Bebop 9572 Skrevet 26. December, 2016 En anden bruger, @Amagerstar, er gået lidt i selvsving i anmeldelsestråd [som under skrivning af dette indlæg er blevet låst]: ... Senest med tre forskellige svar på et enkelt indlæg af undertegnede, hvor jeg ellers prøvede at opfordre til at flytte diskussionen herover. Nu prøver jeg så at gøre det med dette indlæg. Amagerstar skrev, for 4 timer siden: Ved du hvad. Nu kender jeg både ejeren, og hendes mand. Og har flere gange siddet og hyggesnakket med dem begge. Både når jeg har fået massage, men også nogen gange, hvor jeg bare et dumpet ind uden at få massage. Jeg kender dem godt, og de kender mig godt. Og jeg kan garantere dig for, at de begge fortæller. At hvis de opdager en af pigerne giver en HJ, eller mere, så bliver den pågældende pige øjeblikkelig fyret, og sendt hjem til Thailand. De vil simpelhen ikke have det. Og hvis nogen påstår, at de har fået en HJ hos Royal Thai, så vil jeg vove at påstå, at de er fyldt med løgn. Jeg tror ikke der er nogen, der har sået tvivl om, hvad ejeren og hendes mand fortæller dig? Det, nogen har sået tvivl om, er om det er udelukket, at et HJ kan forekomme. Det er da ganske muligt, at der har været fyringer, eller at det ikke er blevet opdaget - eller udelukker du også det? Amagerstar skrev, for 4 timer siden: Desuden når du snakker om noget der er dumt, så burde du vidst være den sidste til at sige dette. At påstå, at en HJ ikke er en seksuel ydelse er direkte dumt, og det kunne jeg med sikkerhed få de første 10 personer til at skrive under på. Det er lidt træls at du både her og i en anden tråd påstår jeg har skrevet noget, som jeg ikke har skrevet. Her er hvad jeg skrev: Amagerstar skrev, den 18/12/2016 at 15:12: Undrer mig lidt, at du fik seksuelle ydelser. Da det står i annoncen, at de ikke giver nogen form form disse ydelser. Bebop skrev, den 18/12/2016 at 15:21: Der er to svar: Dels kan man diskutere om jeg fik det - det var jo bare massage jeg fik. Dels er det standardtekst, som bare betyder, at man ikke kan være sikker på tilbuddet. Siden du har skrevet om thaimassage helt tilbage i 2014 kan du ikke være ny i feltet, så din undren undrer mig. Jeg har altså ikke skrevet, at "HJ" ikke er en seksuel ydelse. Jeg pointerer bare, at en "happy end" (det var, hvad jeg skrev om i anmeldelsen) er en form for massage, og man kan diskutere som den er "seksuel." Nu skal jeg prøve at forklare det uden et glimt i øjet: For nogen er massage af pik i forlængelse af resten af kroppen ikke en seksuel ydelse. Det er en sanselig, ligesom resten af massagen er. Selvom du kan finde 10 personer, der mener det er sex, så gør det det ikke til sex for alle. Folk trækker grænserne for hvad der er "sex" forskelligt. Altså: For nogle er det, for andre er det ikke. Personligt vakler jeg lidt i, hvad jeg mener - jeg føler måske en seksuelt betonet lyst, men det føles ikke som sex, for der er ikke engang noget med at "lade som om" at det er noget gensidigt, der foregår: Det er massøren der masserer mig som en ydelse, ikke som noget (hun lader som om), der er lystpræget for hende. Men jeg ville på den anden side næppe lade det ske med en mandlig massør - det er også en indikation på, hvordan jeg egentlig opfatter det. Men det er de individuelle aspekter, der er også mindre individuelle/kulturelle aspekter af, hvad der opfattes som sex. Der har tidligere været indlæg herinde, der påstår, at for mange thaier er det ikke en seksuel ydelse at massere kundens pik til udløsning. Jeg ved ikke helt om jeg køber den udlægning, men den findes eller har fandtes. Det var bare det, jeg hentydede til. I øvrigt har der tidligere været tråde om diskretion ifm. thaimassageklinikker og de ydelser, som der ikke skiltes/annonceres med. Nogle bliver åbenbart smidt ud af udlejer, hvis denne får nys om noget mere eller mindre seksuelt, der foregår. Det er måske værd at huske på inden videre diskussion om konkrete klinikker. Men ellers har pointen været, at det ikke kan lukke diskussionen, bare fordi en ejer og ægtefællen har bedyret noget over for en kunde, her @Amagerstar. For der er notorisk forskel på, hvilken service man får på en thaimassageklinik - afhængigt af, hvem massøren er, hvem kunden er, hvordan humøret er hos begge lige den dag osv. osv. Jeg har selv oplevet at få det jeg vil kalde ret vidtgående happy ending på en af de klinikker, der er grønne på thailisten, men til min store ærgrelse arbejder den massør, der ikke mere (måske netop fyret pga hun tilbød nogle kunder lidt ekstra?) - så man kan aldrig være sikker. Det gælder vel i alle livets forhold, men tilsyneladende lidt hyppigere på thaimassageklinikkerne. