:

Det er sgu ikke fair. Bo i Sønderjylland og så favorisere de der halv-skånske. ÆV!

Jag tycker du ska se det som om hon gör Danmark till en stormakt igen.... Med Jennifer som lockar så nära gränsen kommer vi Skåningar snart rösta för att återigen tillhöra Danmark  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
umiaqse skrev, for 1 minut siden:

Jag tycker du ska se det som om hon gör Danmark till en stormakt igen.... Med Jennifer som lockar så nära gränsen kommer vi Skåningar snart rösta för att återigen tillhöra Danmark  :D

Hehe. Det skulle i ha' valgt for længe siden! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Det kan godt være det er sådan i Jylland.. Men alle de danske klinikker jeg kender med danske piger på Sjælland kører med en time pris der hedder 2100 måske 2000 som minimum.. 

Jeg kender ikke nogen piger der tager under 2100 for en time.. Eller i hvertfald ikke af hvad jeg ved af^_^..

Men uanset om jeg kender dem eller ej så bestræber jeg mig altid på ikke at snakke negativt om nogen af mine kollegaer..

Det jo også grundlæggende, at man skal huske, at det er et professionelt erhverv og det ikke er meningen det skal koste ingenting... Tænker jeg,

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 13 timer siden:

Det er sgu ikke fair. Bo i Sønderjylland og så favorisere de der halv-skånske. ÆV!

Hehe.. Den gang jeg startede med at arbejde var det meningen jeg ville flytte derover.. Men jeg er for meget jyde til at vil betale deres huslejepriser.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

Hehe.. Den gang jeg startede med at arbejde var det meningen jeg ville flytte derover.. Men jeg er for meget jyde til at vil betale deres huslejepriser.. Hahaha.. 

Hihi - ja, det er sgu pebrede, deres huslejer på Djævleøen! Men opererer du aldrig hjemmefra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 21 timer siden:

Arh, come on mand! Trine er superdejlig, ingen tvivl, men at sende sådan en nybegynder lige i armene på een af DK's dyreste piger!! Nu fremgår det jo ikke, hvor han søger, men ellers er Kati i Bording jo osse en mulighed! ;-) 

If google translate makes good: thanks, but if you read my ad: I dont accept such young boys ;)  
Greets

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
kati_arhus skrev, for 4 minutter siden:

If google translate makes good: thanks, but if you read my ad: I dont accept such young boys ;)  
Greets

Oh, Kati. That's true - but 20 is really too young for you??

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelM skrev, den ‎27‎-‎12‎-‎2016 at 15:41:

Jeg er en ung mand, som er 20 år. Jeg efterlyser nogle gode anbefalinger med klassisk facesitting, hvor der indgår fetish med. Nogle gode oplevelser, som folk vil dele? Har ledt og ledt.

Hos Madame Helene kan du få hvad du søger.

www.madame-helene.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og jeg vil heller ikke anbefale mig selv....for hos mig skal du være fyldt 21 år.

Men noget som måske stregstarter kan svare på, er om det er facesitting m/u åndedrætskontrol?

eller som nogen feglagtigt tror fransk til pigen, hvor pigen sidder på manden hovede

Søger fyren en Domina, siden han poster sin efterlysning her?

eller en blid pige, der har lidt....øøøøh side-ydelser?

Syntes ikke jeg kender flere af de nævnte pigers navn, som kendte dominaer, der giver en sikker og tryg oplevelse?

Jeg vil mene de herre burde overveje hvad de poster, når de anbefaler for så ung en dreng!:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...