Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle

JA. Jeg er lige kommet hjem fra en super behandling med FP til den sædvanlige pris.

Ærgerligt, at den skønne pige rejser hjem igen allerede i næste weekend!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chelsea1975 skrev, den 6/1/2017 at 09:59:

Så hun giver den gas bag gardinet ? 

ja dejligt de så låser døren me nder var mærkligt der ikke var en veninde inde i et baglokale det som sikkerhed ?+

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
spamand skrev, 1 time siden:

ja dejligt de så låser døren me nder var mærkligt der ikke var en veninde inde i et baglokale det som sikkerhed ?+

 

Der har aldrig været andre end hende selv, når jeg har været der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi en sidste gang inden Ann tager tilbage til Thailand,  og vi have endnu nogle gode stunder.  Der kommer jo nok en ny pige på stedet i den nærmeste fremtid. Så priser/ydelser/kvalitet  kan man nok ikke nødvendigvis regne med mere.  Men der er grundlag for mere undersøgende og nye beregninger ☺️ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den ‎20‎-‎01‎-‎2017 at 16:43:

Men der er grundlag for mere undersøgende og nye beregninger ☺️ 

Og dem glæder jeg mig til at læse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også besøg Ann en sidste gang... Hun fortalt mig at hun vil komme tilbage om 3 måneder, indtil da vil hun være hjemme i Pattaya.. Hun sagde også at den nye pige skulle være en virkelig flot pige med flotte kurver... Men smag og behag er jo forskellige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wadee Randers

tror lige jeg må besøge Anns afløser en indenfor de næste 14 dage

hun har noget at leve op til men Ann havde fortalt om hende

jeg skal nok give en melding om den nye pige

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ST22 skrev, for 17 timer siden:

hmm hun må have fået nyt mobil nummer det gamle virker ikke mere

Jeg tror (er ikke helt sikker)  nummeret står på skiltet der hænger over døren,  så telefonen er nok bare slukket indtil den nye pige starter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Icemand skrev, for 17 minutter siden:

gik forbi butikken i går ,og der stod på døren åben

Hej - alle jer, der har interesse for Wadee.

Jeg håber meget, at der bliver startet en ny tråd, så snart den nye pige er begyndt på stedet. Ann er jo desværre rejst tilbage til Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver da spændende, hvad der bliver præsenteret som Anns efterfølger. Der er åbenbart store forventninger.

Nogen der har forslag til et sted, hvor man kan få en god fuldpakke mens vi venter??¨

Hvordan er Kats lune og kigger de stadig nøje på klokken hos Anny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Tyren13 skrev, 1 time siden:

Det bliver da spændende, hvad der bliver præsenteret som Anns efterfølger. Der er åbenbart store forventninger.

Nogen der har forslag til et sted, hvor man kan få en god fuldpakke mens vi venter??¨

Hvordan er Kats lune og kigger de stadig nøje på klokken hos Anny

kat er en sær kvinde svær at blive klog på,

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgt Wadee i dag

det er ikke det samme som med Ann, de har problemer med booking de kan ikke finde ud at hvem der har bestilt tid

når massagen startede godt, men mit i forløbet forsvandt hun og en enden overtog, dette var lidt irreterende, hende er overtog var ikke ret god til massagen,  ellers en sød pige med en tatovering på maven, havde bestilt fuldpakke , tiden blev overholdt, hun har en flot krop med brysterne er ikke så faste, efter en ridetur, blev det en god blowjob, med regnjakke på  men ellers venlig og sød

men jeg vil prøve ejeren på et andet tidspunkt

pris 900

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ST22 skrev, for 9 timer siden:

jeg har besøgt Wadee i dag

det er ikke det samme som med Ann, de har problemer med booking de kan ikke finde ud at hvem der har bestilt tid

når massagen startede godt, men mit i forløbet forsvandt hun og en enden overtog, dette var lidt irreterende, hende er overtog var ikke ret god til massagen,  ellers en sød pige med en tatovering på maven, havde bestilt fuldpakke , tiden blev overholdt, hun har en flot krop med brysterne er ikke så faste, efter en ridetur, blev det en god blowjob, med regnjakke på  men ellers venlig og sød

men jeg vil prøve ejeren på et andet tidspunkt

pris 900

 

Tak for beretningen,  tror også jeg skal et smut forbi,  er det samme telefon  nummer?  Syntes ikke det virker når jeg ringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...