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 26. December, 2016 (edited) Bebop skrev, for 2 timer siden: Jeg har selv oplevet at få det jeg vil kalde ret vidtgående happy ending på en af de klinikker, der er grønne på thailisten, men til min store ærgrelse arbejder den massør, der ikke mere (måske netop fyret pga hun tilbød nogle kunder lidt ekstra?) - så man kan aldrig være sikker. Det gælder vel i alle livets forhold, men tilsyneladende lidt hyppigere på thaimassageklinikkerne. Jeg er på linie med Bebop her. Der foregår til tider ting og sager, som officielt aldrig ville finde sted, hvis man altså ikke lige er den heldige person. For år tilbage fik jeg i flere omgange blowjob af ejeren af en velkendt, og her på boardet omtalt thaiklinik, som med garanti aldrig tilbød så meget som en håndtrold. I år har jeg frekventeret i en klinik som vist nok heller ikke tilbyder bare en håndtrold. Her har afslutningen hver gang været et blowjob, som overhovedet ikke kostede noget som helst. 300,- for en time, og nej du skal ikke betale ekstra. Det er jeg så stoppet med, for min samvittighed byder mig, at jeg betaler for sådan en ydelse. Men mon ikke der andre end lige Bebop og mig, som har haft nogle fantastiske oplevelser, som så ikke alle lige bliver tilbudt. Jeg tror det, og det er jo det der er det spændende ved besøgene. Nogle gange er det lidt "so so" andre gange får man hvad man betaler for, og i ny og næ får man meget mere end man egentlig lige havde drømt om. Redigeret 26. December, 2016 af Arne Diller 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 91tr Skrevet 26. December, 2016 Jeg syntes faktisk at det at gå på "grønne" eller skal vi kalde dem "lysegrønne" steder, men tanken om at man måske, måske ikke er heldig er meget sjovere end at gå på bordel, som opererer under dække af at være massageklinik. og ganske som Hr. Diller siger, så har man jo over tid, været heldig et par gange. Håndtag på en grøn, FS på en HJ klinik osv.... - Og det vil jeg sku' blive ved med. Også selvom at det undertiden koster en extra skilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EUwanker 212 Skrevet 27. December, 2016 At de ikke giver sexuelle ydelser, tror jeg man kan sammenligne med den alder pigerne skriver.......bullshit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 27. December, 2016 Det er altid en fornøjelse at komme hos en thaipige. Man forventer noget, men får ofte noget andet og noget mere overraskende og uforpligtende under besøget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donus 59 Skrevet 28. December, 2016 Thai piger kan man ikke leve med eller uden.. De er sgu helt deres egen. Derfor når der indimellem opstår go kemi udlevere jeg aldrig hvad jeg fik eller får ud over prislisten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 28. December, 2016 donus skrev, for 2 minutter siden: Thai piger kan man ikke leve med eller uden.. Eksakt. Så hvad fanden skal man gøre....? Nogle gange ønsker jeg at jeg aldrig havde åbnet den dør... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donus 59 Skrevet 28. December, 2016 Man kan få noget af det bedste sex ever!!!! Men kan også få en skideballe som kan få selv en sømand til at rødme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 28. December, 2016 donus skrev, for 3 minutter siden: Man kan få noget af det bedste sex ever!!!! Men kan også få en skideballe som kan få selv en sømand til at rødme Sådan!! Men hvorfor skal livet være let? Hvor sjovt bliver det så? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 20. Juni, 2022 Hvad gør man når en bruger er helt vild for at prale med hvad han har fået, eller tror han kan få, af ydelser som der ikke annonceres med - og han ikke tænker på konsekvenserne for klinikken? Moderator ønsker tilsyneladende ikke at slette. