Hop til indhold
StudineMILF

Massage pga spændinger

Recommended Posts

Hej EG fyre

Jeg har så mange spændinger, og tænkte om nogen har erfaringer med Thaiklinikken på Hovedvejen ved Glostrup Svømmehal ? 

Vil ikke give 400 kr. for en gang massage, hvis de ikke er uddannede OG gider ikke tage derhen hvis stedet ikke er pænt og rent.

Håber nogen kan hjælpe. De lukker kl. 23 i aften.

Kh

StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg vil foreslå dig at finde en rigtig massør eller massage-terapeut, fremfor at satse på noget Thai-klinik. De fleste ved ikke hvordan man løsner muskler... 80% af deres arbejde er blot hudmassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pis også....for jeg er så anspændt og det juleaften i morgen men tak fordi du siger det. Kan ik forstå hvorfor de tager så mange penge for lidt nusseri. 

Så vil jeg sku have en AFSLUTNING :lol:

Tak Runaldo for hjælpen og GOD JUL :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
StudineMILF skrev, Lige nu:

Pis også....for jeg er så anspændt og det juleaften i morgen men tak fordi du siger det. Kan ik forstå hvorfor de tager så mange penge for lidt nusseri. 

Så vil jeg sku have en AFSLUTNING :lol:

Tak Runaldo for hjælpen og GOD JUL :wub:

 

Hvis bare jeg boede i kbh stadigvæk ville jeg gerne tilbyde mine services :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skelund skrev, for 2 minutter siden:

Denne her har fået en del pæn omtale, har dog aldrig selv været der.

http://www.ratree.me/

 

Er det ikke et sted hvor de tilbyder en afslutning ? Jeg vil et pænt sted hen når det ren massage, men tusinde tak. Jeg laver nogle øvelser tror jeg og lader min mor gi mig lidt massage i morgen. Tak for hjælpen og fordi i gad. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 43 minutter siden:

Hej EG fyre

Jeg har så mange spændinger, og tænkte om nogen har erfaringer med Thaiklinikken på Hovedvejen ved Glostrup Svømmehal ? 

Vil ikke give 400 kr. for en gang massage, hvis de ikke er uddannede OG gider ikke tage derhen hvis stedet ikke er pænt og rent.

Håber nogen kan hjælpe. De lukker kl. 23 i aften.

Kh

StudineMILF

Kom til Jylland så giver jeg gerne massage og afspændinger hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

På hovedvejen lige over for Glostrup centret ligger Dina thaimassage klinik, den er uden harpy ending, (har været der) jeg gik derfra med fyldte boller, men meget løste muskelspændinger og kom dertil med myoser, og gik derfra uden myoser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

På hovedvejen lige over for Glostrup centret ligger Dina thaimassage klinik, den er uden harpy ending, (har været der) jeg gik derfra med fyldte boller, men meget løste muskelspændinger og kom dertil med myoser, og gik derfra uden myoser...

Jep jeg talte med hende kl. 20 cirka men hun har først åben igen på mandag og det netop UDEN afslutning og hun er super sød og tale med og hun får gode anmeldelser på Facebook. Tak Alkoholikeren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan give 400 kr. for 1 times tid men blir nok lidt dyrt med transport, og jeg gir jo IKKE GRATIS SEX kære Energi :lol:

Nej jeg giver skam heller ikke gratis sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suphaphorn wellness på Blegdamsvej i Kbh leverer seriøs massage, nogle får vist afslutning, men det har jeg aldrig bedt om eller fået tilbudt. jeg kan desværre ikke kopiere linket over, men du kan bare Google navnet så får detaljerne. 

Glædelig jul

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Afspænding og åndedrætsøvelser er også meget effektivt mod muskelspændinger. Håber julefreden snart vil sænke sig over dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 15 minutter siden:

Jep jeg talte med hende kl. 20 cirka men hun har først åben igen på mandag og det netop UDEN afslutning og hun er super sød og tale med og hun får gode anmeldelser på Facebook. Tak Alkoholikeren :)

DIna er seriøs.

Ellers er de jo Jintana. Hun har tidligere arbejdet sammen med Hanna, som ikke har butik længere. www.healthandwellnesstreatments.com

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Bliver heller ikke tilbudt afslutning npr jeg får massage ved den lokale tai klinik og de er super dygtige de to der er der men det er jo ret langt væk fra dig af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Pis også....for jeg er så anspændt og det juleaften i morgen men tak fordi du siger det. Kan ik forstå hvorfor de tager så mange penge for lidt nusseri. 

Så vil jeg sku have en AFSLUTNING :lol:

Tak Runaldo for hjælpen og GOD JUL :wub:

 

Kan anbefale nedenstående øvelser - så skal du nok blive klar til at danse rundt om juletræet og ikke mindst komme i godt julehumør :)

https://www.cancer.dk/hjaelp-viden/ditliv/sov-godt/raad-redskaber/afspaending/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Pis også....for jeg er så anspændt og det juleaften i morgen men tak fordi du siger det. Kan ik forstå hvorfor de tager så mange penge for lidt nusseri. 

Så vil jeg sku have en AFSLUTNING :lol:

Tak Runaldo for hjælpen og GOD JUL :wub:

 

400 kr? og hvad tager du for en times kæleri? :D

De fleste Thaimassører jeg er stødt ind i har ingen uddannelse og har ikke alverden styr på det. Men uanset kan det sagtens løsne for noget. Blodcirkulationen bliver trods alt øget gennem musklerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 1 minut siden:

400 kr? og hvad tager du for en times kæleri? :D

De fleste Thaimassører jeg er stødt ind i har ingen uddannelse og har ikke alverden styr på det. Men uanset kan det sagtens løsne for noget. Blodcirkulationen bliver trods alt øget gennem musklerne

Mit kæleri er vidst langt mere end alm nusseri som i massage uden erfaring. Du kan jo booke mig og se hvad du får for pengene ? :lol::-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa studine, nu er jeg ikke fysioterapeut, men har i de yngre dage været og er uddannet til sport massør, og har masseret boksere og American football spiller, jeg ved heller ikke hvilke idfordringer du står i, men lange udstrækninger og bevægelse til yderpositioner kan hjælpe en del...særlig football spillerne fik gavn af lange udstrækninger og tvungen yderpositioner, før og efter kamp....prøv om du kan provokere dine udfordringer væk, vha stræk og yderpositioner

 

held og lykke god jul og gost nytår

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lowmax skrev, for 46 minutter siden:

Afspænding og åndedrætsøvelser er også meget effektivt mod muskelspændinger. Håber julefreden snart vil sænke sig over dig :)

Det et af mine problemer altså det med at slappe af og trække vejret korrekt. Derfor kommer jeg heller ikke så tit desværre :mellow:

Takker og GLÆDELIG JUL Lowmax :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...