Hop til indhold
StudineMILF

Massage pga spændinger

Recommended Posts

Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Tjaa studine, nu er jeg ikke fysioterapeut, men har i de yngre dage været og er uddannet til sport massør, og har masseret boksere og American football spiller, jeg ved heller ikke hvilke idfordringer du står i, men lange udstrækninger og bevægelse til yderpositioner kan hjælpe en del...særlig football spillerne fik gavn af lange udstrækninger og tvungen yderpositioner, før og efter kamp....prøv om du kan provokere dine udfordringer væk, vha stræk og yderpositioner

 

held og lykke god jul og gost nytår

Alko

Tusinde tak Alko :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, for 52 minutter siden:

Suphaphorn wellness på Blegdamsvej i Kbh leverer seriøs massage, nogle får vist afslutning, men det har jeg aldrig bedt om eller fået tilbudt. jeg kan desværre ikke kopiere linket over, men du kan bare Google navnet så får detaljerne. 

Glædelig jul

Dr X

Takker , men napper hellere et sted med KUN massage. Glædelig Jul :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
StudineMILF skrev, for 27 minutter siden:

Mit kæleri er vidst langt mere end alm nusseri som i massage uden erfaring. Du kan jo booke mig og se hvad du får for pengene ? :lol::-o

Det kunne jeg :-) 

Men vil nu kun være aktuelt hvis du bevæger dig væk fra Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 2 minutter siden:

Det kunne jeg :-) 

Men vil nu kun være aktuelt hvis du bevæger dig væk fra Sjælland

Jeg arbejder på det :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, Lige nu:

Dokkun massage også i Glostrup , spørg efter If , hun er på arbejde i dag OG kan massere.

Du har reddet mig SELVOM de gir en afsltutning der så må jeg hellere komme afsted.

Glædelig Jul :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers kan jeg med sindsro, som også en anden gør, anbefale Jintana på Strandboulevarden 11. Jeg besøgte hende et par gange, da hun var på Royal Thai, og hun kan virkelig massere. Efter at være begyndt hos Hanna på Strandboulevarden giver hun ingen form for ekstraydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
StudineMILF skrev, den 24/12/2016 at 07:49:

Du har reddet mig SELVOM de gir en afsltutning der så må jeg hellere komme afsted.

Glædelig Jul :)

Og du laver en anmeldelse med eller uden harpy ending :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on, jeg har gennem tiderne besøgt mindst 25 forskellige thai klinikken med en geografisk fordeling fra det meste af .dk til Karlsbad i Tjekkiet.

Jeg har endnu til gode at opleve nogen, der ikke har kunnet massere, så jeg er altid gået glad op opløsnet rent muskulært fra klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...