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4942 Skrevet 20. Juni, 2022 Dane skrev, for 2 timer siden: Hvad gør man når en bruger er helt vild for at prale med hvad han har fået, eller tror han kan få, af ydelser som der ikke annonceres med - og han ikke tænker på konsekvenserne for klinikken? Tja, man kan fx lade være med at genoplive en over fem år gammel tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 20. Juni, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden: Tja, man kan fx lade være med at genoplive en over fem år gammel tråd. Jeg nævnte ingen konkrete steder, og det kan jeg heller ikke se andre gøre her i tråden. Du synes nok at dit svar var sjovt, men det er ikke videre hjælpsomt i forhold til spørgsmålet og trådens emne. Så tilbage hertil: Hvordan får man brugere i andre tråde til at tænke sig om - og undlade at prale og være indiskrete? Vi vil vel alle gerne kunne nyde godt af de eventuelle små overraskelser, uden at klinikker må dreje nøglen om pga. sure udlejere eller naboer? Ikke alle brugere magter at udvise "god stil" og diskretion. Burde EG gribe ind (når indlæg anmeldes) - eller er det OK hvis EG bare er ligeglad med den slags indiskretion? Redigeret 20. Juni, 2022 af Dane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4942 Skrevet 20. Juni, 2022 Dane skrev, for 12 minutter siden: Hvordan får man brugere i andre tråde til at tænke sig om - og undlade at prale og være indiskrete? Er som sådan enig i dit budskab, men at opdrage på andre på et internet-forum er desværre en Sisyfos-opgave. Nok endnu mere, når det som her er et anonymt forum. Dane skrev, for 15 minutter siden: Vi vil vel alle gerne kunne nyde godt af de eventuelle små overraskelser, uden at klinikker må dreje nøglen om pga. sure udlejere eller naboer? Ja, du og jeg vil gerne nyde godt af dette, men der findes også eksempler på, at en lille, positivt ment overraskelse fra pigens side både kan modtages positivt og negativt af manden. Dane skrev, for 19 minutter siden: Burde EG gribe ind (når indlæg anmeldes) - eller er det OK hvis EG bare er ligeglad med den slags indiskretion? Som jeg ser det, vil set ikke være rimeligt at forvente, at EG skal forholde sig til anmeldelser ved at holde det skrevne op imod pigernes annoncer. Hvordan mener du, at EG skulle varetage den opgave? Mod pralerøve og mænd, der er ligeglade med pigernes forretning, kæmper vi alle forgæves. Men hvis du falder over en anmeldelse, hvor der afsløres for meget, kan du evt sende en pb til forfatteren og opfordre til, at han ændrer den. Men det har han som bekendt kun en time til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 20. Juni, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden: Er som sådan enig i dit budskab, men at opdrage på andre på et internet-forum er desværre en Sisyfos-opgave. Nok endnu mere, når det som her er et anonymt forum. På den anden side er det jo lige præcis det som vedrørende klinik/pige kan forsvare sig med. Det er jo en universel sandhed at alle herinde - undtaget mig selvfølgelig - praler, overdriver og rent af lyver om hvad de har været med til. Ikke en gang vi, som er hardcore brugere herinde, ved jo hvad som er sandt, fantasi eller løgn. Hvordan skal en ægtefælle eller udlejer kunne vide det? Det er jo bare at fornægte og fornægte. "De lyver derinde på EG". Fornægtelse er vejen frem. Det har jeg benyttet hver gang jeg er blevet fanget i en hastighedskontrol. Nogen gang hele vejen op i retten. Og lykkets hver gang. Bortset fra en gang i Schweiz, men det er en anden historie. De er anderledes der nede. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 21. Juni, 2022 (edited) Bananas skrev, for 11 timer siden: På den anden side er det jo lige præcis det som vedrørende klinik/pige kan forsvare sig med. Det er jo en universel sandhed at alle herinde - undtaget mig selvfølgelig - praler, overdriver og rent af lyver om hvad de har været med til. Ikke en gang vi, som er hardcore brugere herinde, ved jo hvad som er sandt, fantasi eller løgn. Hvordan skal en ægtefælle eller udlejer kunne vide det? Det er jo bare at fornægte og fornægte. "De lyver derinde på EG". Fornægtelse er vejen frem. Det har jeg benyttet hver gang jeg er blevet fanget i en hastighedskontrol. Nogen gang hele vejen op i retten. Og lykkets hver gang. Bortset fra en gang i Schweiz, men det er en anden historie. De er anderledes der nede. Som der blev sagt i Paradise Hotel engang "Benægt, benægt, benægt og hvis det ikke virker så Lyv, lyv, lyv".. Redigeret 21. Juni, 2022 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 21. Juni, 2022 Can't live with them, can't live without them. Vi kan hver især have mange præferencer. Men uanset hvad så er det nu engang bare dejligt med et slaw thaifisse. Diskretion gælder iøvrigt overfor og med alle GP'er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg